MIllaisia kesäpaitoja teillä on?
Kommentit (6)
Samat lyhythihaiset valkeat tekniset kauluspaidat ympäri vuoden. Kesällä vaan jätän päällimmäiset vaate kerrat pois. Kesä pukeutuminen töihin on aina ollut minulle hiukan hankalaa, kun töissä on pitänyt pukeutua siististi ja fiksusti. Kuumuus asettaa omat vaatimuksensa.
Tavalisia T-paitoja. Mietin itsekseni aina satsanut halpis paita ymm.Jospa alkaisin satsa sihen mistä oiikeasti tykään? Tyhjentää vaatekaapin ja mutaman vaate joka oikeasti mielytää.esim. vain muutama paita kesään,mutta ladukas.Toinen puhdaas toinen päälle..
Vaaleita lyhythihaisia kaulus- ja pikeepaitoja eri valmistajilta. Vaalea paidat ovat selvästi vilpoisempia kesähelteellä kuin tummasävyiset tai jopa vallan mustat. Olen testannut tämänkin asian lämpömittareilla. Ihmettelenkin kesäisin, miksi suomalaiset naishenkilöt niin mielellään korostavat rehevää lantiotaan valkoisilla shortseilla ja lämmittävät ylävartaloaan mustalla kesäpaidalla,
Mulla on Indiskasta pari liehuvaa, pitkähihaista ns. tunikatyyppistä viskoosi tms ohutta paitaa. Tykkään pitää helteellä kun peittää kuitenkin käsivarret mutta on muuten vilpoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Indiskasta pari liehuvaa, pitkähihaista ns. tunikatyyppistä viskoosi tms ohutta paitaa. Tykkään pitää helteellä kun peittää kuitenkin käsivarret mutta on muuten vilpoinen.
Tuo onkin hyvä idea. ap
Se jota tulee takuulla käytettyä eniten on vaaleansininen t-paita, jossa lukee edessä valkoisella "Powerpark huvivaltio", ja takana "staff".