Pahin korvamato vuosiin
Kuulin Sami Saaren kappaleen Hymyilen. Nyt se ei lähde päästä millään. Ei siinä, kiva biisi mutta se soi päässä jatkuvasti. Hermot menee.
Kommentit (21)
Triplassa kuului Madonnan Like A Virgin...
Mun mielestä siinä on kyllä vaikuttavat sanat. Hyvin rehellinen kappale.
Joo toi kulkee kuin tauti. Kerralla koukkuun periaatteessa. Hienot sanat. Ajatella että Sami Saarikin on jo vanha ukko. Niin se aika menee.
Sirkesaloa tuli ikävä kun kuuntelin tuon.
J. Karjalaisella on pahimmat korvamadot.
Vierailija kirjoitti:
Kenestä se Saaren kappale kertoo?
Samista, sen perheestä ja Sirkesalosta.
Kaunis kappale. Tuli ihan tippa linssiin.
On hieno biisi. Kuuntelin pariin kertaan. Harmi että nykyään ei löydä levyjä enää oikein mistään.
Vierailija kirjoitti:
On hieno biisi. Kuuntelin pariin kertaan. Harmi että nykyään ei löydä levyjä enää oikein mistään.
Boomerit kaipaa vieläkin lp-levyjä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa miten niin ei muka löydä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boomerit kaipaa vieläkin lp-levyjä.
Jos jokin herättää suurta myötähäpeää, se on sanan "boomeri" käyttö. Ei tarvitse kaivata lp-levyjä, kun niitä löytää edelleen. Itselläni on niitä reilusti, vaikka olen alle 30v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa miten niin ei muka löydä?
No mistä löydän hyvän levykaupan kun asun Multialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenestä se Saaren kappale kertoo?
Samista, sen perheestä ja Sirkesalosta.
Kiitos!
Eilen soi korvissa randomisti biisi jota en ole kuullut mielestäni moneen vuoteen enkä ole ikinä isosti tykännyt, ellei hupimielessä. Mistä noita korvamatoja tulee?
In the navy
Vieläkö se Niko Ahvonen on kuvioissa? Mistään ei enää kuule soulia.
Jos mä kyllästyn yhteen korvamatoon, haen youtubesta seuraavan.
Joskus korvamadoksi juuttuu joku ohimennen autoradiosta ryöminyt ällötys. Pakko semmoisesta on päästä eroon, joten musiikin äärelle pyydystämään parempi. Toimii.
Korvamadot on kyllä rasittavia.