Maksaisitko 200 euroa tai enemmän yhden MM-kisojen jääkiekko-ottelun näkenisestä?
Ilmeisesti playoffeissa ja finaaleissa olisi vielä kalliimpaa. Kysymys koskee myös Suomen peliä kotikisoissa, mutta vain alkuerissä.
Kommentit (16)
Maksoin 100e hallitukselleni polttoainepumpulla, jotta voisin nähdä äitini.
En. Ei ole missään suhteessa saatuun vastineeseen ja tunnelma näyttää olevan muutoinkin kuin kirkossa.
Totta puhuen en menisi jääkiekko-otteluun, vaikka saisin lipun ilmaiseksi ja se 200 käteen.
En. Lätkää on muutenkin parempi kattella kotona töllöstä.
Voisin maksaa 200, jos minua uhattaisiin jääkiekko-ottelulla ja maksamalla välttyisin siltä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin maksaa 200, jos minua uhattaisiin jääkiekko-ottelulla ja maksamalla välttyisin siltä.
Sama täällä.
Jalkapallofanien kokoontumisajot. Onneksi sinne teidän peleihin pääsee parillakympillä, eikä kukaan suostuisi koskaan nempää maksamaankaan...
Vierailija kirjoitti:
Jalkapallofanien kokoontumisajot. Onneksi sinne teidän peleihin pääsee parillakympillä, eikä kukaan suostuisi koskaan nempää maksamaankaan...
Joo ihan varmaan
En maksaisi. Vielä enemmän ihmetyttää nuo VIP-hinnat - 800-1000e? Saako tuolla muka oikeasti vastinetta rahoilleen?
Ilmaiseksi menisin, mutta en maksaisi lipusta mitään. Niin paljon ei lätkä kiinnosta. tv:stä näkee ihan tarpeeksi hyvin ne pelit mitkä itseä kiinnostavat.
Futis olisi vielä 10x pahempi vaihtoehto.
Sinne pääsee hyville paikoille vähän reilulla satasella, mutta on se silti liikaa. Nuo 200e liput ovat niitä vielä himpun parempia paikkoja.
en todellakaan maksa. Minun pitäisi saada jotain muuta hyötyä että menisin, vaikka ilmaset ruuat ja juomat. sitten voisin harkita menemistä.
En maksa, vaikka asun Tampereella ja olen lätkäfani. Joku raja hinnoillakin.