Juhannus tulossa! Mitä suunnitelmia?
Kommentit (886)
Töissä kuten viime vuonnakin.
T. Hoitsu
Vierailija kirjoitti:
Töissä kuten viime vuonnakin.
T. Hoitsu
Mut ens vuonna onki sitte loma kesäkuussa, kysykää sitte 🤪🤪🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ulukomaille...
Onneksi ei tarvitse erikseen lähteä, kun asutaan vakituisesti ulkomailla. Käytiin vasta ulkomailla Suomessa. Juhannusta täällä ei onneksi erikseen vietetä ettei tarvitse viettää kuin mukava viikonloppu lämpimässä + 25-30- asteisessa säässä.
Laskettu aika 24.6. eli emme lähde mihinkään
Kotona ja lipun nosto salkoon taustallaan upea järvimaisema, ei täältä tarvitse elämyksiä lähteä hakemaan. Pojan perhe täällä lapsineen, ihanaa tiedossa
Yksin kotona. Varmaankin teen jonkin mansikkakakun tai raparperipiirakan, mutta siinäpä ne suunnitelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin juhannushäät.
😂 Oma tuttu piti juhannusviikolla häät, juhannusaaton aattona, niin ei mennyt kenenkään omat juhannussuunnitelmat pilalle.
Ei häihin osallistuminen pilaisi ainakaan minun juhannustani. Häitä on nykyisin harvoin, mutta mökille pääsee joka juhannus ja muinakin päivinä.
Kainuun hengelliset juhannusjuhlat Kuhmon Iivantiirassa. Tervetuloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kyllä että nää turhat juhlat on tehty ihan vaan sinkkujen kiusaksi - yritetään oikein yhteiskunnan taholta näyttää että olet alempaa kastia, mitäs et hommannut lapsia tai miestä. Pahoittelen erityisesti ikisinkkujen puolesta, itse olen joutunut tätä alaspäin katsomista sietämään vasta pari vuotta pitkän avioliiton jälkeen.
Kyllä sinkku voi juhlia ihan samalla tavalla juhannusta kuin muutkin. (Eikä ne parisuhteet nyt useinkaan kovin onnellisia ole vaikka muuta esittävät). Minäkin olen ollut jo 25v sinkku ja yksin juhlapyhät. Teen sitten sitä mitä huvittaa eli nautin rauhasta ja elosta. Kuuntelen lintujen liverrystä. En koe että kukaan minua alaspäin katsoisi. Pää pystyyn!
Ota huomioon, että kaikki ihmiset eivät ole erakkoluonteita, kuten itse olet. Minulle juhannuksen viettäminen yksin olisi todella surullista ja ahdistavaa. Olen ollut leski 8 vuotta, mutta vietän juhannusta lapsieni ja lastenlasten kanssa mökillä.
Ilmankos juhannuksena on aina niin huonot kelit, kun porukka aina suunnittelee juhannuksen tekemisiä. Juu, lähetään ulos grillailee ja ollaan koko päivä rannal ottamas arskaa! Ja sitten onkin juhannuksena +5C ja vettä sataa, että se niistä suurista suunnitelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljaa juon. Tulisikohan TVstä enää sitä Prisman liukuhihnakamera ohjelmaa. Paras juhannusohjelma ikinä.
Ei vitsi, kiitos ko muistutit😀. Sauna, makkaraa ja Prisman liukuhihnaostokset, siitä on paras juhannus tehty.
Vr:n juhannusjuna oli myös huippu! :D
En jaksaisi suunnitella ja tehdä mitään erityistä, mutta pakko varmaan keksiä jotakin, että ei olisi sitten niin surullisen yksinäinen olo juhannuksena
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi suunnitella ja tehdä mitään erityistä, mutta pakko varmaan keksiä jotakin, että ei olisi sitten niin surullisen yksinäinen olo juhannuksena
Mulla on aivan sama olenko yksin ilman suunnitelmia vai yksin niiden suunnitelmieni kanssa. Yksinäistä ja surullista se juhannuksenvietto silti on ihan kuten on kaikki nämä muutkin päivät.
Vierailija kirjoitti:
Laskettu aika 24.6. eli emme lähde mihinkään
Toivottavasti ootte synnyttämässä 😍
Lähdetään veneellä Suomenlahdelle kalaan. Aattona kalastetaan ja toivottavasti sitten perataan niin p..keleesti! Ei enää koskaan mökille kuuntelemaan anopin marinoita!
Monena vuonna lähdettiin aina juhannuksena kaupunkilomalle. Mm. Dublin, Reykjavik, Berliini ja Milano tuli nähtyä juhannuksena. Lennot oli silloin halvempia kuin tavallisesti, ku suomalaiset ei juhannuksena matkustaneet.
Nyttemmin turhaa turistilentelyä tullut vähennettyä ja luultavasti vaan kotona grillataan, saunotaan, uidaan ja nautitaan kesästä (asumme joenrannassa).
Mitä te raittiit ja yksinäiset teette juhannuksena?
Itse olen kotona,lämmitän saunan,teen ruokaa ja siitä se kesäloma sitten alkaa.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huuto Kalliosta kirjoitti:
Ei mitään suunnitelmia. Silloin sataa kuitenkin taivaan täydeltä. Jussi stadissa on ihan ok.
Hiljentynyt stadi on unelmien täyttymys.
Ei se hiljene enää nykyisin. Valitettavasti. Paljon porukkaa jolle juhannus ei merkitse mitään.
Onko siis ihan totta, että Helsinki ei ole hiljainen juhannuksena?
Äwäläbäläbä raikaa hesoissa 24/7/365
Toivon niin kylmiä ilmoja, ettei kukaan halua sinne.