Osaako vanhempasi sanoa välittävänsä sinusta tai halata?
Kommentit (12)
Eivät.
Lapsena kyllä olimme vanhempien, erityisesti isän sylissä.
Hyvät ja lämpimät välit ovat vanhempiin.
Äiti on tullut vielä läheisemmäksikin kun isä pikkuhiljaa on alkanut höpertymään.
Assburger kirjoitti:
Eivät.
Lapsena kyllä olimme vanhempien, erityisesti isän sylissä.
Hyvät ja lämpimät välit ovat vanhempiin.
Äiti on tullut vielä läheisemmäksikin kun isä pikkuhiljaa on alkanut höpertymään.
Olen syntynyt -71.
Ei. Tai jos tekevät niin, se ei ole aitoa, vaan keino saavuttaa jotain, esim parempi omatunto, tai sumuttaa minua luulemaan jotain. Valitettavasti he eivät vain tajua, että en ole niin tyhmä enää
Ei. Mutta sen sijaan ovat usein sanoneet, että ovat iloisia ja ylpeitä saavutuksistani, kiittelevät ahkeruuttani, ovat hankkineet kaikkea sellaista, mistä tietävät minun haaveilevan tai mitä tarvitsen, mutta ei ole varaa opiskelijana ostaa (esim. markettisingerin tilalle vähän yli 1000 e maksava ompelukone). Lisäksi he ovat olleet tukena silloin, kun tarvitsin - meillä teot on enemmän kuin sanat tai halaukset. Olen syntynyt 1995.
Eivät juurikaan tehneet sellaista kun olin lapsi, 70- ja 80-luvuilla, mutta nyt vanhoilla päivillään äitini on alkanut tehdä niin. Hän ei itse ole lapsuudessaan saanut vastaavaa, joten aika hienoa että on opetellut asiaa.
Osaavat ja olen syntynyt 60- luvun loppupuolella.
En muista yhtään halausta, sylissä istumista tai muutakaan kontaktia. En ole koskaan kuullut vanhempieni kehuneen tai moittineen minua kenellekään. Molemmat ovat olleet kuolleina jo vuosikausia.
Välit olivat kuitenkin oikein hyvät, eikä mitään riitoja koskaan ollut. Syntynyt -66.
Ei tietenkään, s 70l loppupuolella.
Olen kokenut sen aina vaivaannuttavaksi. Onneksi sitä ei tarvitse sietää kovin usein.
Ei.
-68
Itse halaan lapsiani ja lapsenlapsiani. Mutta en vanhempiani.
Ei osannut, väkivaltaa kyllä sain, lapsuuteni ja osin nuoruuteni oli lasinen ja pelottava.
Itse osaan, lapseni kuulevat edelleen päivittäin, että rakastan, esikoinen muutti viime elokuussa kotoa opiskelujen alettua, nuorempi on 19v.
Olen vm75.