Kellään ikävä niitä aikoja kun palstalla oli hersyviä huumoriketjuja?
Nykyään vain säälittäviä provoja (alapään juttuja ja valittavia naisenkipeitä miehiä) ja tähdenlentoja.
Kommentit (34)
Ei oikein pääse potentiaalisetkaan keskustelut nykyisin kukoistamaan, kun ne lähtökohtaisesti poistetaan ennen kuin lähtevät lentoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku yrittää huumoriketjua niin sinne tulee nuo samat alapääja muut sen sijaan että olisi niitä hauskoja viestejä.
Tämä! Ihan hetken jossain ketjussa voi näkyä se vanha hauskuus, on sanaleikkejä ja tahallisia väärinymmärryksiä, pientä inside-huumoria, mutta sitten sinne tunkee joku homma foorumin pässi haukkumaan naisten vartaloa🤷
Siis eikö moskaa siten löydy noilta em. palstoilta (enää)?
Minä aina ajattelin että suomi24 se vasta kaheleiden ja huutajien suosiossa olikin.
Ajat muuttuu ja kuka tietää kauanko av:kaan enää potkii.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko sen "kassaneiti huusi miehelleni, että "TÄÄLLÄ ON VAPAA KASSA" -ketjun? Se oli niin hauska:D
Vähän vastaava oli joku "Mieheni saa joka kuukausi postia Elisalta/Heleniltä, pettääköhän se mua". Aijestas että mä räkätin itseni tärviölle sitä lukiessa! 😂
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko sen "kassaneiti huusi miehelleni, että "TÄÄLLÄ ON VAPAA KASSA" -ketjun? Se oli niin hauska:D
Vähän vastaava oli joku "Mieheni saa joka kuukausi postia Elisalta/Heleniltä, pettääköhän se mua". Aijestas että mä räkätin itseni tärviölle sitä lukiessa! 😂
Tai sitten se, missä oli ollut sähkökatko ja päädytty sänkyhommiin, koska ehkäisykeino (mies tietokoneella) oli pettänyt:D Vaikka lisäehkäisynä oli ollut Marimekon raitapaitulikin:D
Pakko vielä muistella vanhoja hyviä aikoja:
- onnentunteen maksimointi
- pyypyy
Muistaako kukaan näitä?
On ikävä, hauskuutta ja peukutusketjuja.
Entä voiko jo laittaa narsistin pihalle?:D
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se, missä oli ollut sähkökatko ja päädytty sänkyhommiin, koska ehkäisykeino (mies tietokoneella) oli pettänyt:D Vaikka lisäehkäisynä oli ollut Marimekon raitapaitulikin:D
Voi ei! Tää on multa tainnut mennä kokonaan ohi...😢
Viimeisin oikeasti ihana ketju taisi olla se perseilevä peikonlehti ja siitäkin on jo yli 2 vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
On ikävä, hauskuutta ja peukutusketjuja.
Yritin viikolla kisaa peukutusketjulla, jossa ilman googlen apua olis löydetty julkisuuden henkilö jonka puolet vastaajista tuntis ja puolet ei, mut se poistettiin. Kahdesti. Liian vaikeeta vissiin modelle vai sotkiko joku sen sit? En tiedä.
Ei ehkä liity hauskuuteen niinkään mutta tässä kerran joku nosti vanhan ketjun joka oli ihan vaan tyyliin miten menee/ mitä sulle kuuluu tänä vuonna, ja oli niin positiivisia kommentteja siinä että luulin ironiseksi provoksi ennenkuin tajusin että oli vuodelta ehkä 2006! Siis huolestuttavaa että pidin nyt sitä silloista ihmisten iloa vitsinä! Mutta kun palsta vaan on niin negatiivinen nykyään, pelkkää läskiä, lääkityksiä, huonoa työ-ja perhe-elämää, tai sitten päinvastoin työttömyyttä, köyhyyttä, sairautta+ yleinen maailmantilanne huoh, hyvää viikonloppua kaikille kaikesta huolimatta ja iloitaan nyt ainakin jääkiekosta!
Kyllä kaipaan. Muistan sektuoitu polvi ja symppisketju kun nuorelle naiselle tuli remppamies, perseilevät kädet. Kaikkia ei tule nyt mieleen mutta kyllä niitä oli.
Mitä on persuhuumori? Just sitä.