Big Mac pilattu. Miksi pitää muuttaa asioita joissa ei ole vikaa? En vain ymmärrä
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000008819769.html
"Mäkkäri muutti kaikessa hiljaisuudessa ikonisen burgerinsa reseptin: Mitä Big Macille on tapahtunut?
Yli 50 vuotta markkinoilla olleeseen hampurilaisreseptiin on tehty muutama uudistus. Testimaistelijan mukaan suurin ero on sämpylässä ja sipulissa."
Kävin syömässä tuollaisen, enkä vielä tiennyt että sitä on muutettu...Koko ajan ihmettelin että miksi maistuu näin oudolta...Ajattelin että onkohan majoneesi pilaantunutta.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Syökö muka joku aikuinen ihminen näitä tai pikemminkin, kiinnostaako tällaiset asiat aikuisia ihmisiä? AP on varmaan lihava?
Mitä ihmettä sä horiset? Elätkö jossain pussissa? Pikaruoka on normikamaa nykyään, eikä kaikki sitä syövät ole ylipainoisia. Harvahan sitä joka päivä syö. Voi tsiisus miten idioottimainen viesti sulla.
Minä kun pistin heinänuhan sotkeman makuaistin piikkiin sen, että Bic Mac maistui kamalalta! Vasta myöhemmin kuulin uudistuksesta.
''Miten Suomen McDonald’sin toimitusjohtaja Olli Johansson vastaa?
– Klassikoita on välillä hyvä uudistaa. Osasimme varautua kritiikkiin, mutta se on ollut pienempää kuin ajattelimme.''
Olli Johansson pitäs erottaa ja evätä minkäänlainen kommentointi tai päätösvalta koko ravintola-alalla. Toi jäbä ois varmaan uudistamassa ( eli pilaamassa) Schindlerin listan, aidon Napolilaisen pizzan, Ben Hurin ja Suomalaisen saunankin. Klassikoita ei nimenomaan uudisteta, eikä pidä uudistaa, sen takia ne on jumalauta KLASSIKOITA! Vieläpä kun uudistaminen on jonkun raiskuuta ja pilaamista, way to go future dorks.
Jos haluan syödä burgerin niin käyn syömässä ihan muualla kuin Mäkkärissä. Pari euroa lisää ja saa aivan eri tason syötävää.
Uusi sämpylä maistuu jotenkin kitkerältä ja palaneelta. Ei hyvä, ei ollenkaan.
Big Mac on aina ollut pahaa. Kait niiden oli jotain yritettävä...
Tätä tuli ennen ostettua mutta nykyään Hesen kerroshamppari. Ja minä aina olin Mäkkärin puolella.
Vai että se vanha bigmäc oli oikein "makujen symfonia". 😂🤣😂😂🤣🤣😂😂
Voi että tällä pastalla on 🤡🤡🤡🤡
Bic Macistä en ole kokaan pitänyt. Carolssin Clubia olen sen sijaan kaivannut.
Voittohen maksimointi kuluja minimoimalla laatu kärsii. Mutta ei suomessa yrittäjiä kiinnosta asiakastyytyväisyys eikä edes yritä tehdä asiakkaalle kokemusta että kannattaisi tulla uudestaan. Suomalainen yritys taktiikka: starttiraha -> asiakkaiden haaliminen -> voittojen maksimointi laatua laskemalla -> asikkaiden karkoittaminen -> konkurssi jonka jälkeen alkaa valitraminen kuin suomi on yritysvihamielinen kun asiakkaat ei maksa kalleinta mahdollista maksua halvimmasta/huonoimmasta mahdollisesta laadusta. Tidellisuudessa yrittäjät ovat itse rahan ahneudella maineensa ansainnut. 2000 luvun alussa itselläkin oli ajatus että ostan aina suomalaista jos semmoinen vaihtoehto on. Sitten tuli 2010 jälkeen ja yrittäjiä ei enää kiinnostanu mikään muu kuin voittojen maksimointi joka on johtanut siihen että ostan suomalaisen tuotteen jos ihan oikeasti ei ole muuta vaihtoehtoa
Ennen kuin tiesin muutoksesta, kävin ostamassa lempiateriani, Big Macin. Vieläkin raivostuttaa kun muistelen sitä hetkeä, kun silmät suljettuna odotin sitä tuttua makujen sinfoniaa, joka täyttäisi pian aistini ja sainkin suun täydeltä pilaantuneelta maistuvaa lihaa ja pullaa sämpylän sijaan! Sämpylä on kammottava ja olen uhan varma, että kastiketta on lisätty peittämään se outo pilaantuneen lihan maku!
Koska en voinut uskoa tätä todeksi, kävin ostamassa aterian uudemmankin kerran ja sain samaa kuraa! Pakko uskoa, lempiateriani on pilalla! Jos tästä jotain posia löytää, niin en ole koko kesänä käynyt Mäkissä. Ennen kävin viikottain. Syön siis terveellisemmin.
Siinä vaiheessa pääsee itku, jos Cokikseen työnnetään makeutusainetta. Fantaa en esim voi enää lainkaan juoda, kun normiversioonkin on tunnettu makeutysainetta.
Royalista ja Mozzarellapakastepizzasta en edes aloita.