Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ulkonäköpiirteet ovat Suomessa tuijottelun "arvoisia"?

Vierailija
21.05.2022 |

Tuli mieleeni toisesta ketjusta. Itseäni ei ihmetytä juuri mikään ulkonäköpiirre, mutta ilmeisesti edelleen osaa ihmetyttää ainakin tämän palstan ketjujen perusteella.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat kasvot

Eikö tule huono omatunto siinä vaiheessa, kun katseen kohde huomaa katseesi? Mä en ainakaan kehtaa tuijotella jotain, jolla on vaikkapa ruumiinvammoja tai todella erikoisia kasvonpiirteitä ym.

Vierailija
22/33 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kauniitkaan haluaisi olla tuijottelun kohteena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vimpan päälle laittautuneet ovat ainakin monille täällä kuin punainen vaate härälle...

Kateutta vai mitä, sitä en tiedä...

Vierailija
24/33 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat ainakin miesten tuijottelun kohteena.

Vierailija
25/33 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksellisen värikäs ja räväkkä pukeutuminen saa mun huomion. Ihmiset on niin tasapaksua massaa, että poikkeus pistää silmään.

Vierailija
26/33 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättikokoiset rumat perseet nuorillakin ihmisillä. Sellaiset löysät ja roikkuvat. Niitä vielä korostetaan, luulevat ilmeisesti tuota jotenkin korostamisen arvoiseksi asiaksi.

Vierailija
27/33 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vimpan päälle laittautuneet ovat ainakin monille täällä kuin punainen vaate härälle...

Kateutta vai mitä, sitä en tiedä...

Itse sain todella inhottavaa kohtelua kerran, kun olin tullut matkalta, olin hieman ruskettunut ja tavallista itsevarmempi ja iloisempi sekä käytin uusia matkalta ostamiani naisellisia vaatteita.

Ruokakaupan kassa siinä ostoksia maksaessa tuijotti minua kuin halpaa makkaraa. Ostoksenikin olivat aivan normaalit jne. ja olin itse kohtelias. Tuli jälkikäteen epäilys, että saatoin olla ärsyttävän hyväntuulinen ja tyylikäs (ainakin omaan standardiini verrattuna), tosin toki saatoin olla myös jotenkin nolo/ruma/outo hänen mielestään.

Vierailija
28/33 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obeesi, mut en tuijota.

Vierailija
29/33 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kauniitkaan haluaisi olla tuijottelun kohteena.

Tämä on totta. Tuijottelu ei ole hyväntahtoista käytöstä ketään kohtaan. Jos joskus olen ollut todella tyylikäs poikkeuksellisesti ja kerännyt katseita siksi, jatkossa välttelen vastaavaa pukeutumista, jottei kukaan enää tuijottelisi.

Vierailija
30/33 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit ja pyöreä peppu 😜

Vierailija
31/33 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita tuijotetaan.

Vierailija
32/33 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen hyvännäköiset ihmiset erottuvat massasta ja kiinnittävät huomion. Pyrin välttämään tuijottamista mutta saatan vilkaista kaksi kertaa.

Vierailija
33/33 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumat kasvot

Eikö tule huono omatunto siinä vaiheessa, kun katseen kohde huomaa katseesi? Mä en ainakaan kehtaa tuijotella jotain, jolla on vaikkapa ruumiinvammoja tai todella erikoisia kasvonpiirteitä ym.

Itselle tulee usein huono omatunto siitä, kun kukaan ei pidä katsekontaktia tai katseiden kohdatessa katsoo salamannopeasti poispäin. Ikäänkuin olisi näkymätön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi