Miksi mun autopaikalla saa kuka tahansa
pitää kotteroaan koska tahansa? Olen jo vuosia maksanut autopaikasta mutta aina siinä joku ventovieras saa pitää kotteroaan. Jos sanon asiasta, tullaan silmille.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä saa kukaan muu pitää. Jos sinulla ei ole autoa, niin älä maksa.
On auto. Kukaan ei näköjään voi mitään tälle asialle. Joka ikinen päivä on meidän parkkiruutu viety.
Tässä tietysti helppo sanoa autotomana! Jos minulla olisi auto ja minun autopaikallani olisi vieras auto? Soittaisin poliisin sakottamaan tai jos paikka on parkki pirkaan valvoma? On kai sen yrityksen nimi siinä jossain ?Soitto sinne ja sakot tulee auton omistajalle.Hyvin nopeasti loppuisi maksaman parkkipaikan käyttö luulisin?
Vierailija kirjoitti:
Onko betoniporsasta, jonka saisi siirrettyä parkkipaikalle siksi aikaa kun on itse poissa?
Jonkinlaisia huomaamattomia piikkejä voisi myös kylvää.
Tuli mieleen että Romaniassa oli nostettavia pylväitä tms esteitä, jotka saa lukkoon ettei kukaan vie autopaikkaa :) taitaa Suomessa olla harvinaisia
Koska et puutu siihen. Ensin hyvällä jos ei mene jakeluun tilaat hinauksen tai vedät kuskia turpaan ja puhkot renkaat ja rikot ikkunat. Kyllä se aina jollain tavalla menee jakeluun. Osa ihmistä on vaan niin tyhmiä että luulevat voivansa omilla säännöillä olla missä vaan ja tehdä mitä vaan. Aina on näitä ns parempia jotka yrittää etuilla jonossa ym niihin pitää puuttua muuten homma jatkuu. Kutsun sitä ympäristön kasvattamiseksi. Tällainen ihminen pitää kasvattaa koska hänen vanhempansa ovat siinä epäonnistuneet.
Kai se on sanottava irti se paikka, kun ärsyttää maksaa siitä että ventovieraat saa pitää autojaan meidän maksamalla paikalla. Ja paljon eri autoja on eli se jättää siihen autonsa joka ekana ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä saa kukaan muu pitää. Jos sinulla ei ole autoa, niin älä maksa.
On auto. Kukaan ei näköjään voi mitään tälle asialle. Joka ikinen päivä on meidän parkkiruutu viety.
Onko kyseessä joku tietty sama parkkipaikan pöllijä?
Ei ole sama!
Mun paikalle ajoi usein joku laakerikenkä ja jouduin finderin kautta selvittämään puhelinnumeron ja soitella tälle henkilölle. Kerran paloi hermot miehellä, kun ei saanut autoaan meidän paikalle ja kiskaisi liinalla mennen auton katolleen viereiseen ruutuun. Eipä ole sen jälkeen ollut muiden autoja meidän paikalla.
No kenelle asiasta sanot? Jos pysäköijä riehuu, niin riehukoon. Edistä asiaa virallista tietä. Eli isännöitsijän kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ne pitää sua ihan tossuna.
Eihän se nyt siitä ole kyse, minkälainen ap on, vaan jotkut kusipäät vaan toimii itsekkäästi, jos se on mahdollista. Muista ihmisistä ne viis veisaa. Niille on vaan todella jämäkästi laitettava rajat / stoppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pysäköikö joku sinun paikallesi, kun olet itse autollasi jossain muualla, etkä sitten enää kotiin tullessasi saa omaa autoasi paikallesi? Vai oletko näitä, jotka pitävät itsellään sitä yhtiön paikkaa siltä varalta, että kerran kolmessa kuussa joku tulee autolla kyläilemään ja on sitten oma vieraspaikka tarjota, etkä yhtään ymmärrä, että siellä yhtiössä olisi asukkaita, jotka tarvitsisivat autopaikkaa ihan päivittäiseen käyttöön? Jos ensimmäinen, niin ota nyt vaikka yhteyttä isännöitsijään, jos ei oma auktoriteetti riitä. Jos toinen, niin tuijota vähän vähemmän omaa napaasi ja luovu siitä paikastasi, jotta joku sitä oikeati tarvitseva saa sen käyttöönsä.
Me tarvitaan joka päivä omaa maksettua parkkiruutuamme, joten pidä turpasi kiinni idiootti.
No eipä se aloituksesta käy ilmi. Eli opettele kirjoittamaan aloituksia, joissa kerrot olennaiset asiat selkeästi, äläkä kiukuttele niille, jotka eivät osaa ajatuksiasi lukea. Muutenkin, kannattaa opetella käytöstavat ja olla haukkumatta muita. Voisiko olla, että joku ihan kiusallaan siihen teidän paikalle pysäköi, kun on kyllästynyt käytökseesi?
Ai minunko vika tämä onkin ja nyt meidän pitää siis vaan tyytyä tähän ja antaa vieraiden viedä meiltä maksettu paikka? Ja sinä länkytät että minun pitäisi irtisanoa paikka siksi kun sinä sitä vaadit?
Vierailija kirjoitti:
No kenelle asiasta sanot? Jos pysäköijä riehuu, niin riehukoon. Edistä asiaa virallista tietä. Eli isännöitsijän kautta.
Isännöitsijää ei tämä asia kuule kiinnosta.
Kaupungin pysäköinninvalvonnan parkki-Paavo kirjoitti rikemaksun väärin pysäköidyn auton omistajalle. Soitin itse pysäköinninvalvontaan.
Ei ole sen jälkeen luvattomia pysäköintejä parkkipaikalla näkynyt.
Poliisin voisi kai soittaa paikalle sakottamaan (jos ei ole yksityisen pysäköinninvalvonnan asia, ja silloin ei kai ongelmaa olisikaan), mutta jos tekijä on aina eri, niin joku este päivän ajaksi voisi olla tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Kaupungin pysäköinninvalvonnan parkki-Paavo kirjoitti rikemaksun väärin pysäköidyn auton omistajalle. Soitin itse pysäköinninvalvontaan.
Ei ole sen jälkeen luvattomia pysäköintejä parkkipaikalla näkynyt.
Tätä täytyy siis vielä kokeilla. Muut keinot onkin jo kokeiltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isännöitsijää ei tämä asia kuule kiinnosta.
Ei kuule meitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pysäköikö joku sinun paikallesi, kun olet itse autollasi jossain muualla, etkä sitten enää kotiin tullessasi saa omaa autoasi paikallesi? Vai oletko näitä, jotka pitävät itsellään sitä yhtiön paikkaa siltä varalta, että kerran kolmessa kuussa joku tulee autolla kyläilemään ja on sitten oma vieraspaikka tarjota, etkä yhtään ymmärrä, että siellä yhtiössä olisi asukkaita, jotka tarvitsisivat autopaikkaa ihan päivittäiseen käyttöön? Jos ensimmäinen, niin ota nyt vaikka yhteyttä isännöitsijään, jos ei oma auktoriteetti riitä. Jos toinen, niin tuijota vähän vähemmän omaa napaasi ja luovu siitä paikastasi, jotta joku sitä oikeati tarvitseva saa sen käyttöönsä.
Me tarvitaan joka päivä omaa maksettua parkkiruutuamme, joten pidä turpasi kiinni idiootti.
No eipä se aloituksesta käy ilmi. Eli opettele kirjoittamaan aloituksia, joissa kerrot olennaiset asiat selkeästi, äläkä kiukuttele niille, jotka eivät osaa ajatuksiasi lukea. Muutenkin, kannattaa opetella käytöstavat ja olla haukkumatta muita. Voisiko olla, että joku ihan kiusallaan siihen teidän paikalle pysäköi, kun on kyllästynyt käytökseesi?
Ai minunko vika tämä onkin ja nyt meidän pitää siis vaan tyytyä tähän ja antaa vieraiden viedä meiltä maksettu paikka? Ja sinä länkytät että minun pitäisi irtisanoa paikka siksi kun sinä sitä vaadit?
en ole länkyttänyt mistään paikan irtisanomisesta. Ketjussa on useampia kommentoijia. Sinä nyt vaan omien kommenttisi perusteella vaikutat kovin riidanhaluiselta ja haastavalta persoonalta, joka on aina valmis haukkumaan muita, vaikka kyse on siitä, että itse et ole kertonut tarvittavia tietoja. Joten on oikeasti mahdollista, että joku on kyllästynyt persoonasi ja tekee tahallaan kiusaa. Oli syy mikä tahansa, niin neuvoni on sama kuin ensimmäisessä kommentissani, josta vedit herneen nenääsi: jos ei oma auktoriteetti riitä siihen, että tuo loppuisi, ota yhteyttä isännöitsijään.
Monessa keskieuroopan maassa on sellaiset ylösnostettavat ja lukittavat esteet pultattu kiinni asvalttiin jokaisen parkkiruudun kohdalla. Ei toki toimi soralla mutta asvalttiparkkiksilla mielellän näkisi Suomessakin.
Meillä onneksi yksityinen pysäköinninvalvonta nykyään joten ilmoitan sinne heti jos joku luvatta käyttää maksullista paikkaani.
Pysäköijät on viereisen työmaan työukkoja, ja lisäksi kaupungin kotipalvelun työntekijöitä. Kumma kyllä eivät jätä kotteroitaan muille varatuille paikoille vaan ainoastaan meidän ruutuun, joka on reunimmainen ja siis siksi kai siihen aina pysäköivätkin.
Onko kyseessä joku tietty sama parkkipaikan pöllijä?