Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannus tulossa! Mitä suunnitelmia?

Vierailija
23.05.2022 |

Mitä teette?

Kommentit (886)

Vierailija
21/886 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä viela mitään suunnittele. Ihan turhaa metatyötä sellainen

Ootko sama palstailija, joka puhuu aina metatöistä joita naiset tekee liikaa

Vierailija
22/886 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisukulaisen häihin. (prkl)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/886 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona, grillausta, kaljaa ja seksiä

Vierailija
24/886 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tee suunnitelmia, saattaa olla siunaustilaisuus, jos ei jo ennen juhannusta.

Vierailija
25/886 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona kerrostaloyksiössä kaljaa juoden. Sama suunnitelma kuin 10 viimeistä juhannusta. Hyvällä säällä käyn lisäksi varmaan 50-80 km pyöräilemässä.

Ihan sama tällä mutta ilman alkoholia. Kun en käytä alkoholia.Yksin ja ulkoilen aikuisena naisena!

Vierailija
26/886 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raumanmeren Juhannukseen viidettä kertaa, ollut taukoa jo muutaman vuoden. Koko juhannusviikko ja sen jälkeinenkin lomaa, joten hillitöntä dokaamista tietty

Vierailija
27/886 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä pe- su aamuvuorot. Illalla kotona perheen kanssa grillailua ja saunomista.

Vierailija
28/886 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tilata kolme laatikkoa kaljaa juhannuksesksi.

Vierailija
29/886 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukumökille , jonka jälkeen mietin taas miksi piti lähteä sinne sirkukseen.

Sama. Olen alkanut haaveilla kaupunkijuhannuksesta, yksin.

Vierailija
30/886 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku haluaa pilata muiden juhannuksen järjestämällä häät?! Todella ajattelematonta!

Vierailija
31/886 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille miehen ja koiran kanssa. Lasta pyydän mukaan ja toivon, että lähtisi myös, mutta epäilen ettei suostu. Vanhemmat ja veljet ja ehkä heidän lapsiaan myös mukana, perinteisesti saunotaan ja grillaillaan yhdessä joko meidän mökillä tai veljen luona. Yleensä veljen luona.  Sieltä omalle mökille sitten ja muutama lasi viiniä kun ei tarvi enää autolla ajaa. 

Vierailija
32/886 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku haluaa pilata muiden juhannuksen järjestämällä häät?! Todella ajattelematonta!

Mä en tajua tätä juhlapyhien ehdottomuutta. Juhannus tulee joka vuosi. Mä oon tänä juhannuksena todennäköisesti töissä. Mitä sitten? Jonain toisena juhannuksena sitten voin juhlia jotenkin. Yksi juhannus siellä, toinen täällä. Niitä tulee uusia.

Vierailija
33/886 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukumökille , jonka jälkeen mietin taas miksi piti lähteä sinne sirkukseen.

Sama. Olen alkanut haaveilla kaupunkijuhannuksesta, yksin.

Tätä vaihtoehtoa olen myös miettinyt. Tosin muu perhe ehkä jäisi myös. Joka vuosi menemme tänne sirkukseen ja toteamme, että ei enään ikinä. Mutta sama virhe toistuu...

Vierailija
34/886 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Prahassa. Ensimmäinen juhannus ulkomailla, olen jo vuosia haaveillut siitä!

Vierailija
35/886 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sennäkee sitt. Paalejä tai luokoa ehkä josso käyttökelpone sää ja kone ehy

Vierailija
36/886 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko muilla nämä sukumökkeilyt?

Vierailija
37/886 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tarkoitus vaan olla miesystävän kanssa, mutta erohan tästä näyttää tulevan. Joten yksin, kuten jo vuosikausia. Palstailen siis varmaan.

Vierailija
38/886 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään pakoilla mökkien omistajia. Monet vinkuvat meitä mökilleen juhannukseksi mutta kun ei vaan kiinnosta ummehtuneet mökit vailla mukavuuksia, haiseva ulkohuussi ja hyttysparvi. Varsinkin jos tulee huono ilma, on mökkeily toisten nurkissa ihan sietämätöntä. 

En muutenkaan tajua, miksi lapsiperhe yrittää puoliväkisin saada toisen lapsiperheen juhannukseksi tai joksikin toiseksi viikonlopuksi heidän mökilleen. Nukkumapaikkoja pitää tehdä siskonpeteihin tai aittoihin, joissa on homeiset patjat ja hämähäkkejä ympäriinsä.

Vaikea on toistuvasti kieltäytyä, sillä joskus ne tekosyytkin loppuvat. Mökin omistajat saisivat mennä itseensä, etteivät kiusaisi joka vuosi ystäviään tuskastumiseen saakka. Pitäisi tajuta, ettei se suolammen rannalla oleva alkeellinen mökki ole tosiaankaan mikään lomaparatiisi muille kuin omistajalle itselle.

Vierailija
39/886 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä ja unelmoin lomailusta tai olen vapaalla ja mietin mitkä hommat nyt jääkään tekemäti

Vierailija
40/886 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Luultavasti kökin yksin vuokramurjussani kuten aiemmatkin juhannukset. Oluen voisi ottaa.