Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaaloiden hierarkiasta

Vierailija
20.05.2022 |

On se kumma, että vielä 2000-luvullakin tällaista tapahtuu, että lääkäreillä pitää olla ihan omat pöydät kahvitauolla, samoin ylihoitajilla. Laitoshuoltajat - eli siivoojat eivät saa missään tapauksessa edes vahingossakaan istahtaa kahvitauolla lääkäreiden pöytään, eikä myöskään tervehtiä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka ohittaa toisen jättämättä tervehtimättä on minulle täysi nolla. Toivon, ettei kukaan joudu kohtaamaan moista nonselaarausta.

Lääkärit ovat palveluammatissa, ja jos he eivät sinne ihmisinä sovellu, niin ovat valinneet väärän ammatin.

Lääkäri on virkamies, ei asiakaspalvelija.

Pöhköä, kyllä virkamieskin on palvelutyössä, jos on tekemisissä ihmisten kanssa. Ainoastaan jos on siellä jossain tutkijankammiossa tai arkistoiden pölyissä voi olla niin ilkeä itselleen kuin ikinä haluaa kun kerran ei muita ole siinä ympärillä.

Virkamies! Höpsis.

Vierailija
22/31 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne menee sairaalapapit, toimintaterapeutit ja fysioterapeutit? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka ohittaa toisen jättämättä tervehtimättä on minulle täysi nolla. Toivon, ettei kukaan joudu kohtaamaan moista nonselaarausta.

Lääkärit ovat palveluammatissa, ja jos he eivät sinne ihmisinä sovellu, niin ovat valinneet väärän ammatin.

Lääkäri on virkamies, ei asiakaspalvelija.

Kansa on veroista maksanut näiden retkujen koulutuksen! He ovat kansan palvelijoita - eivät yhtään mitään muuta. Kannattaisi opetella se turpavärkki vaan muodostamaan tervehdyksen ennen kuin tapahtuu pahoja!

Vierailija
24/31 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anestesialääkärit on lähes aina tosi mukavia ja kärsivällisiä ja hyvä huumorintaju.

Vierailija
25/31 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään hyödyllistä eivät ainakaan diabeteslääkärit osaa. Hoitajilla on paljon enemmän usein käytännön ohjeita ja lääkärit sönköttää kirjaoppejaan. Mitä lääkiksessä opetellaan?

T:diabeetikko

Vierailija
26/31 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Olet onnekas jos olet saanut tehdä töitä vain terveissä työyhteisöissä. Yhtenä aamuna saat uuden työkaverin, joka kolmessa kuukaudessa sekoittaa kaiken valehtelulla juoruilla selän takana puhumisilla riidoilla. Työilmapiiri muuttuu ahdistavan vainoharhaiseksi. Silloin voi tulla vastaan ihmisiä joita et voi edes katsoa päin. Kaikki on laitettu niin kertakaikkisen sekaisin, koska yksi narsisti ja sosiopaatti on näin päättänyt tehdä.

Vierailija
27/31 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laitoshuoltaja. En kyllä tiedä miksi haluaisin lääkäreiden kanssa samaan pöytään syömään?

Vierailija
28/31 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opettanut lääkiksessä (olen luonnontieteilijä, en lääkäri) ja mun käsitys on, että asenneopetus alkaa jo ekasta vuodesta. Kun syötetään 6 vuotta sitä ajatusta, että olette jumalasta seuraavia, ylivertaisia korkean statuksen supertyyppejä, niin kyllähän se uppoaa. Etenkin, kun suurin osa on nuoria ihmisiä, joilla ei juurikaan vielä elämänkokemusta tai mitään perspektiiviä ihmisenä olemiseen. Keskimäärin niistä tulee kusipäitä tai vähintäänkin itseriittoisia. Lopetin noissa hommissa jo muutama vuosi sitten, elämäni paras päätös :D

Lääkäri ei ole jumalasta seuraava. Eikä sitä seuraava.

On hyviä lääkäreitä ja vielä parempia.

Ja on surkeita. Ja vielä surkeampia

Ja nämä voi erottaa toisistaan muun muassa siitä, miten kohtelevat muita ihmisiä.

Vierailija
29/31 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nähty, miten pi ss a kihahtaa pähän kun on saatu se valkotakki päälle.

Naurettavaa itseriittoisuutta ns perhepiirissä riittää.

Mistään eivät oikein tunnu muusta tietävän kuin napeista ja vähän fysiologiasta.

Vierailija
30/31 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-appiukkoni on lääkäri ja varsin raivostuttava persoona. Mistään muusta ei työajan ulkopuolella puhunut kuin lääkäri- ja työasioista. Ei siis kyennyt normaaliin small talkiin vaikkapa mökin remontoinnista tai auton pikkuvikojen korjaamisesta. Jos piti hoitaa työajan ulkopuolella jokin ei-lääkärihomma (kuten aidan maalaus) sanoi aina täytyy pyytää ammattimies paikalle.

Ex-appi puhui työajan ulkopuolella lääkärijuttujaan, mikä ei minua juurikaan kiinnostanut. Hän myös muisti aina mainita erikoistumisalansa, kun oli tavannut vaikka ruokakaupassa jonkun lääkärituttunsa. Siis tapasin tänään Prismassa Matti Möttösen, hänhän on siis pärselogian erikoislääkäri. En tuntenut koko Matti Möttöstä, mutta aina piti ne lääkärituttavien erikoistumisalat mainita.

Vierailija
31/31 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-appiukkoni on lääkäri ja varsin raivostuttava persoona. Mistään muusta ei työajan ulkopuolella puhunut kuin lääkäri- ja työasioista. Ei siis kyennyt normaaliin small talkiin vaikkapa mökin remontoinnista tai auton pikkuvikojen korjaamisesta. Jos piti hoitaa työajan ulkopuolella jokin ei-lääkärihomma (kuten aidan maalaus) sanoi aina täytyy pyytää ammattimies paikalle.

Ex-appi puhui työajan ulkopuolella lääkärijuttujaan, mikä ei minua juurikaan kiinnostanut. Hän myös muisti aina mainita erikoistumisalansa, kun oli tavannut vaikka ruokakaupassa jonkun lääkärituttunsa. Siis tapasin tänään Prismassa Matti Möttösen, hänhän on siis pärselogian erikoislääkäri. En tuntenut koko Matti Möttöstä, mutta aina piti ne lääkärituttavien erikoistumisalat mainita.

Höpö höpö. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi