Älkää matlustako enää Turkkiin
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
4.6 Alaniaan!
Muista käydä Heikin baarissa!
Ihanaa matkaa!!
Niillä jotka matkustavat ei ole mitään periaatteita - osuu se teihinkin se Suomen huono tilanne, eli edes puhdas itsekkyys ei ole järkevä peruste.
Ei täs ole ollu varaa matkustella tähänkään asti niin miten jatkossa sen enempää kun kaikki kallistuu huimaa vauhtia. Kuluja koitettava karsia vähemmän tärkeämmästä päästä.
Evvk, minä en elä jatkuvien vaihtuvien mielipiteiden mukaan enkä median luoman massapsykoosin,hankkikaa elämä te jotka tottelette ja seuraatte valhemedioita 24/7:D matkustamaan vaikka TURKKIIN.
Alanya!
"Meillä täällä jäät on lasissa.
Teillä niitä vielä on pihassa."
Vierailija kirjoitti:
Evvk, minä en elä jatkuvien vaihtuvien mielipiteiden mukaan enkä median luoman massapsykoosin,hankkikaa elämä te jotka tottelette ja seuraatte valhemedioita 24/7:D matkustamaan vaikka TURKKIIN.
Just tollasen asenteen takia hävettää välillä olla suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tuollaisen asenteen takia "minä tottelen mediaa ja hallitusta kiltisti ja harrastan syrjintää" hävettää olla suomalainen, suurin osa on juntteja kiusaajia sanovat että ketään ei saa kiusata ja syrjiä ja kuitenkin itse syrjivät,hienoa kaksinaismoralismia.
Voisikin lähteä pitkästä aikaa Turkkiin. Onko jotain Covid-sääntöjä?
Yksi viimeisimpiä kohteita joihin haluaisin matkustaa yhdessä Venäjän kanssa. Aina ollut ja tulee olemaan.
Kyllä heti lepytään, kun jäsenyyshanke etenee. Innolla mennään sen jälken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tuollaisen asenteen takia "minä tottelen mediaa ja hallitusta kiltisti ja harrastan syrjintää" hävettää olla suomalainen, suurin osa on juntteja kiusaajia sanovat että ketään ei saa kiusata ja syrjiä ja kuitenkin itse syrjivät,hienoa kaksinaismoralismia.
Mitä median tottelua se on, jos boikotoi Suomen muroihin k...vaa maata? Oletko edes selvillä koko kuviosta? Tuskin, koska evvk.
Miksi pitäisi matkustaa Kalkkunaan kun äänekkäästi molottavia karvaranteita ja huiviakkoja on ihan riittävästi Suomessakin?
Toivottavasti myös ruotsalaiset lähtevät boikottiin. Ja muut pohjoismaalaiset vähintään.
Älkääkä myöskään matkustako :D