Ostin vegaanista juustoa ja haju oli...
Vauvan oksennus.
Koirani mussutti suurella ilolla.
Onko siis kaikki vegejuustot noin kauheita?
Kommentit (25)
Oli varmaan pilaantuneet. Kaikki vegaanijuustot joita olen itse kokeillut eivät haise juuri miltään, kun makukin on aika mieto.
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan pilaantuneet. Kaikki vegaanijuustot joita olen itse kokeillut eivät haise juuri miltään, kun makukin on aika mieto.
No kyl toi OG haisee aika oudolle.
No ei ollut pilalla. Mut rainbowta.
Vegaanista juustoa... hohhoijaa.
Sellaista ei olekaan.
Juusto valmistetaan maidosta ja/tai kermasta hapattamalla.
Juustothan ovat maitoproteiinivalmisteita.
Juustoa imitoivissa vegaanituotteissa ei ole proteiinia nimeksikään, vaan ovat rasvaa, hiilareita ja lisäaineita.
Vegaanituotteet ovat todella kuvottavia
Vierailija kirjoitti:
Sama tällä mielytävän makusia vege justoja syönnyt,valmiiksi sivutetut paketissa ja maistuu,ei haise miltään.Olisiko henkilöllä joka vege juuston hajusta valitti. Kakalla käydessä unohtunut pestä kädet ja ne haisi omalle kakalle, kun otti vege juustoaleivälle,keksille? Muuta selitystä en löydä.Sillä jokaisessa justossa,oli vege tai ei on parasta ennen päivämäärä.
Emma K. kirjoitti:
Vegaaninen juusto on oksymoroni.
Pikemminkin oksu-moroni
Vierailija kirjoitti:
Juustoa imitoivissa vegaanituotteissa ei ole proteiinia nimeksikään, vaan ovat rasvaa, hiilareita ja lisäaineita.
Ei niitä kukaan proteiinin takia syökään vaan kalsiumin, jodin, b12:sta, en nyt muista mitä kaikkea niihin lisätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä kukaan proteiinin takia syökään vaan kalsiumin, jodin, b12:sta, en nyt muista mitä kaikkea niihin lisätään.
D-Vitamiinia4 g(80 %*)Riboflaviinia0,9 mg(64 %*)B12-vitamiinia1,7 g(68 %*)
KIVENNÄISAINEET (100 G:SSA)
Kalsiumia120 mg(15 %*)Jodia87 g(58 %*
Harmittavimpia ostosjuttuja on ne harvat kerrat kun on vahingossa ostanut jotain saakelin korviketuotetta.
Ärsyttää että kaupoissa on tosiaan vieri vieressä normaalit ja feikit.
Voisi edes edellyttää että esim. kikhernepastan ja vegejuuston kaltaiset kammotukset olisi SELVÄSTI MERKITTY.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalsiumia120 mg(15 %*)Jodia87 g(58 %*
Jodia 87g? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalsiumia120 mg(15 %*)Jodia87 g(58 %*Jodia 87g? 😂
Milligramman merkki ei tullut kopsussa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalsiumia120 mg(15 %*)Jodia87 g(58 %*Jodia 87g? 😂
Milligramman merkki ei tullut kopsussa mukaan.
Tarkoitat varmaan mikrogrammaa?
Vierailija kirjoitti:
Harmi7ttavimpia ostosjuttuja on ne harvat kerrat kun on vahingossa ostanut jotain saakelin korviketuotetta.
Ärsyttää että kaupoissa on tosiaan vieri vieressä normaalit ja feikit.
Voisi edes edellyttää että esim. kikhernepastan ja vegejuuston kaltaiset kammotukset olisi SELVÄSTI MERKITTY.
Kai tajuat että lähes kaikki kaupan kuivapastat on vegaanisia? Kikhernepasta on proteiinia pakkomielteisesti joka ruokaan haluaville.
Oliko oddly good se haju? Siihen kyllä tottuu vaikkei uskois.