Voisitko kuvitella olevasi jonkun miehen luvallinen sivusuhde?
Eli miehen vaimo on antanut luvan sivusuhteelle, kun ei halua seksiä niin usein kuin mies?
Haluaisitko tavata tai jopa ystävystyä vaimon kanssa? Juhlapyhät ja lomat olis kuitenkin perheen aikaa.
Kommentit (38)
Vain jos myös mies olisi minulle sivusuhde.
Ei kukaan itseään kunnioittava halua. Toiset naiset ovat aina itsetunto ongelmaisia.
Tuskin käytännössä. Sellaisia miehiä olisi ehkä yksi miljoonasta ja oman elämäntilanteen pitäisi myös olla sopiva. Vaimon kanssa en haluaisi ystävystyä kuin sen verran, että varmistaisin, että asia on hänelle ok.
Tässä maailmassa on yksi mies, jolle suostuisin olemaan sivurakastettu ilman seksiä. Hän ei tosin rakasta tai arvosta minua, so no.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan itseään kunnioittava halua. Toiset naiset ovat aina itsetunto ongelmaisia.
Jaa, itse olen ollut toinen nainen ihan itsekkäistä syistä, ilman itsetunto-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Eivät välttämättä kaikki, vaikka monet ovatkin. Voivat myös olla tiedostamatta tai tiedostetusti kilpailuasetelmassa vaimon kanssa, jolloin kaikki suhteet tuppaavat olemaan varattuihin. Se on ihan oma naistyyppinsä.
Ja sitten on naisia, joiden elämäntilanne on sellainen, mihin tuo sopii parhaiten eli ottaa vain sen minkä tarvitsee, seksin ja läheisyyden. Vanhemmissa naisissa näitä lienee enemmän kuin nuorissa, joissa taas uskoakseni enemmistö noita sinisilmäisiä, jotka rakastuvat pettävään mieheen.
Kyllä jos mies esittää hyväksymisen kirjallisena tuomarin laatimana.
En usko. Jonkun aikaa olin sivusuhde kun oltiin molemmat vähän epävarmoja halutaanko jättää kaikki taakse ja alkaa yhteinen elämä. Eli siinäkään ei ollut kyse seksistä. En usko, että musta olisi puhtaasti seksisuhteeseen, kun en oo koskaan halunnut ketään vain sen aktin vuoksi vaan jokaisen kumppanin kanssa on ollut ensin tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan haluavat vain panna jonkun vakkarin kanssa ilman että on pelkoa että mies alkaa kuvitella että siitä olisi parisuhde kehittymässä.
No miksipä ei? Jos kaikki ollaqn yhdessä sumplittu.
Myös mieheltä tulee kysyä asiasta. Monille naisille tämä on valitettavan usein hyvin vaikeaa ymmärtää. Jos ei ymmärrä konsensuaalisuutta, on paras tyytyä vain omaan pikku kätöseen.
Vierailija kirjoitti:
Vain jos myös mies olisi minulle sivusuhde.
Tää on miehille paha paikka! Todella harva pitää siitä, että kertoo miehelle ihan suoraa, että olet elämässäni ehdottomasti sillä sijalla, jossa mennään totaalisesti minun aikataulujeni mukaan. Puoliso/kumppani on ehdoton ykkönen ja seuraa minusta saa vain silloin, kun se minulle sopii, en siis istu kotona odottamassa puhelua.
Mikäpä siinä.
Poimisin hyvät puolet ja säästyisin huonoilta, kuulostaa varsin hyvältä kaupalta.
En miestä muuhun tarvitsisikaan kuin hauskanpitoon, joten ihan sama olenko sivusuhde vai joku muu, mihinkään sen enempään en kumminkaan suostuisi.
Jos vaimo olisi tyytyväinen en näe ongelmaa.
Tässä voittaisi kumpikin, minä sekä vaimo.
Siinä mielessä varatun miehen kanssa olisi helpompaa kun niin helposti ei alkaisi vaatia mitään enempää. Tai jos vaatisi pääsisi helpommin eroon. En tosin ole koskaan kokeillut mutta en usko että sanoisin ei.
Yleensä varatut keski-ikäiset nussivat suhteensa ulkopuolella muiden varattujen kanssa, eli toinen nainen olisi varmaan pettämässä puolisoaan, joten miehesi olisi vain pelkkä tappi hänelle.
Ai että oltais napanatoja ihan luvan kanssa. Pitäisikö minun aina myös soittaa vaimolle, että onko nyt esim. tulevana perjantaina ok olla sun miehen kanssa sillai kello 18-21?
Onneksi minulla on kristillinen vakaumus. Siis oikeasti. Kuvottavaa ihmisyyden muotoa täällä.
En voisi, mutta voisin kuvitella olevani jonkun vaimon luvallinen sivusuhde. Seksiä ja kivaa aikaa ilman sitoumuksia ja mitään salailuja. Win-win kaikille.
Olen kertaalleen ollut ihan tietoisesti "sivusuhde". Mies oli mukava, meillä oli hauskaa yhdessä, hän kertoi heti ensitapaamisella olevansa naimisissa ja sen enempää siitä ei puhuttu. En tietenkään olisi halunnut tutustua hänen vaimoonsa, miksi olisin? Siis vaikka hän olisi vaimolle kertonut meistä.
Tapasimme myös muun kuin seksin merkeissä.