Mies vaihtanut nuorempaan?
Onko kenelläkään muulle käynyt niin, että se viisikymppinen mies on lähtenyt kolmekymppisen työkaverinsa matkaan? Takana parikymmentä yhteistä vuotta ja lähes aikuiset lapset.
Kommentit (9)
Joillain miehillä on tapana vaihtaa nuorempaan naiseen, koska naisten ikääntyminen on vieras käsite
Olen itse vaihtanut 29 vuotta nuorempaan mieheen. Tuntuu kiinteältä hyväillä. Hiuksia on kiva pöyhöttää. Ex oli kaljupää.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse vaihtanut 29 vuotta nuorempaan mieheen. Tuntuu kiinteältä hyväillä. Hiuksia on kiva pöyhöttää. Ex oli kaljupää.
Lapsellista! Tuskinpa sinäkään samannnäköinen kuin 30 vuotta sitten.
on joo, tosin se uusi rakkaus loppui aika pian, seuraava nuori nainen kesti parisen vuotta, sen jälkeen en ole asiaa enää seurannut, olisko sitten vihdoin löytänyt jotain pysyvää. Lapsilta en myöskään utele, ei kuulu enää minulle.
Vähästäpä on sinunkin kiinni. Kaljupäisyydessä ei ole mittän vikaa jos se aitoa ja mieskin hyväksyy sen ilman "peittokiehkuroita".
Tämä on clichee ja todella todella harvinaista heterosuhteissa- vain alle 0.5% parisuhteissa kumppaneiden ikäero on suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vähästäpä on sinunkin kiinni. Kaljupäisyydessä ei ole mittän vikaa jos se aitoa ja mieskin hyväksyy sen ilman "peittokiehkuroita".
älä mene provoiluun.
Ei ole.