Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ikävaiheessa lopetitte baarissa juoksemisen?

Vierailija
22.05.2022 |

Havahduin jotenkin vähän yllättäen siihen, etten ole käynyt baarissa oikeastaan enää vuosiin. Tähän ei liity mitään periaatepäätöstä ei eikä esim. lasten syntymää, se vaan hiipui ihan huomaamatta sen jälkeen, kun tuli 30 lasiin. Mietin tätä kun jotenkin yllätyin siitä, kun n. kolmevitonen tuttu puhui baarireissustaan. Eka ajatus oli, että eikö tolla ole vieläkään mitään parempaa tekemistä. (Jos olet aina ollut täysraitis, ei tarvitse tulla tähän hurskastelemaan sillä, lähinnä muutos kiinnostaa.)

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran baarissa täytettyäni 18v ja join yhden drinkin. Sen jälkeen en ole mennyt.

Vierailija
2/54 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät käy koskaan, toiset eivät lopeta koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotiaana. Se homma riitti silloin ihan täysin. En ole käynyt baareissa siis yli 25 vuoteen.

Vierailija
4/54 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän päälle kolmekymppisenä sain tarpeekseni. Yhden voin nykyään käydä juomassa mutta sekin tympii (tai ne tyypit siellä).

M44

Vierailija
5/54 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noissa ole tullut rampattua koskaan, silloin tällöin käynyt, nyt liki seitsenkymppisenä hiukan harvemmin, koronakin verottanut käyntejä.

Vierailija
6/54 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kolmekymppisenä. Viihdyn joskus terassilla tai pubissa yhdellä mutta ei kiinnosta istua lasi kädessä yökerhossa viidensadan muun kanssa missä et edes kuule puhetta.

Vierailija
7/54 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30-vuotiaana. Paljon ehti mennä rahhaa täysin hukkaan.

Vierailija
8/54 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen keikalla baarissa. Ikää 60 vuotta. Join yhden skumpan.

Vierailija
9/54 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä neljänkympin tienoilla, olisi pitänyt ymmärtää lopettaa aiemmin, mutta kaveripiirin ainoana sinkkuna oli kiinnostusta tavata uusia tuttavuuksia. Tai siis yrittää tavata, ei niitä enää tullut.

Vierailija
10/54 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti vasta levottomuus enemmän liikkeelle, kun opiskeluaikojen jälkeen oli enemmän rahaa. Sitä kesti sitten keikkoineen ja rypemisineen noin 8 vuotta.

Olin reilu 30, ehkä noin 32, kun tajusin, etten vaan jaksa enää ja haluan tehdä jotain muuta. Keikat edelleen kiinnosti niin kävin joitain vuosia selvinpäin. Nyt edelliset 5 vuotta käynyt vain todella satunnaisesti keikoilla ja nyt korona vuosina aloin kaipaamaan niin paljon livemusiikkia, että olen menossa piiitkästä aikaa festareille näin melkein nelikymppisenä 😅 Ehkä rikon jonkin kultaisen muiston samalla.

Vierailija
11/54 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhoista en oo koskaan tykännyt mutta pienemmät pubit olis mun juttu. Ongelma on vaan koko ikäni ollut se että kukaan kavereistani ei ole koskaan tykännyt käydä baareissa, eivätkä ylipäätään juo alkoholia mielellään. Mulla on päinvastainen ongelma kuin ap:lla - olen jo 34 mutta en ole vieläkään "päässyt" baariin. Ei se ole sama asia mennä sinne yksin. Tuntuu että olen jäänyt jostain paitsi.

Vierailija
12/54 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain positiivisen raskaustestin. Seuraavaksi menin, kun lapsi muutti kotoa.

Vierailija
13/54 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan baarissa juossut vaikka siellä usein käynkin. Kävelemällä normaalistikin kerkeää.

Vierailija
14/54 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 25-vuotiaana, kun vakiinnuin parisuhteeseen. Kyllä 7 vuotta rilluttelua riitti oikein hyvin, ei ole ollut ikävä baariin, mutta toisaalta ei ole tarvinnut katua, etten pitänyt nuorena hauskaa.

Ja kyllähän se kumppanin etsiminen oli iso osa sitä. Kun se jäi pois, ei ollut oikein enää syytäkään notkua baareissa, satunnaisia bändikeikkoja lukuun ottamatta.

Vierailija
15/54 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lopettanut baareissa käymistä, mutta vähentänyt kyllä paljon. Käyn nyt ehkä kerran kuukaudessa, aiemmin olin lähes joka viikonloppu viihteellä. Krapula kestää nykyään parikin päivää niin en vaan jaksa. Ikää 32.

Niin, ja yökerhoissa en kyllä ole viihtynyt ikinä... Suosin pieniä pubeja, joiden henkilökunta on tuttua ja joissa voin jutella kavereiden kanssa.

Vierailija
16/54 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole  vielä lopettanut,mutta ei jaksa enää jokaviikko käydä.

Juosten, en koskaan. Pirssillä takas yleensä,paitti kesällä.

48v.

Vierailija
17/54 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin suunnitella raskautta eli noin 25-26-vuotiaana. Lopetin alkoholinkäytön myös.

Vierailija
18/54 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sylje lasiin vaikka kävisin absolutista. Kerran pari eläessäni olen saanut hyvän drinkin ja se oli irish-cofee tyylinen jääkerros-kuuma kahvikerros drinkki. Saan nkkumisongelmia alkoholista joten ,,,,,, ja kirjoitusvihreet jäävät horjaamatta

Vierailija
19/54 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kutakin. Havahduin noin himpun päälle 30-kymppisenä, kuinka hiton typerää yökerhot, baarit ja raflat onkaan, olen niissä hyppinyt ulko-ja kotimaassa sen verran paljon, enkä saanut oikeastaan muuta kuin pään kipeäksi, nyt on kummasti helpottanut. Idioottien hommaa, onneksi viusadtuin reippaasti!

Vierailija
20/54 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan liiemmin juossut baareissa, täysi-ikäistyessä vähän, lähinnä kavereiden seuran takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi