Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kilahti lopullisesti. ANOPPI!!

Vierailija
11.10.2006 |

Meidän esikoinen on aina tykännyt anopista ja apesta eli mummostaan ja papastaan. Yhtäkkiä rupesi sanomaan aina ei kun olimme lähdössä mummoa ja pappaa katsomaan, tai kun sanoin et tulevat meille kylään ni sanoi et ei saa tulla meille.

Rupesin nyt kautta rantain kyselemään missä mättää.

Tänään sitten esikoinen sanoi, että " sillonku mummo ja pappa oli meillä hoitamassa, kun olit jossakin, ni mummo anto tukka pöllyä ----. Kysyin et miksi. Sanoi että ----- hölmöili ja räppäs tiskikonetta. Eli ----- on pikkuvelu esikoiselle. Ikää heilllä on esikoinen 4v ja ---- 2v. Voi että mulla raivostuttaa. Kuinkahan kauan esikoinenki muistaa tämän? Onhan se ollut sillekin kova järkytys ku kuopus itkenyt ja äiti ja isä pois kotoa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tukkapölly" on pahoinpitelyä!!! Itselleni on annettu tukkapöllyä silloin, kun olin pieni ja muistan vieläkin, miten kamalalta tuntui, kun aikuinen, johon piti luottaa satutti ja nöyryytti minua. On myös uhkailtu risuilla, jolloin pelkäsin niin paljon, että olin ihan hysteerinen. Ei väkivaltaisia asioita niin vain unohda. Ja 2- ja 4-vuotiaat kyllä muistavat tuon tapahtuman varmasti vielä aikuisenakin. Pelottava tapahtuma toi on lapselle. Mitäs jos vaikka vaimon hakkaamisesta tehtäisiin ihan normaali juttu? " Vaimo ei totellu mua, niin annoin sille luunapin" Miettikää vähän.

Vierailija
22/24 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kerta sen mielestä on niin oikea kasvatusmenetelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on todella antanut tukkapöllyt, niin törkeää! Tuollaista ei saa tehdä! Ei äiti, ei anoppi, ei kukaan!

Outoa, että täällä puolustellaan tuollaista. Äitejä kuitenkin palsta täynnä. :(

Vierailija
24/24 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kuunnella ja ottaa onkeensa. Anna siis anopille yksi mahdollisuus, koska isovanhemmat ovat kuitenkin lapsille tärkeitä kontakteja. Jos anoppi ei kuuntele, niin sitten tietysti kannattaa miettiä antaako hänen hoitaa lapsia vai ei.

Eli ei liian hätäisesti kannata katkaista välejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan