Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kissa saa totaalisen raivarin, voiko se tehdä ihmiselle vahinkoa?

Vierailija
21.05.2022 |

Olen menossa kissavahdiksi ja pelkään kissoja.

Jos kysyt miksi niin ystävälle tuli hätätilanne. Kissan kanssahan ei tarvitse tehdä mitään, kunhan annan ruokaa. Mutta kissa voi kuulemma joskus sähistä vieraille.

Kommentit (48)

Vierailija
2/48 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mittään tee. Annat ruokaa ja hengailet rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kissa sinua tapa, jos et ole Nils Holgerssonin kokoinen.

Vierailija
4/48 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän kissa syö ap:n.

Vierailija
5/48 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se niin että Suomessa ihmisiä tapoaneiden eläinten listalla kissakin on. En tiedä miksi. Oisko joku verenmyrkytys, ainakin itse olen tavannut kissoja jotka hyökkäävät kinttuun kiinni.

Vierailija
6/48 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kissa sähisee, se pelkää sinua. Ei se silloin hyökkää, ellet esimerkiksi ahdista sitä nurkkaan. Annat vain kissan olla omissa oloissaan, niin kaikki menee hyvin.

Vierailija
7/48 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista on.

https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/woman-reveals-nasty-facial-injuri…

Tuon pahempaa jälkeä tuskin saisi aikaiseksi vaikka sekoaisikin. Tiedän vain yhden tapauksen jossa niin on käynyt.

Vierailija
8/48 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se niin että Suomessa ihmisiä tapoaneiden eläinten listalla kissakin on. En tiedä miksi. Oisko joku verenmyrkytys, ainakin itse olen tavannut kissoja jotka hyökkäävät kinttuun kiinni.

Joo kissan sylki on käytännössä myrkyllistä. Vähänkään syvempi purema tarkoittaa yleensä IV-antibiootteja.

Vierailija
9/48 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leiki sen kanssa niin energiaa kuluu kissalta, se haluaa vaan syödä ja sitten se nukkuu. Yleensä kissa nukkuu isoimman osan vuorokaudessa.

Vierailija
11/48 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään kanssa kissoja. En tykkää siitä kuinka ne väijyy ja tuijottaa ihmisiä.

Vierailija
12/48 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kannata mennä kissan luo ja kohottaa kättä yhtäkkiä, tai silittää väkisin. Ei kannata koskea petiin, ellei vaihda puhdasta. Kannattaa antaa kissan tutustua rauhassa jos se itse haluaa, jutella kivasti hiljaisella äänellä. Ja kissa itse tulee sitten katsomaan jos kiinnostaa silitys. Koska olet vieras ihminen vielä. On kai kissaihmisiä jotka silittävät heti ja jostain syystä kissa ei pure tai raavi kättä. Pitäisi kysyä myös ystävältä, voiko kissa purra vieraita ihmisiä vai onko sopuisa luonne. 

Vierailija
13/48 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kans nähnyt kun kissa hyökkää ja hyppää yhtäkkiä kynsineen selkään lähes hartioitten korkeudelle ja siitä kiskoo itseään ylöspäin.

Vierailija
14/48 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tappaa.

Vierailija
15/48 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää nyt paras idea sua laittaa kissavahdiksi. Kissankaan kannalta.

Vierailija
16/48 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mittään tee. Annat ruokaa ja hengailet rauhassa.

Vai ei tee. Meille soitti kerran nainen paniikissa, kun oli ollut vahtimassa tuttavansa kissaa ja kissa oli hyökännyt ja repinyt naista pahasti.

(Isäni oli lääkäri ja välillä potilaat soittelivat kotiinkin)

Vierailija
17/48 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201707112200258505

vale, emävale, tilasto

Tuo ei listaa eläimiä vaarallisuuden suhteen. Se ei ota huomioon eläinten lukumäärää ja läheisyyttä ihmisiin. Jos suomessa olisi 800000 karhua kotieläiminä niin voisi siinä joku kuolemakin tulla.

Vierailija
18/48 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kissan sylki on käytännössä myrkyllistä. Vähänkään syvempi purema tarkoittaa yleensä IV-antibiootteja.

Taidat sekoittaa nyt kissan ja varaanin.

Vierailija
19/48 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kans nähnyt kun kissa hyökkää ja hyppää yhtäkkiä kynsineen selkään lähes hartioitten korkeudelle ja siitä kiskoo itseään ylöspäin.

https://i.dailymail.co.uk/i/pix/scaled/2013/12/18/article-0-1A2B873A000…

Hyppäävät aika korkealle. Auttaa tietysti jos ei potki lunta niiden päälle.

Vierailija
20/48 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sen ahdistaa sinua nurkkaan.