Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kutsun kertaamaan, 20 v sitte viimeeksii :O

Vierailija
22.05.2022 |

Mihinne mua tarvii enää

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinkirjoitusta?

Vierailija
2/29 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettavat siellä tähdätäänkö ryccää silmien vällii vai vyön korkeudelle eri tilanteissa.

Eikä tämä ole mikään vitsi. Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtäin aina vyön kohdalle, se on paras, lyijyä ne tottelee niin kuin kaikki muutkin. Kiiru on pidettävä ajallansa, mutta hätäillen tekemällä tulee vaan kusipäisiä mukuloita.

Vierailija
4/29 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kantsi liikaa tiedottaa täällä näistä jutuista.

Vierailija
5/29 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha oot?

Vierailija
6/29 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkas Suojeluskunta jakaa ne ilmaisjakelupatruunat kuten 80 vuotta sitten teki?

Vierailija
7/29 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla tulee tekmistä, iloitse asiasta.Valtion leipä ja päivärahat.Sossu maksaa vuokrasi ja sähkösi intin ajan.Vai maksaako jo?

Vierailija
8/29 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen on jännä, miten epätasaisesti nuo jakautuvat. Itse ollut kahdesti, kun taas tunnen monia, jotka eivät ole olleet kertaakaan. Ikää 37, saapa nähdä tuleeko piakkoin taas käsky.

Vierailija
9/29 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49v. enkä ole ollut kertaamassa.

Vierailija
10/29 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää jo 44 v, ikinä ei ole kutsuttu kertaamaan. Tuskinpa minua muistavat.

Vierailija
11/29 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha oot?

Muakin kiinnostaa tää. Vastaa ap!

Vierailija
12/29 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kantsi liikaa tiedottaa täällä näistä jutuista.

Yleensä ottaen näin, mutta avauksen informaatiosisällön konkretia ja faktat ovat ihan turvallisella tasolla. Kukaan ei voi siitä päätellä mitään mistään. Vain sen, että joskus ihmisiä kertautetaan, mikä on yleistä tietoa.

Vierailija
13/29 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! Vihdoinkin tämä maa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen! Kävin itse 1.5 vuotta sitten ja oli taas yhtä mukavaa kuin aiemmillakin kerroilla. Valmistaudu siihen että uusia asioita voi olla aika paljon ja kaikki varusteet RK-kuuskekkosta lukuunottamatta ovat uusia (no sekin on vähän päivittynyt jos saat sen modatun version).

Vierailija
14/29 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen on jännä, miten epätasaisesti nuo jakautuvat. Itse ollut kahdesti, kun taas tunnen monia, jotka eivät ole olleet kertaakaan. Ikää 37, saapa nähdä tuleeko piakkoin taas käsky.

Ei se ole jännää vaan suunniteltua ja osin pakotettua. Aiottuja kertauksia on takavuosina peruttu mm. säästösyistä, mutta henkilötasolla aika sattumanvaraista ketä ei kertauteta. Joukkotasolla takana on suunnitelma siitä mitkä joukot tarvitsevat jostain muutossyystä kertausta tai mitkä halutaan pitää hyvässä suorituskyvyssä tärkeimpinä. Joukon jäsenten ikää ei katso kukaan vaan joukon osaamispäivityksen tarvetta. Joukon ikäjakauma voi olla laaja eri syistä johtuen.

Vierailija
15/29 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon 37 enkä oo ikinä ollut kertaamassa. Mikkelin Karkialammilla olin aikoinaan. 

Vierailija
16/29 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös hauska kokemus jos tapaat saman ikäisiä, voitte vertailla entisiä aikoja

Vierailija
17/29 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole jännää vaan suunniteltua ja osin pakotettua. Aiottuja kertauksia on takavuosina peruttu mm. säästösyistä, mutta henkilötasolla aika sattumanvaraista ketä ei kertauteta. Joukkotasolla takana on suunnitelma siitä mitkä joukot tarvitsevat jostain muutossyystä kertausta tai mitkä halutaan pitää hyvässä suorituskyvyssä tärkeimpinä. Joukon jäsenten ikää ei katso kukaan vaan joukon osaamispäivityksen tarvetta. Joukon ikäjakauma voi olla laaja eri syistä johtuen.

Jaa että suunniteltua. Mä olin viddu kuski, ja silti ne on raahannu mut sinne kahdesti, vaikka en alokaskauden jälkeen oo pitäny rynkkyä kädessä 😁

Vierailija
18/29 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen on yli nelikymppinen ja ei ole pyydetty kertaamaan vielä koskaan. Sitä olen odotellut, että koska tulee. Ei minusta ole nykykunnossani eläessään kenttäkelpoiseksi. Paino noussut armeija-ajoista lähes 40 kg, tullut astmaa ym.

Vierailija
19/29 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että suunniteltua. Mä olin viddu kuski, ja silti ne on raahannu mut sinne kahdesti, vaikka en alokaskauden jälkeen oo pitäny rynkkyä kädessä 😁

Kuskit on tärkeitä henkilöitä armeijalle. Ei mikään joukko voi tehdä mitään ilman kuskeja.

Vierailija
20/29 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis kertaa on tullut käytyä...ikää 51v.

Viellä vois käydä kohdistamassa rynkkyä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme