160cm/58kg onko lihava?
Tunnen itseni todella pönäkäksi. Normaalisti aina ollut50-52kg.
Miten saisin edes sellsen 5kg pois suht vikkelään? Ahdistaa kun kesä tulee ja vaatteet puristaa
Kommentit (31)
5kg pudotus on noissa mitoissa aika suuri, mutta pari kiloa saat helposti pois, kun vedät parin viikon vähäkalorisen laihiksen. Siirtymä normiruokailuun vaan sitten tehtävä varovasti, ettei tule heti takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Väistämättäkin tukeva. Helposti voisit painaa 8kg vähemmän olematta siltikään mikään luuranko. Monet yli 170 cm naiset painavat saman verran.
58 kg on 170cm jo normipainon alaraja, eli yli 170cm ollaan jo alipainon puolella eli turha tätäkään kate moss ihannetta täällä mainostaa
Olen 160 cm ja 57 kg ja mulle sanotaan jatkuvasti että olen niin hoikka. En kyllä koe oloani hoikaksi ja painaisin mieluiten 52 kg, koen sen ns normaalipainokseni. Nyt vaan on tullut tänä talvena painoa, kun olin pari kertaa koronassa enkä uskaltanut urheilla.
Ikää on jo yli 40 v ja urheilen ihan tavoitteellisesti. Vatsalihaksetkin näkyy, ei selkeästi, mutta näkyy.
Mielestäni ap on todellakin ihan normaalipainoinen. Se on sit eri, jos haluaa vaikka kiinteytyä. Tai treenata jotain tiettyjä vartalon kohtia erilaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Väistämättäkin tukeva. Helposti voisit painaa 8kg vähemmän olematta siltikään mikään luuranko. Monet yli 170 cm naiset painavat saman verran.
Kaikki eivät edes näytä hyvältä sellaisina tikkuina (riippuu kropan mallista, lihasmäärästä jne.). Itse painan nyt sen n. 60 kg, pituus 164cm. Kun painoin 57kg kaverit alkoi huomauttelemaan, ettei ole enää hyvännäköistä. Itsekin olen samaa mieltä, että olen terveemmän ja paremman näköinen 60-kiloisena, jolloin BMI 22,3.
Siroksi mua miehet sanoo näinkin, eivätkä yleensä usko, että painan 60kg (luulevat ulkonäön perusteella, että painaisin vähemmän). Jotenkin mulla alkaa tulla liikaa lihaserottuvuutta ja esim. liian luisevat kasvot, jos painan sen 57kg tai alle, ja se ei ole sitten enää yhtään naisellista. Näytän siis vähän sairaalta sitten.
Ihan mahdoton kommentoida kenenkään painoa näkemättä henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
58 kg on 170cm jo normipainon alaraja, eli yli 170cm ollaan jo alipainon puolella eli turha tätäkään kate moss ihannetta täällä mainostaa
Ei muuten olla. Mitoilla 170 cm ja 58 kg tulos on 19 - 24,9 eli NORMAALI paino. Joten Kate Moss on sitten ollut täysin ihannemitoissa, mikäli nämä hänen mittansa olivat.
Normaalipainoinen kyllä, mutta jos olet omenavartaloinen niin saatat olla vatsanseudulta huomattavankin pyöreä, jolloin laihdutus kannattaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten olla. Mitoilla 170 cm ja 58 kg tulos on 19 - 24,9 eli NORMAALI paino. Joten Kate Moss on sitten ollut täysin ihannemitoissa, mikäli nämä hänen mittansa olivat.
Et ilmeisesti osaa laskea tarkkaa BMI:tä? Noilla mitoilla se on 20. Muistelen nähneeni, että tuo 19 on alipainon raja nuorilla naisilla ja vähän vanhemmilla olisi tuo 20. Joka tapauksessa normaalipainon alarajoilla liikutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti osaa laskea tarkkaa BMI:tä? Noilla mitoilla se on 20. Muistelen nähneeni, että tuo 19 on alipainon raja nuorilla naisilla ja vähän vanhemmilla olisi tuo 20. Joka tapauksessa normaalipainon alarajoilla liikutaan.
https://www.laskurini.fi/terveys/painoindeksilaskuri
Ei liikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.laskurini.fi/terveys/painoindeksilaskuri
Ei liikuta.
osaan kyllä laskea BMI:n ilman laskuriakin :D Ja jos normaalipaino on 19-24,9, niin kyllä se 20 on sieltä laihemmasta päästä. Ei vielä alipainoinen, muttei kaukana siitä.
Minä olen 163cm ja n. 57kg eli himpun ap:ta hoikempi, ja suurin osa ihmisistä on sitä mieltä että olen "tosi hoikka". Mielestäni ihan normaali ja mieluusti olisin jonkun 3-5kg nykyistä kevyempi niin olisi sopusuhtaisempi kroppa (paino kertyy lähinnä takamukseen eli yläosasta olen xs-s ja alaosasta nykyään aika lailla m kokoa).
Ap taitaa olla aikuinen, ja hän on aivan normaalipainoinen.
Monet kommentoijista taitavat olla teini-ikäisiä tai muuten vaan eivät vielä täysin kehittyneitä.