Olen tapaillut yhtä kivaa naista, mutta sillä on ihan hirveät keltaiset hampaat
Polttanut tupakkaa teini-ikäisestä asti. Mitenhän vihjaisin että tekisi jotain asialla. Ottaisi vaikka tekarit?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Minun aviomiehelläni oli aivan kauheasti hammaskiveä hampaissa kun aloimme seurustelemaan. Ihmettelin, mitä se on, mutta menimme silti naimisiin. Kauan kesti, ennen kuin eräs fiksu hammaslääkäri oli ehdottanut, että se voidaan poistaa. Sellaista ei enää nyt puoli vuosisataa myöhemmin voi kellään olla, kun niin hyvin hampaat hoidetaan. Pyydä häntä tekemään asialle jotain. Jos ei halua, niin tapailut loppuu.
Ongelma hoituu kun käy kerran vuodessa suuhygienistillä. Minulle hammaslääkäri määräsi että pitää käydä kerran vuodessa.
Riippuu onko hänellä varaa yksityiseen hammashoitoon tai kosmeettiseen hammashoitoon. Osa jää ilman. Ja tekeekö hammaslääkäriasema luvatun, koska yksikin hammaslääkäri paheksui kosmeettista korjausta.
Mulla on kellertävät hanpaat luonnostaan. En tupakoi. En ikinä suostuisi heikentämään hampaitani millään esteettisellä valkaisulla. Mun hampaat kehutaan joka kerta hammaslääkärissä maasta taivaisiin, vaikka oon viisikymppinen, että miten terve suu ja hampaat ovat. Yksi paikka löytyy kyllä.
Että jos ei mies pysty pussailemaan tai katsomaan mua, vika lienee miehessä itsessään.
Eikö tuo ole aika pinnallista? Jos on muuten kiva niin jättää hampaiden vuoksi, kun hampaat voi valkaista.