Olen tapaillut yhtä kivaa naista, mutta sillä on ihan hirveät keltaiset hampaat
Polttanut tupakkaa teini-ikäisestä asti. Mitenhän vihjaisin että tekisi jotain asialla. Ottaisi vaikka tekarit?
Kommentit (25)
Lienet toki itsekin tupakanpolttaja? Ellet ole, ota ritolat niin äkkiä kuin kerkeät.
Vierailija kirjoitti:
Voiko nainen huomauttaa miehelle pituudesta.
Paksupohjaisia kenkiä on myynnissä
Hampaat pystyy laittaa kuntoon, mutta huonoa luonnetta vaikeampi korjata.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä huomautella mutta mitä ajattelit miehen tekevän asialle? Tekojalat?
Hammasvalkaisun saa aika edullisesti. En tiedä, kuinka hyvin se tehoaa tupakkaan.
Lyö ne sisään niin eivät enää ole sua häiritsemässä.
Pari nyrkiniskua niin joutuu ottamaan tekohampaat.
Keltaiset on vahvat. Vaan onko sydän paikallaan
Tuohon riittää 10v ketjussa tupakointi.
Joillain ihmisillä hammasluu on keltaisempaa ja toisilla valkoisempaa. Valkoisessa hammasluussa on enemmän reikiä kuin keltaisessa, joka puolestaan kerää enemmän plakkia.
Ala tapailla sellaista, jota ei ihan ensiksi tarvitse alkaa muuttaa.
Mulla on keltaiset vaikken ees polta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä huomautella mutta mitä ajattelit miehen tekevän asialle? Tekojalat?
Pituusleikkaus
Im Pulssi kirjoitti:
Keltaiset on vahvat. Vaan onko sydän paikallaan
Siis luonnostaan keltaiset. Itse olen melkein 50-v. ja syön makeaa runsaasti, ei ainuttakaan reikää koskaan ikinä. Hampaat on kyllä keltaiset. Olleet aina, lapsesta saakka.
Minun aviomiehelläni oli aivan kauheasti hammaskiveä hampaissa kun aloimme seurustelemaan. Ihmettelin, mitä se on, mutta menimme silti naimisiin. Kauan kesti, ennen kuin eräs fiksu hammaslääkäri oli ehdottanut, että se voidaan poistaa. Sellaista ei enää nyt puoli vuosisataa myöhemmin voi kellään olla, kun niin hyvin hampaat hoidetaan. Pyydä häntä tekemään asialle jotain. Jos ei halua, niin tapailut loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Minun aviomiehelläni oli aivan kauheasti hammaskiveä hampaissa kun aloimme seurustelemaan. Ihmettelin, mitä se on, mutta menimme silti naimisiin. Kauan kesti, ennen kuin eräs fiksu hammaslääkäri oli ehdottanut, että se voidaan poistaa. Sellaista ei enää nyt puoli vuosisataa myöhemmin voi kellään olla, kun niin hyvin hampaat hoidetaan. Pyydä häntä tekemään asialle jotain. Jos ei halua, niin tapailut loppuu.
No ihan varmasti se tapailu loppuu, jos tuollaista menee pyytämään.
Ikä, kahvi ja tee tekee tehtävänsä hammaskaluston väritykseen.
Mistä keltaiset hampaat johtuvat?
Vaikka ruoka ja juoma voivat tahrata hampaita ajan mittaan, suurin keltaisten hampaiden syy on oheneva hammaskiille. Hammaskiille on kovaa valkoista ainetta, joka muodostaa hampaittesi pinnan. Sen alla on hammasluuta, joka on väriltään lähinnä vaaleanruskeaa.
Miten hampaiden kellertymistä voi ehkäistä?
https://www.pepsodent.fi/valkoiset-hampaat/miten-keltaiset-hampaat-saa-…
Julkisella saa keltaiset hampaat ihan ilman tupakkaakin. Paikkausaineena käytettävä muovi nimittäin kellastuu tosi äkkiä.