Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla ei ole yhtään ystävää

Vierailija
22.05.2022 |

Tulee suru, kun ihmiset laittavat faceen ihania kuvia ystävätapaamisista sydämineen. Niin kova suru. Minulla ei ole ketään, kuka pyytäisi minua mihinkään. Kun itse pyydän, saa pahoitteluja ettei pysty. Kukaan ei halua olla kanssani. Olen niin yksin. Harrastan paljon asioita, menen erilaisille kursseille, että löytäisin ystäviä. Suru

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/11 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.kaverisovellus.fi/ Kokeile :)

Oon kokeillut. Sain yhden kaverin, mutta hänkään ei enää vastaa yhteydenottoihini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kysynyt joltain tutulta, että mikä sinussa on sellaista, josta ihmiset eivät pidä? Jos voisit sitten yrittää kehittää näitä oninaisuuksia, kun kuulet vastauksen.

Vierailija
4/11 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän sanoo, höpis, oot ihan mukava. Oon kysynytkin.

Vierailija
5/11 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu. Älä lue mitään naamakirjoja.

Vierailija
6/11 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kysynyt joltain tutulta, että mikä sinussa on sellaista, josta ihmiset eivät pidä? Jos voisit sitten yrittää kehittää näitä oninaisuuksia, kun kuulet vastauksen.

Aivan sivusta, mutta minä olen kysynyt jopa _terapeutilta_ mikä minussa on vikana/ärsyttävää - hänen se kuitenkin pitäisi vuosien tilitysteni jälkeen tietää. Mikään ei kuulema ole; olen siisti, huomioiva, kohtalias, vastavuoroinen ja keskustelukykyinen. Silti huomasin mikroilmeistä, että jokin minussa hänen(kin) mielestään mätti. Ehkä jotakin alitajuista, josta ei itsekään saanut kiinni.

Vierailija
7/11 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sivusta, mutta minä olen kysynyt jopa _terapeutilta_ mikä minussa on vikana/ärsyttävää - hänen se kuitenkin pitäisi vuosien tilitysteni jälkeen tietää. Mikään ei kuulema ole; olen siisti, huomioiva, kohtalias, vastavuoroinen ja keskustelukykyinen. Silti huomasin mikroilmeistä, että jokin minussa hänen(kin) mielestään mätti. Ehkä jotakin alitajuista, josta ei itsekään saanut kiinni.

Argh! Aika traumatisoivan kuuloista 😳

Vierailija
8/11 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tykkäävät jostain syystä vain ne, jotka ovat sosiaalisesti taitavia ns porukan johtohahmoja. Mieheni on tällainen ja paras ystäväni, molemmat todella suosittuja. Mutta siis 98% ihmisistä ei pidä minusta.

Vierailija
9/11 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.kaverisovellus.fi/ Kokeile :)

Kapakan mainos.Örvelöitä tapaa kapakassa ihan ilman sovelluksi. "Kuulevittukule...

Vierailija
10/11 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullakaan ole ollut moneen vuoteen. Vetää mielen matalaksi varsinkin näin kesäaikaan.

Vierailija
11/11 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne jotkut niin täydellisiä . Ne on kauniita ja rohkeita. Niillä on puoliso ja ystäviä sekä täydellinen ulkonäkö . Sitten jotkut on yksin ikuisesti kamalista oireista kärsien . Tosi reilua on elämä .

- Yksin vuodesta 99