Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuhaiselle taaperolle syötävää?

12.10.2006 |

Mikään ei maistu mutta onko kukaan huomannut mitään erityistä mikä nuhassa maistuisi? Mannapuuro hedelmäsoseella oli aivan yök, mut vispipuuroa meni hiukan, samoin jugurttia on huolinut. Allergian vuoksi poissa mm. maito, muna, soija, ruis ja ehkä porkkana.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä marjakeitot on ollut hyviä energianlähteitä sairaana / nuhaisena. Olen itse marjoista keitellyt ja siivilöinyt marjat sitten pois (tai soseuttanut,riippuen marjasta) ja maustanut hedelmäsokerilla. Menee juomalla hyvin alas.

Vierailija
2/3 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten en tullut ajatelleeksikaan...

Ei ole varmaan vakavaa vaikka pari päivää elää niukemmalla ruualla. Siis marjoilla, jugurteilla jne.

Eli siis soppaa keittämään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun nuha on, niin kyllä se sisäfilekin maistuu ihan suolattomalle kaurapuurolle. Mulla ainakin näin.

Meilläkin ollaan nuhassa ja ruokaa menee heikonlaisesti. Olen vaan yrittänyt kaikkea samaa antaa kuin ennenkin ja syö, jos syö. Kun jos omasta kokemuksesta asiaa ajattelen, niin se on ihan sama annanko tytölle spagetti bolognesea vai makaronilaatikkoa, kun ei maussa kuitenkaan ole eroa. Tosin nuhassa varmaan korostuu taas tuo ruoan rakenne. Eli lapsi voi hyljeksiä jotain ruokaa sen vuoksi, että se tuntuu ikävältä suussa. Voisin kuvitella, että mm. hyvin kokkareiset tai kuivat ruoat olisivat tällaisia. Tai perus" maut" happamuus, makeus ym. korostuu, kun ne enemmänkin tunnetaan kielessä kuin maistetaan.