Juhannus tulossa! Mitä suunnitelmia?
Kommentit (886)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähisukulaisen häihin. (prkl)
Joku haluaa pilata muiden juhannuksen järjestämällä häät?! Todella ajattelematonta!
Ei sinne ole pakko mennä jos ei tahdo. Ilmoittaa kiitos vaan muttei sovi ja pitää muuten suunsa kiinni.
Pahinta tosiaan on järjestää juhannuksena häät, kun parempaa tekemistäkin olisi.
Minä menisin oikein mielelläni juhannushäihin! Meillä ei yleensä ole mitään erityistä juhannuksena.
Meidät kutsuttiin -jälleen- ystäväperheen mökille järvimaisemiin. Luvassa todellakin mukavaa yhdessäoloa, erittäin hyvää ruokaa ja laadukkaita viinejä, saunomista ja uimista. Ihanaa 🥰 Lomani alkaa juhannuksesta.
Mikäli yhtään itseäni tunnen, niin luultavasti koko viikonlopun aivan järkyttävää ryyppäystä. Ei mitään syytä, mutta koska juhannus :(
Selvitynyt kirjoitti:
Istun kotona kerrostaloyksiössä. Muistelen ihanaa elämääni joka päättyi miehen lähtöön. Viimeisiä sanojaan: Kun susta ei ole mihinkään. Kaksi vuotta itsetuntoni rippeitä keräillen..
No, yllätä itsesi lisäksi muutkin ja lähde ihmisten ilmoille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritetään pakoilla mökkien omistajia. Monet vinkuvat meitä mökilleen juhannukseksi mutta kun ei vaan kiinnosta ummehtuneet mökit vailla mukavuuksia, haiseva ulkohuussi ja hyttysparvi. Varsinkin jos tulee huono ilma, on mökkeily toisten nurkissa ihan sietämätöntä.
En muutenkaan tajua, miksi lapsiperhe yrittää puoliväkisin saada toisen lapsiperheen juhannukseksi tai joksikin toiseksi viikonlopuksi heidän mökilleen. Nukkumapaikkoja pitää tehdä siskonpeteihin tai aittoihin, joissa on homeiset patjat ja hämähäkkejä ympäriinsä.
Vaikea on toistuvasti kieltäytyä, sillä joskus ne tekosyytkin loppuvat. Mökin omistajat saisivat mennä itseensä, etteivät kiusaisi joka vuosi ystäviään tuskastumiseen saakka. Pitäisi tajuta, ettei se suolammen rannalla oleva alkeellinen mökki ole tosiaankaan mikään lomaparatiisi muille kuin omistajalle itselle.
Ymmärrän tuskasi. Meillä tosin sukumökki. Ollaan jo vuosia yritetty ehdottaa, että mökki olisi juhannuksena vuorotellen käytössä , koska ongelma on juurikin nuo makuupaikat... Mut ei, kaikki muut tahtoo olla siellä sillit suolassa. Jääkaappiin ei mahdu ruuat ja petipaikat vähissä. Ja joka kerta niistä petipaikoista muuten tulee riitaa. Mukavaa juhannusta
Teltta ja verkkovirralla toimiva kookas kylmälaukku avuksi.
Te kaikki, jotka olette juhannukseksi lupautuneet lapsen/lemmikinvahdeiksi, kuskeiksi tms. palvelijoiksi. Kai ymmärrätte, että teitä käytetään vain hyväksi jotta ihmiset, jotka teidät houkuttelivat palvelijoikseen, pääsevät juhlimaan ja/eli käyttämään alkoholia humalahakuisesti?
Yritän olla hengissä :D Ei vaan, ihan oikeasti (syöpä vaivaa). Toivon, että voin nautiskella kukista, kesäyöstä, rauhallisesta kaupungista ja luontopoluista mieheni kanssa, syödä jotain herkullista ja vain olla ja nauttia toisen kainalossa. Juhannus tuntuu nyt entistä maagisemmalta ajalta, kun aika on yhtäkkiä alkanut kutistua ja kaventua ohuemmaksi ja tulevaisuus on hämärän peitossa.
Vierailija kirjoitti:
Hirttäydyn.
Älä rakas ihminen tee niin. Soita apua.
Vierailija kirjoitti:
Yritän olla hengissä :D Ei vaan, ihan oikeasti (syöpä vaivaa). Toivon, että voin nautiskella kukista, kesäyöstä, rauhallisesta kaupungista ja luontopoluista mieheni kanssa, syödä jotain herkullista ja vain olla ja nauttia toisen kainalossa. Juhannus tuntuu nyt entistä maagisemmalta ajalta, kun aika on yhtäkkiä alkanut kutistua ja kaventua ohuemmaksi ja tulevaisuus on hämärän peitossa.
Menen täällä Hgissä joko Kivinokkaan, Talin siirtolapuutarhaan tai Lauttasaaren kesämaja-alueelle kokkoa katsomaan.
Mun ajatukset on jo joulussa... Kun asuu valmiiksi järven rannalla, niin eipä juhannus oikeastaan tuo mitään muutoksia arkipäivään. Kokkoa ei ole poltettu muutamaan vuoteen, kun on ollut liian kuivaa. Ehkä tänä kesänä.
Kotona olen, ihan tavallinen päivä se minulle on. Ei ole mitään suunnitelmia. Voisihan se olla mukava käydä jossain joskus.
Vierailija kirjoitti:
Voi🌻🙁tsemppiä sulle. Me ollaan lapsuuskotona savusaunassa ja grillissä. Herkkuja riittää, sisaruksia avec ja ehkä joku nuoriso-osasto.
Juhannushäät v*tuttaa! En mennyt viime kesänä eikä minua sinne edes kaivattukaan.
Suurin osa on kuitenkin mökillä. Onko siellä sitten mitään sen ihmeempää kuin muinakaan päivinä. Vain ne, jotka eivät mökkeilystä välitä tai joilla ei ole mökille pääsyä, joutuvat selittelemään, mitä erilaista tekisivät.
Selvitynyt kirjoitti:
Istun kotona kerrostaloyksiössä. Muistelen ihanaa elämääni joka päättyi miehen lähtöön. Viimeisiä sanojaan: Kun susta ei ole mihinkään. Kaksi vuotta itsetuntoni rippeitä keräillen..
Olen samassa veneessä. Mies jätti 40 vuoden jälkeen pitkäperjantaina. Olen rikkirevitty, kaikki on mustaa. Olen jo ostanut asunnon ja pian pääsen muuttamaan, mutta tuleva hyytävä yksinäisyys pelottaa. Nytjin mies uuden vosunsa luona, pakkailen tavaroita ja itken hysteerisesti. Miten tästä sekviää. Voimia sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Juhannushäät v*tuttaa! En mennyt viime kesänä eikä minua sinne edes kaivattukaan.
Sama ja kutsussa pyydettiin rahaa. Haistakoot paskan. Kaksi vuotta korkeintaan, sitten uusia kakaroita ja uudet häät.
Juhlimaan ulos saaristoon piknikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta sinulle lähetän Hyvää tulevaa Juhannusta ja tulevia myös!
Koiravahtina😍