Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kerro mitään elämästään tai itsestään

Vierailija
22.05.2022 |

Minulla oli suhde entisen työkaverin kanssa. Vaikka suhde on loppu, meillä jatkui ystävyyssuhde, näin on ollut n. puoli vuotta . Olemme viestitelleet päivittäin, mutta minua häiritsee sen yksipuolisuus: kerron omista jutuista, entisten työkavereiden kuulumisista jne., ja hän kyllä vasta, mutta se on lähinnä reagointia minun juttuihin. Hän ei kerro mitään ns. omaa. Päättelin että häntä ei enää kiinnosta kirjoitella, enkä laittanut mitään viestiä kolmeen päivään. Niin hän kävi työpaikallani visiitillä! Tästä tuli olo, että kuitenkin haluaa viestitellä, mutta ilmeisesti omilla ehdoillaan, niin että ei anna mitään itsestään. Mies on varattu, minä olen sinkku.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kesken... Niin mitä tekisitte? Annanko vaan olla, minä jään kyllä kaipaamaan ystävyyttä.. Hän muodostui minulle tärkeäksi ihmiseksi.

Vierailija
2/6 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut miehet eivät kerro itsestään, eikä heitä kiinnosta mitä sinun eläämääsi kuuluu, heitä kiinnostaa tasan yksi yksi asia...seksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varatut miehet eivät kerro itsestään, eikä heitä kiinnosta mitä sinun eläämääsi kuuluu, heitä kiinnostaa tasan yksi yksi asia...seksi.

Minä olisin halunnut seksiä, hän kieltäytyi... että ei hän sitä minusta halua.

Vierailija
4/6 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ HEL..!?

Onko sinulla ollut suhde Varatun kanssa!??

Taasko tälläistä täällä!

Kodin rikkojia, maailman vanhimman alan harrastajia!

Eikö ole Vapaita poikamiehiä enää kun toisen , naisen

kihlatun tai Aviomiehen kanssa Seurustelee!

Jospa se ukko tuli järkeensä!

Mutta jos Hänen vaimonsa saa tietää , että miehensä on pettänyt häntä, jättää tän ukon!

Ja Sinäkin saat kuulla ! Kunniaksi!🤬

Vierailija
5/6 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITÄ HEL..!?

Onko sinulla ollut suhde Varatun kanssa!??

Taasko tälläistä täällä!

Kodin rikkojia, maailman vanhimman alan harrastajia!

Eikö ole Vapaita poikamiehiä enää kun toisen , naisen

kihlatun tai Aviomiehen kanssa Seurustelee!

Jospa se ukko tuli järkeensä!

Mutta jos Hänen vaimonsa saa tietää , että miehensä on pettänyt häntä, jättää tän ukon!

Ja Sinäkin saat kuulla ! Kunniaksi!🤬

No jaa, tämä mies on ollut avopuolisonsa kanssa yhdessä n. 20 vuotta, ja mies on pettänyt häntä monien naisten kanssa noiden vuosien aikana. Mies ei lähde, vaikka ei ole kaiketi tyytyväinen parisuhteeseen. Tai sitten vaan pitää vaihtelusta. Niin vaikka puolisonsa saisi tietää tuosta meidän ohi olevasta suhteesta, pitäisi hänen vihata aika montaa muutakin naista minun lisäkseni. Ehkä kuitenkin eniten miestä..?

Vierailija
6/6 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman hyvinvointinsa vuoksi ei kannata sekaantua varattuihin. Se on myös toisen avioliiton tai suhteen kunnioittamista vaikka mies ei sitä itse pidäkään arvossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi