Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä on katkera ja kateellinem jopa sähköpyörästä

Vierailija
21.05.2022 |

Itse olen säästänyt sen halvan pyörän, samoin halvimman 150e pyykkikoneen.
Itse sai sossusta kalliimman.
Valittaa että saan eläkkeellä enemmän kuin hän työttömänä, mutta hänhän saa saman kun asumistuki lasketaan, ja tt-tukeakin saa. Itse en saa asumistukea minimieläkkeelläkään, minulla on omistusasunto.

Tulee vaan mieleen että on rahan perässä. Olen juottanut ja ostanut tupakkaa, väliin tulee tuo katkeruus esiin kun "minulla on sitä ja tätä". Mieheen tutustuttuani ei ole jäänyt enää säästöön mitään

Onko tämä nyt tässä, voinko jatkaa kun pn niin h***n idiootti tuo? Sydän särkyy, mutta oikeasti, en kestä ettei toinen tajua että säästämällä pienistä, jopa pienemmistä kuin hänellä, tuloista ne kaikki on kerätty.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sille kakkosta josko se siitä rauhottus

Ei ainakaan oma elämä helpottus kun sais paskaa pidätellä ja karkais siitä huolimatta tuon tekemisen jälkeen.

Vierailija
22/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hukkaan heitit rahasi kertakäyttöpyörään ;-(

Saapa ukko kohta nauraa kun harakirihalpis tilttaa ja viimeistään akkua etsiessäsi.

Miksi se naurais, kun nyt on niin kateellinen, että inisee että minä se rikas oon, kun mulla on jopa 700e sähkis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku elättää tuollaista? Etkö osaa olla yksin?

Olin pitkään yksin, kunnes rakastuin. Nyt koen että tämä maksaa liikaa, normaalisti minulla jäisi säästöön. Toissapäivänä hän tuntui olevan tuskissaan, kun en tullutkaan luokseen. Sanoin että laitan tupakkaan rahaa. Eilen sai itsekin tuet, eikä sitten enää ollutkaan hätää.

Nyt yritin ehdottaa että voisi tulla luokseni, mutta yllättäen urheilija ei jaksa. Minun taas pitäisi mennä, syyllistää kun olen kipeä, että sillä liikunnalla se selkäkipu paranee. Sun muut koronat tms.

Sinä olet hänelle pelkkä pankki ja addiktion mahdollistaja. Mitään muuta suhdetta sinulla ei ole häneen. Lopetat rahan antamisen niin mieskin häviää. Sinulla ei ole varaa pienituloisena pitää maksullista gigoloa. Lisää vain painostusta ja pakottaa sinut vielä ottamaan velkaa jos pidät pitempään elämässäsi. Suojele itseäsi. Nyt pyydät ongelmia ja tiedät sen

Vierailija
24/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä mies. Ukko mäkeen!

Vierailija
25/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Olet kivan oloinen ja kiltti ihminen. Ansaitset hyvän ihmisen etkä loiseläjää. Tuo mies on hyväksikäyttäjä, hänen ei pitäisi olla lähelläkään sinua.

Sait minut itkemään, ensi kertaa vuosiin. En halua uskoa sitä, mutta pelkään että olet oikeassa. Ja minä olen rakastunut, joten tämä on hyvin vaikeaa, vaikka järki sanoo että minua vedätetään.

Vierailija
26/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostat miehelle tupakkaa? Miksi? Ostakoon omat, jos haluaa polttaa. En seurustelisi tupakoitsijan kanssa.

Vierailija
27/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ostat miehelle tupakkaa? Miksi? Ostakoon omat, jos haluaa polttaa. En seurustelisi tupakoitsijan kanssa.

Poltan itsekin, tai oikeastaan höyryttelen kotona sähkötupakkaa. Hän hoki sitä että "olisipa tupakkaa" jo useita päiviä. Joten toissapäivänä sitten sanoin että jos sen tupakan verran laitan, mulla oli tilillä ehkä 30e.

Olen ostanut olutta ja tupakkaa, ja mies on piilottanut ostamiani minulta :D

Vierailija
28/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku elättää tuollaista? Etkö osaa olla yksin?

Olin pitkään yksin, kunnes rakastuin. Nyt koen että tämä maksaa liikaa, normaalisti minulla jäisi säästöön. Toissapäivänä hän tuntui olevan tuskissaan, kun en tullutkaan luokseen. Sanoin että laitan tupakkaan rahaa. Eilen sai itsekin tuet, eikä sitten enää ollutkaan hätää.

Nyt yritin ehdottaa että voisi tulla luokseni, mutta yllättäen urheilija ei jaksa. Minun taas pitäisi mennä, syyllistää kun olen kipeä, että sillä liikunnalla se selkäkipu paranee. Sun muut koronat tms.

Sinä olet hänelle pelkkä pankki ja addiktion mahdollistaja. Mitään muuta suhdetta sinulla ei ole häneen. Lopetat rahan antamisen niin mieskin häviää. Sinulla ei ole varaa pienituloisena pitää maksullista gigoloa. Lisää vain painostusta ja pakottaa sinut vielä ottamaan velkaa jos pidät pitempään elämässäsi. Suojele itseäsi. Nyt pyydät ongelmia ja tiedät sen

Niin. Suhteen alussa hän sanoi, ettei aio sitoutua. Nyt on muuttanut mielensä. Minä mietin että miksi? Siksi että olen käyttänyt rahaa häneen? Vaikkei tunne minua viehättäväksi kun on ulkomuotoani haukkunut? Miksi olisi tullut muihin aatoksiin?

Vierailija
29/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on rahan perässä niin miks ei valitse jotain työssäkäyvää, jonka tulot pitäis olla suuremmat?

Vierailija
30/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä wt-paskaa mä just luin?

Ai minä olen teidän mielestänne wt, koska olen minimieläkkeellä?

Ei sen vuoksi vaan sen, että juotat häntä ja ostat röökiä.

Vierailija
31/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on rahan perässä niin miks ei valitse jotain työssäkäyvää, jonka tulot pitäis olla suuremmat?

Niin. No tähän voi keksiä monta syytä. Se on ryppyinen päälle 50v. Ei tule saamaan töitä, on peruspäivärahalla ikänsä, vuokralla. Kyllähän nuo naiset ottavat yhteyttä facessa silti, kun näyttää että on lukenut ihan ammatin. Minäkin luulen että parien treffien jälkeen ne naiset luovuttaisivat. Ihan rapajuoppo on, vaikka urheilijaa esittää. Krapulassa saa laittaa juomapulloon mehut, kun ei mikään pysy käsissä. Silti ei saatana arvosta sitä mitä saa!

Vierailija
32/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏻🏻🏻🏻🏻🏻🏻🏻🏻🏻🏻🏻

Vierailija
33/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä wt-paskaa mä just luin?

Ai minä olen teidän mielestänne wt, koska olen minimieläkkeellä?

Olen eri henkilö, mutta uskallan silti veikata että eläke ei liity asiaan mitenkään vaan se, että käytät niitä vähiä eläkerahojasi ostaaksesi miehelle juotavaa ja tupakkaa ja mieskin on joku ikävän luonteen omaava työtön.

Vierailija
34/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. No tähän voi keksiä monta syytä. Se on ryppyinen päälle 50v. Ei tule saamaan töitä, on peruspäivärahalla ikänsä, vuokralla. Kyllähän nuo naiset ottavat yhteyttä facessa silti, kun näyttää että on lukenut ihan ammatin. Minäkin luulen että parien treffien jälkeen ne naiset luovuttaisivat. Ihan rapajuoppo on, vaikka urheilijaa esittää. Krapulassa saa laittaa juomapulloon mehut, kun ei mikään pysy käsissä. Silti ei saatana arvosta sitä mitä saa!

Hei ihan oikeasti, nyt alat arvostaa itse itseäsi!

Ei ole ihan hirveän kauaa, kun elämäntapatyötön urheilijaa ja maailmanluokan rakastajaa esittävä mies liimautui minuun. Esitti rakastunutta, mutta agendalla oli huijata seksiä ja mahdollisimman paljon rahaa. Luultavasti pani muitakin samaan aikaan. Ja varmaan sitä rahaakin imi kaikista mahdollisista lähteistä. 

Olin ihan rakastunut ja meni tovi ennen kuin kuvio alkoi kirkastua. Kyllä se pettymys ajan kanssa helpottaa ja se rakkauskin hälvenee, kun tajuaa mikä luuseri ja hyväksikäyttäjä se toinen on. 

Sähköpyörä alle ja kohti uusia seikkailuja!

Vierailija
35/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan siltä "kultakimpaleelta" mihin itsekin haksahdin. Nyt sitten otat omista sanoistasi vaarin ja LUOVUTA PARIEN TREFFIEN JÄLKEEN. Se on suurin palvelus, jonka voit itsellesi tehdä. 

Vierailija
36/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle heipat ja laita estoon puhelimessa ja kaikissa kanavissa. Vaikuttaa persoonallisuushäiriöiseltä ankeuttajalta, joka on kallis ylläpitää. Maailmasta löytyy ilmaisia ja kivoja miehiä, tosin yksinkin on miljoona kertaa parempi kuin nykyisen miesystäväsi kanssa.

Vierailija
37/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies onnistui ensin syyllistämään, että olen rikkaampi. Sitten tajusin vasta että hän saa asumistukea ja toimeentulotukea. Ja nyt on tullut eteen monesti tuo että kun mulla on se pyörä... joo, mulla ei ole varaa enää autoon kun entinen ei mennyt katsastuksesta läpi. Talvella ei täältä pääse pyörällä. Sieltä kulkee bussit, ja on lähikauppa.

Mulla 7 km lähimpään kauppaan, ja talvella ei pääse. Nyt sitten aukoi päätään että "onhan sulla rahaa ja helppoa".

Vierailija
38/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies onnistui ensin syyllistämään, että olen rikkaampi. Sitten tajusin vasta että hän saa asumistukea ja toimeentulotukea. Ja nyt on tullut eteen monesti tuo että kun mulla on se pyörä... joo, mulla ei ole varaa enää autoon kun entinen ei mennyt katsastuksesta läpi. Talvella ei täältä pääse pyörällä. Sieltä kulkee bussit, ja on lähikauppa.

Mulla 7 km lähimpään kauppaan, ja talvella ei pääse. Nyt sitten aukoi päätään että "onhan sulla rahaa ja helppoa".

Sun ei tarvitse kuunnella sitä enää päivääkään. Jatka helppoa elämääsi ja jätä hänet valittamaan keskenään. Elämäsi helpottuu entisestään! Voit ostaa röökirahoilla vaikka parvekekukkia!

Vierailija
39/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille! Jos pääsisin irti, niin lohduttava ajatus on, että on siellä muutakin. Pelkään vain ettei minulle, olen jo viisikymppinen ruma paska. Ja tuo mies on haukkunut, vaikka nyt kiistää. Mutta jäihän se mieleeni.

Vierailija
40/51 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on paljon parempi olla yksin. Mihin sinä tuota miestä tarvitset? Tuskin on mikään casanova sängyssäkään ja jakelee orgasmeja viisi päivässä? Olisi kateellinen sulle niistäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan