Miesystävä on katkera ja kateellinem jopa sähköpyörästä
Itse olen säästänyt sen halvan pyörän, samoin halvimman 150e pyykkikoneen.
Itse sai sossusta kalliimman.
Valittaa että saan eläkkeellä enemmän kuin hän työttömänä, mutta hänhän saa saman kun asumistuki lasketaan, ja tt-tukeakin saa. Itse en saa asumistukea minimieläkkeelläkään, minulla on omistusasunto.
Tulee vaan mieleen että on rahan perässä. Olen juottanut ja ostanut tupakkaa, väliin tulee tuo katkeruus esiin kun "minulla on sitä ja tätä". Mieheen tutustuttuani ei ole jäänyt enää säästöön mitään
Onko tämä nyt tässä, voinko jatkaa kun pn niin h***n idiootti tuo? Sydän särkyy, mutta oikeasti, en kestä ettei toinen tajua että säästämällä pienistä, jopa pienemmistä kuin hänellä, tuloista ne kaikki on kerätty.
Kommentit (51)
Munkin exä jauhoi aina "mun helposta elämästä". Suomeksi sanottuna olen töissä käyvä yh. Exä oli elämäntapatyötön oman elämänsä uhri. Mitään ei tehnyt oman menestyksensä eteen, mutta vuosikausia opiskelleet olivat hänestä kaiken hyvän silti ilmaiseksi ja vääryydellä saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä wt-paskaa mä just luin?
Ai minä olen teidän mielestänne wt, koska olen minimieläkkeellä?
Sinun elämässäsi wt-aspektin vaikuttaisi täällä kerrotun perusteella tuovan ainoastaan tuo kelvottomalta hyväksikäyttäjältä vaikuttava mies ja se, että ostat alkoholia ja tupakkaa hänelle kun hän sitä vinkuu. En usko, että on sinun tai aikasi, rahasi tai minkään muunkaan arvoinen. Enkä usko, että rakastaa sinua.
Suhteen pitäisi olla tasapuolinen, autetaan puolin ja toisin, jos on tarpeen. Palvelukset ja rahat eivät kulje vain yhteen suuntaan. Kerroit, että mies kadehtii sähköpyörääsi: valmistaudu siihen, että hän rupeaa ehdottelemaan pyöräsi myyntiä. Tulee joku kiireellinen ja välttämätön rahareikä, johon tarvitaan muutama satanen: sehän saadaan sinun pyöräsi myynnistä! Tilanne lyödään eteesi niin, ettet ehdi miettiä ja joutuisit toimimaan heti!
Parasta olisi katkaista suhde, vaikka vaikeaa se olisikin. Toinen vaihtoehto on tapailla silloin tällöin eikä olla jatkuvasti yhteyksissä. Oletko ainoa, jota mies tapailee? Jos et, niin siinä tapauksessa et todellakaan rahoita miestä millään tavalla.
Nyt on oikein surullinen olo puolestasi. Olet ystävällinen ja auttavainen ihminen; ansaitset paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku elättää tuollaista? Etkö osaa olla yksin?
Olin pitkään yksin, kunnes rakastuin. Nyt koen että tämä maksaa liikaa, normaalisti minulla jäisi säästöön. Toissapäivänä hän tuntui olevan tuskissaan, kun en tullutkaan luokseen. Sanoin että laitan tupakkaan rahaa. Eilen sai itsekin tuet, eikä sitten enää ollutkaan hätää.
Nyt yritin ehdottaa että voisi tulla luokseni, mutta yllättäen urheilija ei jaksa. Minun taas pitäisi mennä, syyllistää kun olen kipeä, että sillä liikunnalla se selkäkipu paranee. Sun muut koronat tms.Sinä olet hänelle pelkkä pankki ja addiktion mahdollistaja. Mitään muuta suhdetta sinulla ei ole häneen. Lopetat rahan antamisen niin mieskin häviää. Sinulla ei ole varaa pienituloisena pitää maksullista gigoloa. Lisää vain painostusta ja pakottaa sinut vielä ottamaan velkaa jos pidät pitempään elämässäsi. Suojele itseäsi. Nyt pyydät ongelmia ja tiedät sen
Niin. Suhteen alussa hän sanoi, ettei aio sitoutua. Nyt on muuttanut mielensä. Minä mietin että miksi? Siksi että olen käyttänyt rahaa häneen? Vaikkei tunne minua viehättäväksi kun on ulkomuotoani haukkunut? Miksi olisi tullut muihin aatoksiin?
Koska sinulta saa helposti rahaa ja siedät henkistä väkivaltaa. Lisäksi sinulla on omaisuutta jonka voi pelata tai juoda pois kunhan pääsee lähempiin väleihin. Siksi. Et ole rakastunut vaan toimit trauman pohjalta. Hän ei välitä sinusta etkä sinä oikeasti hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin pitkään yksin, kunnes rakastuin. Nyt koen että tämä maksaa liikaa, normaalisti minulla jäisi säästöön. Toissapäivänä hän tuntui olevan tuskissaan, kun en tullutkaan luokseen. Sanoin että laitan tupakkaan rahaa. Eilen sai itsekin tuet, eikä sitten enää ollutkaan hätää.
Nyt yritin ehdottaa että voisi tulla luokseni, mutta yllättäen urheilija ei jaksa. Minun taas pitäisi mennä, syyllistää kun olen kipeä, että sillä liikunnalla se selkäkipu paranee. Sun muut koronat tms.Sinä olet hänelle pelkkä pankki ja addiktion mahdollistaja. Mitään muuta suhdetta sinulla ei ole häneen. Lopetat rahan antamisen niin mieskin häviää. Sinulla ei ole varaa pienituloisena pitää maksullista gigoloa. Lisää vain painostusta ja pakottaa sinut vielä ottamaan velkaa jos pidät pitempään elämässäsi. Suojele itseäsi. Nyt pyydät ongelmia ja tiedät sen
Niin. Suhteen alussa hän sanoi, ettei aio sitoutua. Nyt on muuttanut mielensä. Minä mietin että miksi? Siksi että olen käyttänyt rahaa häneen? Vaikkei tunne minua viehättäväksi kun on ulkomuotoani haukkunut? Miksi olisi tullut muihin aatoksiin?
Koska sinulta saa helposti rahaa ja siedät henkistä väkivaltaa. Lisäksi sinulla on omaisuutta jonka voi pelata tai juoda pois kunhan pääsee lähempiin väleihin. Siksi. Et ole rakastunut vaan toimit trauman pohjalta. Hän ei välitä sinusta etkä sinä oikeasti hänestä.
Minä rakastan. Mutta voi luoja, pelkään niin että olette oikeassa, hän on valmis siis sitoutumaan, ensin ei halunnut tutustua minuun ja nyt haluaa kihloihin, yhteenmuuttoa ja ties mitä.
Et ole rakastunut, olet läheisriippuvainen. Tuossa iässä aika viimeiset hetket oppia näiden kahden ero.
Läheisriippuvuus tekee elämästä helvetin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan. Mutta voi luoja, pelkään niin että olette oikeassa, hän on valmis siis sitoutumaan, ensin ei halunnut tutustua minuun ja nyt haluaa kihloihin, yhteenmuuttoa ja ties mitä.
Tottakai haluaa naimisiin. Silloin olet suurempituloisena elatusvelvollinen hänestä ja erossa hän saa viedä puolet omaisuudestasi. Yhteenmuutto on siitä kätevä kiristyskeino että Suomessa ei saa heittää ketään ulos kodistaan jos henkilö pystyy todistamaan että on käyttänyt sitä vakituiseen asumiseen. Tarvitaan virallinen häätöilmoitus ja siinä on 6kk häätöaika jolloin saa asua asunnossa. Jokatapauksessa eron jälkeen olisit hänen vuokralaisensa jos jatkaisit asumista kodissasi.
Ja sinä et rakasta. Kukaan ei rakasta tuollaista iilimatoa.
Jotenkin tuntuu että ap provoilee mutta tällaisia miehiä kyllä löytyy,itsekin tunnen yhden.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos teille kaikille! Jos pääsisin irti, niin lohduttava ajatus on, että on siellä muutakin. Pelkään vain ettei minulle, olen jo viisikymppinen ruma paska. Ja tuo mies on haukkunut, vaikka nyt kiistää. Mutta jäihän se mieleeni.
Miksi viisikymppinen on eläkkeellä?
No huh mitä juttuja.
Vaimoni on sairaseläkkeellä ja sai ostettua sähköpyörän säästöillään ja olen todella iloinen siitä enkä ole taloudellisesti auttanut vaikka olisin voinut auttaa, mutta vaimoni on halunnut pärjätä omillaan