Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuaa, mistä sukkapuikot nopeasti?

Vierailija
23.05.2022 |

Mistä löytäisin numeron 3-5 sukkapuikot nopeasti ovelle kuljetettuna?

Minulle tärkeä ihminen siirtyy yhtäkkiä muihin maisemiin, ja minä näen hänet viimeisen kerran ensi maanantaina. Haluaisin neuloa hänelle sukat lahjaksi, lankaa on, mutta puikot puuttuvat. Rahaa on juuri nyt vain 11,99 euroa. Kävelen tosi huonosti, joten en pääse kauppaan, kirpputorille tai pakettiautomaatille, eikä postikaan ole entisensä. Kavereitakaan ei ole, varsinkaan neulovia. Tuolla rahalla kyllä saisi puikot ja kuljetuksen tänne itäisempään Helsinkiin, mutta ei tarpeeksi nopeasti. Tietääkö joku verkkokaupan, joka tällaiseen toimitukseen pystyisi? :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin ongelma ole, miten saat sukat kudottua tarpeeksi nopeasti.

Vierailija
2/11 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele naapureilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko raskaana vai ?

Vierailija
4/11 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puikkojen puuttuminen on se ainoa ongelma. Saan sukat neulotuksi vaikka viikonlopun aikana, jos on pakko. On minulla omiakin puikkoja iso kasa, mutta niihin ei kukaan pääse käsiksi tämän viikon aikana. Pitkiä puikkoja kyllä on, muttei niillä sukkia synny.

Ap

Vierailija
5/11 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko raskaana vai ?

Sinulla on arveluttava ajatusmaailma.

Ap

Vierailija
6/11 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytäänpä uudelleen, kun kolmesta vastaajasta kolme kommentoi kaukaa asian vierestä. On tämä jännä palsta sillä lailla. :D

Ap

Vierailija
7/11 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puikkojen puuttuminen on se ainoa ongelma. Saan sukat neulotuksi vaikka viikonlopun aikana, jos on pakko. On minulla omiakin puikkoja iso kasa, mutta niihin ei kukaan pääse käsiksi tämän viikon aikana. Pitkiä puikkoja kyllä on, muttei niillä sukkia synny.

Ap

Jos pyöröpuikko löytyy, onnistuvat sukat.

Vierailija
8/11 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin jostain alueen Facebook-ryhmästä voiko joku tuoda. Tai ehkä mieluummin jostain neulontaryhmästä.

Vierailija
9/11 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin jostain alueen Facebook-ryhmästä voiko joku tuoda. Tai ehkä mieluummin jostain neulontaryhmästä.

Usein kysellään näissä kaupunginosa ryhmissä kaikenlaista, ja nopeasti löytyy vaikka samasta talonyhtiöstä!

Vierailija
10/11 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos pyöröpuikko löytyy, onnistuvat sukat.

Tuotapa en ole tullut ajatelleeksikaan. Kävin katsomassa, miten se tapahtuu, ja saattaa kyllä olla niin, että tuo menetelmä on tottumattomalle liikaa näin lyhyessä ajassa. Pyöröpuikkoja olisi kyllä kahdetkin. Mutta muuten kyllä aika hyvä vinkki.

Ap

Vierailija
11/11 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävi kyllä mielessä, mutta olisi kai aika noloa. Olen kyllä kahdessa neulonta- ja yhdessä virkkuuryhmässä jäsenenä. :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän