Juhannus tulossa! Mitä suunnitelmia?
Kommentit (886)
Vierailija kirjoitti:
Ulukomaille...
Eli Viroon jollekin halvalle leirintäalueelle.
Vierailija kirjoitti:
Mökille koko perheen kanssa.
Ei teillä mitään mökkiä ole, neukkukolmiossa keitettyjä nakkeja ja saarioisten perunasalaatteja.
Helsingistä itään rannikkokaupungissa, Oulussa
Lue vauvafoorumeiden mökkilokki- ja sukuriidat -ketjuja ja nautin siitä kun en tunne yhtäkään sellaista ihmistä joita niissä seikkailee.
Sisarusten kanssa savusaunaan - jokainen tuo jotain ruokaa, juomaa. Leivon focacciaa, puoliso savustaa lohen, Onni-raparperikuohuvaa, saunaoluet, uusia perunoita, ehkä muurinpohjalettuja, salaattia...
Ei mulla muuta ollu
En jaksa enää Juhannukseen saakka. Lähdin kävelylle kun lapset ja vaimo jäivät siivoamaan ja lämmittämään saunaa.
Kävelen kodalle ja hirttäydyn. Helpompi kaikille. Mukana myös fileerausveitsi jos haluan varmistaa elämäni päättymisen 100%. En näe valoa, en tunne vihaa, tuskaa enkä iloa. Olen pelkkä kuori. Arvoton.
Viestin AP..
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää Juhannukseen saakka. Lähdin kävelylle kun lapset ja vaimo jäivät siivoamaan ja lämmittämään saunaa.
Kävelen kodalle ja hirttäydyn. Helpompi kaikille. Mukana myös fileerausveitsi jos haluan varmistaa elämäni päättymisen 100%. En näe valoa, en tunne vihaa, tuskaa enkä iloa. Olen pelkkä kuori. Arvoton.
Viestin AP..
Älä. Lapset tarvitsee isää. Mieti vielä. Apua saa, oot varmaan masentunut. Siitäkin voi toipua. 6v sitten olin yhtä syvissä alhoissa. Mutta selvisin. Sinäkin voit. Hae apua.🤔
Tavallinen stressitön koti-ilta puolison kanssa.
Miehen kanssa kahdestaan laatuaikaa koko viikonloppu reissussa.
Riippuu paljon säästä vietänkö ollenkaan.
Mä ajattelin leipoa joko pavlovan tai sitten juustokakun. Muuten ei ole suunnitelmia vaan olen kotona yksin ja käyn lenkillä ihan kuten muinakin viikonloppuina.
Ystäväperhe tulee meille viettämään kesäpäivää ja -iltaa. Meillä iso piha, jossa grillikatokset ja pergolat, mukava istuskella, syödä, juoda ja vaihtaa kuulumisia. Leppoisaa.
Alkoholia, puukkohippasia ja vesille sepalus auki.
En mtn. himokselle tekismieli mut mökki ja kaverit puuttuu
Vierailija kirjoitti:
En mtn. himokselle tekismieli mut mökki ja kaverit puuttuu
Lampaat humalassa ja huoraamassa.
Ihan yksin pienessä kämpässäni, kuten aina .Ehkä ulkoilen tai makaan koti koko juhannuksen piilossa ja masennuksessa?Tai kurkkaan tälle sivulle?
Halvat lennot Välimeren aurinkoon...? Katsotaan.
Hoitaja eli töissä... viime jussina olin lomalla .silloin olimme vuokramökillä 3 pv
Täällä meidän Porvoon kartanollamme me vietämme silloin Midsommarfestejä.