Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kannattaa myydä lastenvaunut?

12.10.2006 |

Eli onko kokemuksia mihin kannattaisi laitaa myyntiin meidän käytetyt yhdistelmävaunut? Ja myös istumarattaat haluaisin myydä. Olisko huutonetti hyvä vai esim.vauva-lehden keskustelupalsta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sitä kautta pari vuotta vanhat yhdistelmät myytyä viidessä minuutissa. Hp:stä jäi puuttumaan pari kymppiä, mutta kun noin helpolla pääsin eroon (vieläpä seuraavana päivänä noudettiin) niin en jaksanut enempää odotella. Muuten olisi varmaan vaunut vieläkin myymättä...

Huutonetistä kävin katsomassa vastaavia ajopelejä ja juuri kukaan ei ollut siellä saanut haluamaansa hintaa uudemmistakaan vaunuista. Samaa hintaa siis pyysin vauvan kirppiksellä ja tosiaankin vain muutaman kympin jäi pyyntöni uupumaan.

Mutta periaatteessa varmaan kumpikin ihan hyvä paikka jos vaan on hyvä tuote tarjolla.

mm

Vierailija
2/3 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile ensin vaikka vauvalehden myyntipalstaa jonne voit laittaa oman hintapyynnön. Itse olen ostanut sitä kautta meille paljon hyvää tavaraa helposti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en haluaisi lähettää noita vaan että ostaja hakisi itse ne. No, voihan sitä laittaa vaikka ensin huutikseen ja jos ei mene niin sitten muualle. =)