Miesystävä on katkera ja kateellinem jopa sähköpyörästä
Itse olen säästänyt sen halvan pyörän, samoin halvimman 150e pyykkikoneen.
Itse sai sossusta kalliimman.
Valittaa että saan eläkkeellä enemmän kuin hän työttömänä, mutta hänhän saa saman kun asumistuki lasketaan, ja tt-tukeakin saa. Itse en saa asumistukea minimieläkkeelläkään, minulla on omistusasunto.
Tulee vaan mieleen että on rahan perässä. Olen juottanut ja ostanut tupakkaa, väliin tulee tuo katkeruus esiin kun "minulla on sitä ja tätä". Mieheen tutustuttuani ei ole jäänyt enää säästöön mitään
Onko tämä nyt tässä, voinko jatkaa kun pn niin h***n idiootti tuo? Sydän särkyy, mutta oikeasti, en kestä ettei toinen tajua että säästämällä pienistä, jopa pienemmistä kuin hänellä, tuloista ne kaikki on kerätty.
Kommentit (51)
Tavallaan ymmärrän ap:tä joka on ollut säästäväinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä wt-paskaa mä just luin?
Ai minä olen teidän mielestänne wt, koska olen minimieläkkeellä?
Jätä se sika. Oikeasti.
Kuulostaa siltä että tulossa on vielä pahempaa sen suunnasta.
Olisikohan sinulla parempi ihan vaan ilman sitä miestä?
Miksi juotat ja ostat tupakkaa, hyväksikäyttäjähän tuo on, etkä mitään hyvää saa vastakaikuna.
Miksi ihmeessä te naiset elätätte ja paapotte luuserita?! Kyllä ne haistaa kuka antaa hyväksikäyttää, potkaise menemään.
Mies mäkeen vain. Ei osaa olla yhtään kiitollinen, vaikka olet syöttänyt ja juottanut häntä ja ostanut vielä tupakatkin minimieläkkeestäsi.
Jos kumppani on kateellinen ja katkera omalle kumppanilleen, niin suhde ei ole normaali.
Miks sä ap olet noin negatiivisen ihmisen kanssa? Jätä se, se laskee sun elämänlaatua.
Jätä se. On elintason nostajaa etsimässä. Haluaa kattosi alle elämään ilmaiseksi. Tiedän tuon ihmistyypin. Se näkee jo tulevaisuutenne niin tiiviinä että rahasi on hänen ja sinä olet nyt tuhlannut hänen rahojaan turhuuksiin.
Miksi joku elättää tuollaista? Etkö osaa olla yksin?
Ap, jätä viinat ja tupakat ostamatta miesystävällesi.
Hukkaan heitit rahasi kertakäyttöpyörään ;-(
Saapa ukko kohta nauraa kun harakirihalpis tilttaa ja viimeistään akkua etsiessäsi.
Käytännössä sä maksat sen miehen seurasta viinalla ja tupakalla, varmaan ruoallakin. Ei se muuten olisi sun kanssasi. Se koittaa venyttää sun rajoja nyt lisää ulisemalla tuosta pyörästä, saada sut tuntemaan syyllisyyttä jotta antaisit sille enemmän rahaa. Heitä se jätkä pellolle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku elättää tuollaista? Etkö osaa olla yksin?
Olin pitkään yksin, kunnes rakastuin. Nyt koen että tämä maksaa liikaa, normaalisti minulla jäisi säästöön. Toissapäivänä hän tuntui olevan tuskissaan, kun en tullutkaan luokseen. Sanoin että laitan tupakkaan rahaa. Eilen sai itsekin tuet, eikä sitten enää ollutkaan hätää.
Nyt yritin ehdottaa että voisi tulla luokseni, mutta yllättäen urheilija ei jaksa. Minun taas pitäisi mennä, syyllistää kun olen kipeä, että sillä liikunnalla se selkäkipu paranee. Sun muut koronat tms.
Ap. Olet kivan oloinen ja kiltti ihminen. Ansaitset hyvän ihmisen etkä loiseläjää. Tuo mies on hyväksikäyttäjä, hänen ei pitäisi olla lähelläkään sinua.
Mitä wt-paskaa mä just luin?