Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko jouduit perumaan kesälomareissusi tai rahoittamaan sen sittenkin luotolla?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mark kirjoitti:

Kesälomareissu on huonoin tapa rentoutua ja kallein. Paras ja halvin tapa on rentoutua olla tekemättä juuri mitään. Pyöräillä syödä jäätelöä istua rannalla. Huomattavasti rentouttavampaa ja halvempaa.

Eihän noi sulje toisiaan pois.

Vierailija
22/37 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko talvi on kerätty rahaa koko kesän reissua varten, ei sitä peruta. Norja on aina ollut kallis, nyt on Suomikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa mitään luotolla, kun en ole koskaan halunnut hankkia luottokorttia.

Vierailija
24/37 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän reissu on maksettu jo vuonna 2020 ennenkuin se peruttiin tai siirrettiin viime vuodelle ja yhä edelleen tälle vuodelle.

Vierailija
25/37 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan myötä on säästöjä, joten on varaa matkustaa tavallista enemmän. 

Vierailija
26/37 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään viikoksi Prahaan. Lennot ja viikko hotellissa maksoi noin tonnin. Näin halpaa kesälomareissua ei ole tehty pitkään aikaan.

Vierailija
27/37 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me vuokrattiin mökki Pohjois-Karjalasta ja se on jo maksettu, samoin muut reissun yöpymiset parissa eri paikassa.

Bensa on kallista, mutta näillä mennään, sen takia ei tarvitse ruveta perumaan mitään tms.

Mökillä syödään itse tehtyä grillissä ymv ja myös ulkona syömiseen varattu rahaa.

Huvipuistoikäisiä ei reissussa ole.

Sori off topic, mutta minkä ikäiset ovat huvipuistoikäisiä mielestäsi?

Vierailija
28/37 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä joutui kesälomasuunnitelmat perumaan. Kesä menee säde- ja sytostaattihoidoissa... Tuskinpa kesällä HUSia pidemmälle pääsee... 

Vierailija
29/37 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa onneksi osaan tehdä myös itse, siis hyvää ja ravintolatasoista. Sukumökille pääsee ja ehkäpä bongaan torista uudenkarhean teltan kun koronabuumin laannuttua osa kuitenkin tuumailee ettei ollut oma juttu.

Vierailija
30/37 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin mökin-käteisellä ja siellä aion lomailla.

Vierailija
31/37 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me vuokrattiin mökki Pohjois-Karjalasta ja se on jo maksettu, samoin muut reissun yöpymiset parissa eri paikassa.

Bensa on kallista, mutta näillä mennään, sen takia ei tarvitse ruveta perumaan mitään tms.

Mökillä syödään itse tehtyä grillissä ymv ja myös ulkona syömiseen varattu rahaa.

Huvipuistoikäisiä ei reissussa ole.

Sori off topic, mutta minkä ikäiset ovat huvipuistoikäisiä mielestäsi?

Eri mutta onhan huvipuistot suunnattu pääasiassa lapsille. Hurjimmat laitteet toki vaativat liki aikuisen kroppaa.

Toisaalta siinä on ihan reipas hintaero mitä sinkkuaikuisen sivussa heitetty huvipuistokeikka maksaa verrattuna lapsiperheen vastaavaan. Minä selviäisin siitä sillä rannekkeella ja ehkä limulla. Lapsiperheen vartavasten lähdetylle reissulle, varsinkin jos joutuu hotellin ottamaan, tulee varmasti hintaa satoja euroja. Siksi minäkin veikkaan että huvipuistoikäisten perheissä tätä mietitään, mulle aikuiselle jolla ei ole elätettäviä ei ole niinkään väliä olisiko se lippu 35, 45 vai 55 euroa.

Vierailija
32/37 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sentään. Kolmeksi viikoksi lähdetään perheen kanssa välimerelle. Matka on varattu ja maksettu jo kuukausia sitten.

Vierailija
33/37 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mark kirjoitti:

Kesälomareissu on huonoin tapa rentoutua ja kallein. Paras ja halvin tapa on rentoutua olla tekemättä juuri mitään. Pyöräillä syödä jäätelöä istua rannalla. Huomattavasti rentouttavampaa ja halvempaa.

No en minä ainakaan halua sitä halvinta tapaa rentoutua. Teen etätöitä ja kyllä haluan rentoutua muualla ihan vaihtelun vuoksi. Yli kaksi vuotta olen ollut kotona käymättä missään, en edes toimistolla kuin vasta nyt keväästä lähtien. Olen samoillut vaan kotona ja tuossa lähimetsässä kahden vuoden lomat. Nyt otan ilon irti ja matkustan muualle maksoi mitä maksoi. 

Vierailija
34/37 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua maksaa matkoja millään muulla kuin luottokortilla.

Vierailija
35/37 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aina luotolla ja osarilla!

Vierailija
36/37 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2009 ostin mökin käteisellä.

Sinne pääsee aina.

Sijaitsee uudellamaalla. Jos myyn niin lihavalla voitolla.

Toki mp ja caravan löytyy myös... venekin on.

Silti haaveissa etelänmatkat.

Vierailija
37/37 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on Visa niin pääsee reissuun.