Kun kissa naukuu se kuulostaa
Vinkuvalta ovelta.
Kuinka vaikeaa on sanoa miau?
Ku pitää huutaa: i-iii
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mä en kuuntelis tollasta päivääkään.
Harva kissa nyt koko päivää huutaa sentään. Mun kissoista toinen pitää päivittäin kehityskeskustelun ja huomauttelee epäkohdista ja palvelun puutteista äänekkäällä ulvomisella. Toinen ei valita mistään, katsoo vain surullisin, syyttävin silmin.
Meidänkin kissa kuulosti huutavalta vauvalta. Naapuri kysäisi joskus, että onko meidän vauvalla koliikkia. No ei ollut vauvaa vaan kissa, joka alkoi aina huutamaan vauvahuutoa kun olin puhelimessa. En tiedä mitä naapuri ajatteli kun huusin itse aina että "nyt Jaska hiljaa prkl".
Vierailija kirjoitti:
Minusta kuulostaa vauvalta myös.
niin kuulostaa. Vauvan kitinä kiinniittää aina kissan huomion. Parin päivän sisällä tuleekin nukkumakaveri käymään😘
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Meidänkin kissa kuulosti huutavalta vauvalta. Naapuri kysäisi joskus, että onko meidän vauvalla koliikkia. No ei ollut vauvaa vaan kissa, joka alkoi aina huutamaan vauvahuutoa kun olin puhelimessa. En tiedä mitä naapuri ajatteli kun huusin itse aina että "nyt Jaska hiljaa prkl".
Naapuri väsäsi siellä kuumeisesti lasua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kuulostaa vauvalta myös.
niin kuulostaa. Vauvan kitinä kiinniittää aina kissan huomion. Parin päivän sisällä tuleekin nukkumakaveri käymään😘
mies54v
En tajua. Käykö luonasi joku vauva nukkumassa vai mitä tuo tarkoittaa?
Kaikilla kissoilla on yksilölliset äänet.