Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on minunkin pakko kysyä että mikä hitto osaa pyöräilijöistä vaivaa?!

Vierailija
21.05.2022 |

Kyykistyin alikulkutunnelissa solmimaan kengän nauhaa ,en ollut keskellä tunnelia vaan sivussa. Pyörä pysähtyi viereeni ja nainen alkoi saarnata että oli törmätä minuun.

Kommentit (172)

Vierailija
1/172 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen? Usein kyseessä on 40+ insinööriukko spandexeissa.

Vierailija
2/172 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen? Usein kyseessä on 40+ insinööriukko spandexeissa.

No tällä kertaa se oli nainen , joku 50v naukumaija potta päässä ja reppu selässä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/172 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö pysähtyä just tunneliin?

Vierailija
4/172 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyyh nyyh ulivali.

No piti.

Vierailija
5/172 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysjärkinen ei pysähdy alikulkutunneliin solmimaan kengännauhoja. Jos molemmista suunnista tulee vielä muita tienkäyttäjiä tilanne voi oikeasti olla vaarallinen tai ainakin ahdasta tulee. Solmi kengänauhasi jatkossa tiensivussa.

Vierailija
6/172 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis siellä sivussahan siellä pyörätkin kulkee ja alikuluissa on usein aika pimeää. Saattaisin itsekin nähdä vasta viime hetkillä ja ehtisin ehkä säikähtää. En ole saarnaajatyyppiä mutta mielessäni varmaan kyllä miettisin että eikö voinut tehdä sitä jossain muualla kuin tunnelissa.

Vierailija
7/172 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyyh nyyh ulivali.

No piti.

Tietenkin piti, koska millään muulla ei ole väliä kuin sinulla. Mitäs muitten kulkemisista. Minä minä minä.

Vierailija
8/172 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö kun sama kysyä mikä kaikkia vaivaa. Ajan töihin ja kauppaan pyörällä, välillä teinijätkät heittäytyy mun pyörän eteen ja sitten muka juoksee pois alta. Suomalaisista yhä useampi sietämättömiä. Jättäisi vaan muut rauhaan.

Vierailija
9/172 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilijöillä tunnetusti on vain oikeuksia, eikä lainkaan velvollisuuksia. Vauhtia ei tarvitse hiljentää missään tilanteessa ja herkkänahkaisuus sekä jumalallinen asema ovat läsnä. Pyöräilijää et saa arvostella ikinä, vaikka toheloisivat miten.

Vierailija
10/172 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa ottaa rakentavaa palautetta ja nuhtelua vastaan? Hän olisi voinut satuttaa sinua kovaa. Hän oli huolissaan kuontalostasi.

Vierailija
11/172 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyyh nyyh ulivali.

No piti.

Tietenkin piti, koska millään muulla ei ole väliä kuin sinulla. Mitäs muitten kulkemisista. Minä minä minä.

Sulla on siinä paskafillarissas ohjaustanko, käytä sitä ja aja ohi. V i t t u et on joillekin vaikeeta.

Vierailija
12/172 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis siellä sivussahan siellä pyörätkin kulkee ja alikuluissa on usein aika pimeää. Saattaisin itsekin nähdä vasta viime hetkillä ja ehtisin ehkä säikähtää. En ole saarnaajatyyppiä mutta mielessäni varmaan kyllä miettisin että eikö voinut tehdä sitä jossain muualla kuin tunnelissa.

Tämä. Jos tulee fillarilla kirkkaasta auringonpaisteesta hämäärään tunneliin voi vauhdissa olla oikeasti vaikea havaita kumartelevaa kenkien solmijaa.

Vierailija
13/172 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä minä ja mieheni olimme pysähtyneet tien viereen hetkeksi, reunassa olimme, spandex ukko kiitää kuin mikäkin teiden kuningas ohi, ojentaa kätensä pitkäksi ja tönäisee miestäni samalla kailottaen mennessään, että "Ei tartte KESKELLE(?:D) tietä pysähtyä!!"

Nää pyöräilijät on ihan pipipäitä. Joka kesäinen riesa alkaa taas.

Vierailija
14/172 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan täysjärkinen ei pysähdy alikulkutunneliin solmimaan kengännauhoja. Jos molemmista suunnista tulee vielä muita tienkäyttäjiä tilanne voi oikeasti olla vaarallinen tai ainakin ahdasta tulee. Solmi kengänauhasi jatkossa tiensivussa.

Ja sinne alikulkutunneliin ei tarvitse ajaa 65 km/h. Mistä tiedät onko sieltä joku tulossa varsinkin, jos siinä on vielä mutka ennen tunnelia?

Vierailija
15/172 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heyy moskauuuu tienen dien tannenbaum tti tininini niii. Moskau moskau ! Hahhah hsh hsh HAAA!

Vierailija
16/172 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyyh nyyh ulivali.

No piti.

Sulla on siinä paskafillarissas ohjaustanko, käytä sitä ja aja ohi. V i t t u et on joillekin vaikeeta.

Löytyihän se motivaatio tälle ketjulle

Vierailija
17/172 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ap:n aloituksen pyöräilijän puolustajien kannattaisi ehkä ajaa rauhallisesti alikulkutunneliin? Vaarallista jaa täyttä vauhtia sinne. Juurikin uutisoitiin eräästä, joka kuoli törmättyään betoniporsaaseen tunnelissa. Järki päähän.

Vierailija
18/172 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten etovia nuo 40+spandexinsinöörit, kuola valuu ja valuu ja tuuli heittää sen vielä vastaantulijan kasvoille, mutta spandexukko ei pysähdy, spandexukko on katujen kingi vauhdinhuumassaan.

Vierailija
19/172 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyyh nyyh ulivali.

No piti.

Sullahan tässä nyt on vaikeaa kun aloit ulista.

Pointtihan on just siinä, että tunnelissa ei mahdu väistämään, vaikka kuinka olisi ohjaustanko, jos joku kykkii tiellä ja lisäksi on vastaantulijoita. Jos solmit jatkossa nauhasi jossain muussa kohdassa, niin ohi pääsee tarvittaessa vaikka penkan kautta. Nuija.

Vierailija
20/172 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhymä tai ajattelematon. Tunneli on kapeikko, näkyvyys rajoittunut valaistuksenkin suhteen. Oikein teki kun neuvoin, toivottavasti upposi kaaliin.