Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinut nähty vahingossa alasti ja miten pääsit siitä yli?

Vierailija
22.05.2022 |

Kävi tämmöinen juttu että mies ilmoitti että hänen kaveri on tulossa meille kylään pian auttamaan eräissä askareissa joita mies ei osaa yksin tehdä. Remppahommia siis. Mieheni lähti ostamaan nopeasti välipalaa meille kaikille ja minä siivosin vauhdilla yläkerran.

Ehdin alakerrassa vessaan ja olin sitä ennen heittänyt yöpaidan pois. Tulin vessasta pelkät pikkuhousut jalassa ja miehen kaveri seisoi makkarin ikkunan takana. Meillä on siis alakerrassa toinen sisääntulo-ovi terassille ja se ovi on makkarissa.

Kaikki kävi todella nopeasti. Heitin nopeasti jonkun pyyhkeen päälle, avasin oven ja hän pahoitteli. Olin vaan että "ei tässä mitään" ja rupesin puhumaan muista jutuista ja pakenin pukemaan toiseen huoneeseen. Olimme molemmat ihan nolona ja minä ainakin säikähdin.

Nyt miehen kaveri jo lähti kotiin ja olimme ihan normaalisti koko vierailun kyllä. Nyt vaan hävettää niin paljon etten kehtaa häntä nähdä varmaan enää ikinä.

Onko muille käynyt jotain saman tyylisiä ja miten olette päässeet niistä yli?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomuus ei ole itselleni niin iso juttu, että tuollaisesta sattumuksesta pitäisi erikseen päästä yli. Korkeintaan huvittaisi.

Vierailija
2/19 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö? Oletteko aikuisia? On se kaveri nähnyt tissit aikaisemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hätää ap, näin miehenä voin sanoa että kyllä hän varmaan tiesi mitä sinun paitasi sisällä on, eikä mielikuva sinusta ole muuttunut miksikään. Ihan turhaan nolostelet.

Vierailija
4/19 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki osapuolet ovat 30v+ joten kyllä ollaan aikuisia ja en tiedä miksi se tuntuu minusta niin nololta. On varmasti kaveri nähnyt rintoja aiemminkin ei siinä mitään. :) Ehkä joskus mietin tätä huvittavana muistona mutta juuri nyt nolottaa

Vierailija
5/19 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki osapuolet ovat 30v+ joten kyllä ollaan aikuisia ja en tiedä miksi se tuntuu minusta niin nololta. On varmasti kaveri nähnyt rintoja aiemminkin ei siinä mitään. :) Ehkä joskus mietin tätä huvittavana muistona mutta juuri nyt nolottaa

Voihan tuo tehdä ihan hyvääkin sinulle siinä mielessä että taidat olla aika arka yksityisyydestäsi ja vartalostasi. Kun huomaat ettei mitään käynytkään ja turhaan arastelet niin voihan tämä olla jopa vapauttavakin kokemus?

Vierailija
6/19 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhemmat tulivat meille kylään tuntia ennen sovittua aikaa ja paukkasivat avonaisesta takaovesta sisään. Pölähtivät keittiöön tuliaismansikkakakku mukanaan kun harrastettiin miehen kanssa seksiä keittiön pöytää vasten. Siitäkin jotenkin vaan selvittiin.

Vierailija
7/19 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa olit alasti?

Vierailija
8/19 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyrysaunaan menin. Luulin, että on naisille mutta siellä oli uuden työpaikan miehiäkin. Höyryä siellä ei ollut.

Ei kai siinä mitään ylitsepääsemistä ollut, oli ne muutkin alasti.

Vierailija
9/19 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat vanhemmat tulivat meille kylään tuntia ennen sovittua aikaa ja paukkasivat avonaisesta takaovesta sisään. Pölähtivät keittiöön tuliaismansikkakakku mukanaan kun harrastettiin miehen kanssa seksiä keittiön pöytää vasten. Siitäkin jotenkin vaan selvittiin.

Onko tämä oikeasti totta?

Vierailija
10/19 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luo tuli huoltomies omilla avaimilla kun olin alasti. En ole päässyt yli. Oman kodin pitäisi olla turvallinen paikka.

Vierailija
11/19 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paloikohan näky verkkokalvoille?

12/19 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo käyttäyityisi ja stressaisi asiasta samalla tavalla. Hän on kasvanut hyvinkonservatiivisessa kodissa melko suojattua elämää. Se näkyy vielä nykyäänkin hänestä.

Itse lopetin turhan stressaamisen parikymppisenä kun oma äiti kuoli sairastettuaan vuoden syöpää, ja heti samana vuonna jouduin kuskaamaan silloista tyttöystävääni sytostaatti- ja sädehoitoihin. Tätä ennen tuli reppureissatua euroopassa pariin otteeseen, ja katseltua myös suurkaupunkien laitapuolta.

Vaimoni on ihana ihminen, mutta joskus minua todellakin ärsyttää kuinka pikkumaisista asioista voi ohminen stressata. Meanwhile in Finland....

Vierailija
13/19 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä, itsellä olisi vaikea päästä yli, muut käyvät saunassa uusien tuttujen kanssa ongelmitta.

Vierailija
14/19 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vahvasta myötäelämisestä pääsee yli vaihtamalla seuraa vähäksi aikaa. 

Vierailija
15/19 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi teitä naisia, kun olette niin herkkiä, sydän-hymiö

Vierailija
16/19 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunoissa ei verhoja tai kaihtimia, aina auki ulos vaikka kulkisi hiippareita? Avaako mies aina verhot liian aikaisin?

Vierailija
17/19 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaihtimet ja ei tuosta kukaan kulje koskaan ohi kun se on sisäpiha. :) enää ei harmita niin paljon, otin päikkärit ja totesin että aika pikku juttuhan tuo lopulta oli, yritän unohtaa koko sattumuksen

Vierailija
18/19 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimaisena opiskelijana ostin puhallettavan nuken ja panin menemään tajuamatta että tupakkaparvekkeella olleet näkivät kaiken. Heh

Vierailija
19/19 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsi otti rescuekissan, vanha hylätty kolli siis. Tykkäsi nukkua saunassa. Kerran tulin suihkusta ja huomasin että kolli seisoo suihkuhuoneen ovella ja tuijottaa mua. Hämmentävä, nolo hetki molemmille. Sen jälkeen olen katsonut että kun menen suihkuun niin kisu nukkuu jossain muualla. 🐈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi