Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Munuaisen luovutus äidille, olen kahden vaiheilla

Vierailija
21.05.2022 |

Äiti tarvitsee munuaissiirteen. Siskoni munuainen ei ole soveltuva. Jonossa ollut nyt 2 vuotta, eikä luovuttajaa löydy. Minä olen ainoa vaihtoehto, mutta pelkään kuollakseni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vanhempi edes kehtaa pyytää munuaista lapseltaan? Joidenkin ihmisten kuolemanpelko on kyllä uskomatonta. Älä vaan suostu.

Vierailija
2/10 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi lapseni munuaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni antoi veljelleen aikoinaan toisen munuaisensa ja nyt molemmat ovat yli 80 vuotiaita todella hyväkuntoisia ja terveitä miehiä.

Vierailija
4/10 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vanhempi edes kehtaa pyytää munuaista lapseltaan? Joidenkin ihmisten kuolemanpelko on kyllä uskomatonta. Älä vaan suostu.

Jos minun äidilläni olisi tuollainen tilanne, niin olisin jo antanut omani, en olisi asiaa miettinyt ollenkaan. Yhdellä pärjää oikein hyvin. N48

Vierailija
5/10 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minulle ja sanoinko jo itseni?

Minä, minä, minä, minä, minä.

Vierailija
6/10 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoit siis ohjelman TV1. Dokumetti sairaalasta.Jossa ystävä luovuttu munuaisen ystävälle. Tiedät silloin ensin tutkitaan onko luovuttaja sopiva ja luovutajan psyyke tutkitaan? Ei tarkoita on sukua,olisi sopiva luovuttaja..Kun asiaa täältä kysyt , sinulla ei äitiä joka tarvitsisi munuaista? Mutta parempi aloitus kuitenkin, kuin yleensä meidän teini ymm.Hyvää viikon loppua vaan.

Vierailija
7/10 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap tosissasi?

Minä antaisin munuaiseni heti äidilleni ja kenelle tahansa sukulaiselleni, joka sitä tarvitsee. 

Vierailija
8/10 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on reilusti ylipainoinen, hän juo ja tupakoi. Saisi unohtaa minut tuossa tilanteessa.

Vierailija
9/10 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos munuaisen luovuttaneelle tulee tilanne ettei se ainoa munuainen toimi, ei ole enää toista varalla.En antaisi munuaista kellekäään. Ostakoon munuaiskaupasta oman.

Vierailija
10/10 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako nelikymppisen antaa seitsemänkymppiselle? Vuosia menisi hukkaan. Mitenhän luovuttaneet pärjäävät jatkossa tilastollisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi