Juhannus tulossa! Mitä suunnitelmia?
Kommentit (886)
Loma alkaa juhannuksesta. Ajattelin nukkua koko pidennetyn viikonlopun, enkä juuri mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona ollaan kuten aina. Koivut ovenpieleen, saunomista, uusia perunoita ja grillimakkaraa jne.
Koivut ovenpieleen. Koristeeksi? Ihanan ympäristöystävällistä.
Karsittavia joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos juhannuksena on aina niin huonot kelit, kun porukka aina suunnittelee juhannuksen tekemisiä. Juu, lähetään ulos grillailee ja ollaan koko päivä rannal ottamas arskaa! Ja sitten onkin juhannuksena +5C ja vettä sataa, että se niistä suurista suunnitelmista.
Ei aina. Mutta suomalaiset tykkää valittaa säästä ja kahden edellisenkin juhannuksen helle on nyt jo unohdettu.
Pe*seet olalle ja sitten veneen istuimelta kusta seisoen, perussettiä.
Oot vähän myöhässä, olis pitänyt keväämmällä jo tehdä tuo homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona ollaan kuten aina. Koivut ovenpieleen, saunomista, uusia perunoita ja grillimakkaraa jne.
Kyllä tässä maassa koivuja riittää. Monella omia koivuja.
K-E kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulukomaille...
Onneksi ei tarvitse erikseen lähteä, kun asutaan vakituisesti ulkomailla. Käytiin vasta ulkomailla Suomessa. Juhannusta täällä ei onneksi erikseen vietetä ettei tarvitse viettää kuin mukava viikonloppu lämpimässä + 25-30- asteisessa säässä.
Miksi muualla kuin Pohjoismaissa, edes vietettäisiin juhannusta? Sehän on pohjoisen keskiyön auringon, yöttömän yön juhla. Missäs se aurinko keskiyöllä muualla maailmassa edes helottaisi? 😂
Ostan kotiin ruokaa ja juomaa. Pysyn poissa julkisilta paikoilta. Yöksi laitan silmänaamion, että saan nukuttua. Ja sitten sitä voikin jo alkaa odottaa syksyä...
Mökillä miehen ja koiran kanssa. Lapsi tuskin lähtee mukaan.
Vietetään aikaa vanhempien kanssa ja sisarusten perheiden kanssa myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos juhannuksena on aina niin huonot kelit, kun porukka aina suunnittelee juhannuksen tekemisiä. Juu, lähetään ulos grillailee ja ollaan koko päivä rannal ottamas arskaa! Ja sitten onkin juhannuksena +5C ja vettä sataa, että se niistä suurista suunnitelmista.
Ei aina. Mutta suomalaiset tykkää valittaa säästä ja kahden edellisenkin juhannuksen helle on nyt jo unohdettu.
Nii no poikkeus vahvistaa säännön. Silloin ku sattuu ne hyvät kelit jussiksi, niin ne osuu niiden kiusaksi, jotka on sidottu johonkin kiinni niin että jää juhlimiset väliin. "Ai ai ku ois niin kiva olla tuolla juhannusta viettämässä, mutta kun sen auton piti tulla sieltä kolmion takaa eteen ja nyt mä oon jalat kipsissä täällä sairaalassa." Jos osuu hyvät kelit, niin osuu kovaonnisten kiusaksi.😀
Vierailija kirjoitti:
Joka vuotinen orgia juhannus
Orgiat = minä, kaks kättä, joku tekopimppi, penis pumppu ja iso pullo kaalimadon liukuvoidetta.😀
Pumpulla en tee mitää, muuten naiset halkee
Vierailija kirjoitti:
K-E kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulukomaille...
Onneksi ei tarvitse erikseen lähteä, kun asutaan vakituisesti ulkomailla. Käytiin vasta ulkomailla Suomessa. Juhannusta täällä ei onneksi erikseen vietetä ettei tarvitse viettää kuin mukava viikonloppu lämpimässä + 25-30- asteisessa säässä.
Miksi muualla kuin Pohjoismaissa, edes vietettäisiin juhannusta? Sehän on pohjoisen keskiyön auringon, yöttömän yön juhla. Missäs se aurinko keskiyöllä muualla maailmassa edes helottaisi? 😂
Wtf? Hitot se mikään keskikesän juhla ole vaan Johannes Kastajan. Kristillinen pyhä.
En tiedä. Olen varmaan perheen kanssa ja ihmettelen festarimenoa.
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä olin juhannuksen aikaan lomalla, tänä kesänä olen juhannuksen töissä.
t. hoitaja
Ihanasti pitkistä yövuoroista kunnon massit pois vaan!
Niinkuin muinakin pyhinä...
Välimerellä kuuntelemassa aaltojen kohinaa ilman hyttysiä ja juoppoja
Haluaisin järjestää yhteisjuhannuksen, mihin saisivat tulla kaikki halukkaat sukulaiset ja ystävät. Ohjelmassa olisi ensin ruoka. Sen jälkeen pitäisin leikkimielisen kisan hauskoilla palkinnoilla. Illalla olisi saunomista, laulua ja tanssia. Ainoa vaan, että puuttuu kesämökki ja sopuisat sukulaiset. Kun kaikki riitelevät keskenään, jokainen viettää juhannuksen yksin, kaksin tai tuttavaperheen kanssa, joka on ns. parempi perhe.