Hävettää käydä uuden miehen kanssa salilla
Tänään aamulla käytiin ja tämä teki kyykkyä 187.5 kg painoilla niin että peppu osui melkeen lattiaan ja itse jaksan tehdä vaan 45kg painolla 😠🙄
Kommentit (17)
Minä teen vain omapainokyykkyjä. Eikä hävetä yhtään.
Tuon takia naiset ihailee vahvoja miehiä. Se luonto, se luonto..onhan se välillä hieman raskasta olla haluttu, mutta siihen tottuu
mies54v
Miksi sinun pitäisi repiä lihaksesi vain siksi, että toinen nostaa miljoona kiloa. Ihan kevyt paino on parempi kuin raskas, ellet pyri johonkin sillä harrastuksena.
Minä en pääse edes ilman painoja kyykkyyn . Treeniä takana kuitenkin yli 20v . Ei mee tasan voimailu lahjat . En edes ymmärrä miten joku pääsee kyykkyyn .
M38
näkyyks sun cameltoe .. kai muut miehet kattelee sitä aluetta.
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia naiset ihailee vahvoja miehiä. Se luonto, se luonto..onhan se välillä hieman raskasta olla haluttu, mutta siihen tottuu
mies54v
Sinähän kerroit olevasi 40 kiloa ylipainoinen laardimaha.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pääse edes ilman painoja kyykkyyn . Treeniä takana kuitenkin yli 20v . Ei mee tasan voimailu lahjat . En edes ymmärrä miten joku pääsee kyykkyyn .
M38
Mit... Oisko kantsinu treenata vähän terveemmin/liikkuvuutta myös..?
Vierailija kirjoitti:
M38
Ei kannata olla sairaalloisen ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
M38
Ongelma on varmaan liikkuvuuden saralla. Esim. jos on jäykät nilkat niin kyykkääminen on todella hankalaa. Koroke kantapäiden alla voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Ongelma on varmaan liikkuvuuden saralla. Esim. jos on jäykät nilkat niin kyykkääminen on todella hankalaa. Koroke kantapäiden alla voi auttaa.
Rakenteellinen ei pääse mun puoliso kyykkyyn ja se on tutkittu lekureilla.
Vierailija kirjoitti:
mies54v
hah hah. 54 ja yhä kyykyssä.
Vierailija kirjoitti:
mies54v
aloituksesta tuli mieleen miespariskunta, kas kuinka hassua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Sinähän kerroit olevasi 40 kiloa ylipainoinen laardimaha.
Hiljaa läskiperse. Anna sedän haaveilla.
mies54v
Jätä se sika