Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka paheksutte ikäerosuhteita ja elätte itse väljähtyneessä seksittömässä liitossa

Vierailija
22.05.2022 |

Ei voi kuin nauraa. Vastakohdat ja erilaisuus viehättää. Siksi näillä ikäerosuhteilla on niin kiihkeä seksielämä ja siksi teidän parisuhde on kuin olisi veljen kanssa kimppakämppä. Kiukuttaahan se.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain luonnolliset ikäerosuhteet haittaavat palstakurttua eli jos mies on vanhempi. Se ei haittaa jos jollain pervotädillä on nuori mummonnussija.

Vierailija
2/21 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän väljähtyneessä, seksittömässä suhteessa itseäni vanhemman miehen kanssa. Tutustuimme Briteissä ja jouduimme palaamaan brexitin takia Suomeen. Täällä kaikki on mennyt vain huonommin vuosi vuodelta. Miehen vitaliteetti on mennyttä ja hän on vasta 58-vuotias. Olen pettynyt ja onneton. Terveisin seksittömässä liitossa N32.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, jos teillä menee hyvin mutta: Äläpä taas yleistä! Ettäkö iso ikäero olisi aina tai edes yleensä onnen tae? Enpä usko.

Vierailija
4/21 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppakämppä iskän kanssa odottaa sua kunhan vähän aikaa maltat odottaa...

Vierailija
5/21 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin lapsena seuraamaan isäpuolen kiihkeää seksielämää huomattavasti nuoremman äitini kanssa. 

Työmatkoilla setämiehen kiihkeä seksielämä vaan korostui, kun hänelle tuotiin pöytään nuoria naisia valittaviksi. YÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK!

Vierailija
6/21 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun mielipide.Älä yleistä!Minua ei kinosta toisten suhteet tai ikäero. Tällä hetkellä olen ilman parisuhde,joka kesti 22 vuotta.Hän oli minua nuorempi.Olen siis aikuinen nainen..Suhteeni kuoli maaliskuu 2021.

Vierailija
7/21 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seniilit pois petipuuhista, näyttävät typeriltä ja haiseva pahalta. Kömpelöä katsottavaa, yök!

Vierailija
8/21 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seniilit pois petipuuhista, näyttävät typeriltä ja haiseva pahalta. Kömpelöä katsottavaa, yök!

Kuinka usein olet katselemassa muiden petipuuhia?

Vierailija
9/21 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta 7 päivää lehti ja älä jatkuvasti kulje rähmäläpät kiinni.

Vierailija
10/21 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että ne on jotain väljähtyneessä suhteessa eläviä tyyppejä jotka paheksuvat?

Minä olen joskus 16-25v sinkkunaisena ällöksynyt ikäerosuhteita, siis nimenomaan naisia jotka ovat vanhempien miesten kanssa. Ja toin sen hyvin selväsanaisesti netissä ilmi.

Eli ovat saattaneet olla vaikka 22v sinkkunaisen tekstejä, joita oletat jonkun vanhemman, väljähtyneessä suhteessa olevan teksteiksi :)

Vierailija
11/21 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että ne on jotain väljähtyneessä suhteessa eläviä tyyppejä jotka paheksuvat?

Minä olen joskus 16-25v sinkkunaisena ällöksynyt ikäerosuhteita, siis nimenomaan naisia jotka ovat vanhempien miesten kanssa. Ja toin sen hyvin selväsanaisesti netissä ilmi.

Eli ovat saattaneet olla vaikka 22v sinkkunaisen tekstejä, joita oletat jonkun vanhemman, väljähtyneessä suhteessa olevan teksteiksi :)

Se 22v sinkkunainen ei naivissa pikku päässään tajua, että naisen nuoruus on todella lyhyt ja hän on kohta itse 40v haaska. 

Ja miksi toit se netissä ilmi? Miksi et mennyt sanomaan niille pariskunnille suoraan?

Vierailija
12/21 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se 22v sinkkunainen ei naivissa pikku päässään tajua, että naisen nuoruus on todella lyhyt ja hän on kohta itse 40v haaska. 

Ja miksi toit se netissä ilmi? Miksi et mennyt sanomaan niille pariskunnille suoraan?

En livenä tuntenut yhtäkään sellaista pariskuntaa, ei ole normaalia elinpiirissäni. Netissä kommentoin siis jotain kuviteltuja tapauksia/aihetta yleisesti. 

Ja tietysti olen aina tajunnut nuoruuden olevan lyhyt, se on yksi niistä syistä miksi en arvosta nuoria naisia jotka pönkittävät miesten valtaa olemalla vanhempien miesten kanssa ;)

Vierailija
13/21 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole haaska missään iässä, rumaa ja asiatonta eikä edes totta. Naisvihaa raadollisimmillaan riippumatta sanojan sukupuolesta.

Vierailija
14/21 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään pariskuntaa joiden ikäero on yli 9 vuotta. Enkä myöskään ole koskaan nähnyt tutkimusta että ikäero suhteissa olisi parempi seksielämä.

Vierailija
15/21 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ole haaska missään iässä, rumaa ja asiatonta eikä edes totta. Naisvihaa raadollisimmillaan riippumatta sanojan sukupuolesta.

Mutta nuoret naiset jotka ovat vanhojen miesten kanssa, pönkittävät tuota asennetta ja ilmapiiriä naisten vanhenemista kohtaan.

Koko tuo asia on täysin noiden nuorten naisten vastuulla, he mahdollistavat sen. 

Siksi minä naisena en arvosta. 

Vierailija
16/21 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa hänellä on fetissi😰

mies54v

Vierailija
17/21 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nuoret naiset jotka ovat vanhojen miesten kanssa, pönkittävät tuota asennetta ja ilmapiiriä naisten vanhenemista kohtaan.

Koko tuo asia on täysin noiden nuorten naisten vastuulla, he mahdollistavat sen. 

Hyvin sanottu! Olen niin samaa mieltä.

Vierailija
18/21 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksuu? Entä jos jotain ällöttää jos näyttää siltä että isoisä ja lapsenlapsi ovat yhdessä, vaikka se onkin vaimo. Toisaalta ehkä sitten asiatonta ällötellä, koska minkä ikäerolle voi.

Vierailija
19/21 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kyse vain siitä että 40+ rupsahtanut mamma haluaa tuntea itsensä halutuksi ja 25v kossilla seisoo minkä tahansa sian kanssa.

Vierailija
20/21 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveää tekstiä! Paheksutko myös kaikkia naisia jotka on toisten naisten kanssa, hehän pönkittävät käsitystä siitä että kaikki haluaa olla naisten kanssa? Entäs naisia jotka ovat lihavien miesten kanssa? Hekin pönkittävät näitä lihavia miehiä. Ihan hirveä asenne, ja lopulta tässäkin on siis kyse naisvihasta. Eli nainen on se viallinen taas. Antakaa naisten olla rakastamiensa miesten kanssa älkääkä asettuko muiden yläpuolelle, ällöttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi