Onko kaikilla rockbändejä fanittavilla tatuointeja tai lävistyksiä?
Eli olisiko outoa mennä jonkin rockyhtyeen keikalle, jos ei ole näitä?
Kommentit (22)
Toisin sanoen jos ei ite tykkää mistään tatuoinneista, vaikka yhtyeen jäsenilläkin niitä on, mutta, musiikki vetoaa.
Voi sinne mennä ihan minkänäköisenä haluaa.
On mulla korvarenkaita varten reiät, lävistyksiä nekin on. Enskuussa Rockfestiin!
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain olisinko ainoa, joka erottuisi joukosta täysin tavallisen näköisenä ilman mitään rock-tyylistä kampaustakaan. Eli ovatko fanit yleensä jollakin tavalla kapinallisia?
Ei ole kapinallista näyttää siltä miltä ne olettaa ja olla oletusmassaa.
Vaan olla just omana itsenään.
Se juttu on pään sisällä. Ei ulkoista.
Kerran yritin mennä ilman tatskaa
Jengi nauroi minut porukalla ulos koko festarialueelta
Toista kertaa en yritä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain olisinko ainoa, joka erottuisi joukosta täysin tavallisen näköisenä ilman mitään rock-tyylistä kampaustakaan. Eli ovatko fanit yleensä jollakin tavalla kapinallisia?
Mulla oli viimeksi Powerwolfin keikalla pitsimyssy, värikäs tunika ja leggingsit. Ei kukaan ihmetellyt. Rokkiporukka on yleisesti ottaen hyväntahtoista ja suvaitsevaista, vaikka aina tietysti joku mätämuna joukkoon eksyy.
Mitä tarkoitetaan tässä "rock-yhtyeellä"? Sitä on purkkarokista örinäheviin.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Olen kuunnellut rock n rollia viimeiset 40 vuotta eikä se ole suuremminkaan vaikuttanut omaan ulkonäkööni. Tosin viihdyn farkuissa ja nahkatakissa, mutta minulla ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä, en tupakoi enkä juo edes ykkösolutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli viimeksi Powerwolfin keikalla pitsimyssy, värikäs tunika ja leggingsit. Ei kukaan ihmetellyt. Rokkiporukka on yleisesti ottaen hyväntahtoista ja suvaitsevaista, vaikka aina tietysti joku mätämuna joukkoon eksyy.
Powerwloflin😂😂😂
Olis kiva tavata ap ja jutella,
kiinnostais tietää millainen ihminen näitä ketjuja tehtailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Rokkiväen ehdottomasti paras puoli on tuo rentous ja suvaitsevaisuus. Sitähän kiitellään aina festareidenkin yhteydessä että kaikista paras hyväntahtoinen meno on nimenomaan rokki- ja hevifestareilla.
Tottakai, ehdottomasti. Metallinkuuntelijat ovat lisäksi myös saatananpalvojia.
Sinun kannattaisi etsiä itsellesi tatuoitu kaveri ja mennä hänen kanssaan. Rockbändeissäkin riittää että on yksi tai kaksi hyvännäköistä.
Vierailija kirjoitti:
On mulla korvarenkaita varten reiät, lävistyksiä nekin on. Enskuussa Rockfestiin!
Niinhän onkin! Ite en edes hiuksia värjää.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva tavata ap ja jutella,
kiinnostais tietää millainen ihminen näitä ketjuja tehtailee.
Kaikkea voi kysyä. On täällä oudompiakin aiheita nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Olen kuunnellut rock n rollia viimeiset 40 vuotta eikä se ole suuremminkaan vaikuttanut omaan ulkonäkööni. Tosin viihdyn farkuissa ja nahkatakissa, mutta minulla ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä, en tupakoi enkä juo edes ykkösolutta.
En minäkään mitään noista.
Vierailija kirjoitti:
Kerran yritin mennä ilman tatskaa
Jengi nauroi minut porukalla ulos koko festarialueelta
Toista kertaa en yritä
Häh???
Ei oo. Ei tuu.