Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä koet Tietoisuuden?

Vierailija
20.05.2022 |

Nyt saa analysoida ja olla läsnä. Kerro vain.

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietoisuudessa eläminen ei pelota vaikka mitä ympärillä tapahtuisi. Sinä ja minä olemme tietoisuus, me olemme kaikki.

Elämästä tietoisena eläminen (tietoisuudessa eläminen) on turvallisempaa, läsnäolo auttaa elämään hetkessä. Kun on läsnä ja tietoinen, muistaa paremmin asioita.

Eri

Maailma kyllä koettelee tuon näkemyksen, ettei mikään pelota, jos ajattelee ymmärtävänsä, että on osa tietoisuutta. Tietoisena eläminen ei ole turvallisempaa, vaan päinvastoin yleensä. Se, että elää tietoisesti, ei myöskään vaikuta muistiin. Tietoisena eläminen tarkoittaa sitä, että pystyy havaitsemaan olevansa valintojen tekijä ja pystyy tekemään noita valintoja harkitusti. 

Sinä et ymmärtänyt minua.

Vierailija
142/144 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus 141/143|

13.01.2026 | 12:47

Kuinka paljon ihminen oikeasti tekee itse valintoja? Tämäkin on kyseenlainen asia. 

(Vastaus blokattiin, koska palsta sensuroi nyt kommentteja umpimähkään.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et korjannut väärinkäsityksiä vaan olet käsittänyt asioita väärin ja ymmärryksesi on puutteellista ja yritit siksi väittää minun olevan väärässä. 

Suosittelen ymmärtämään lukemaasi jotta kanssasi voi käydä edes jonkinlaista keskustelua. Sekin että sinä et ymmärrä tarkoittaa sitä että sinun täytyy oppia lisää.

Vierailija
144/144 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et korjannut väärinkäsityksiä vaan olet käsittänyt asioita väärin ja ymmärryksesi on puutteellista ja yritit siksi väittää minun olevan väärässä. 

Suosittelen ymmärtämään lukemaasi jotta kanssasi voi käydä edes jonkinlaista keskustelua. Sekin että sinä et ymmärrä tarkoittaa sitä että sinun täytyy oppia lisää.

Ymmärrykseni on kyllä puutteellista siinä mielessä, etten ymmärrä kaikkea. En kuitenkaan ole käsittänyt väärin niitä asioita, jotka ymmärrän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi