Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan tehnyt miehelle voileipää?

Vierailija
20.05.2022 |

Onko palstan naiset koskaan tehnyt miehelleen voileipää ihan yllättäen? Oletteko koskaan tuonut miehelle ruokaa johonkin ollessaan kiireinen, missä hän tekee vaikka remonttia? Vaikka alakerrassa sahaa, mittailee kaverinsa kanssa ja viette sinne voileivät.

Naiset, jotka eivät ole koskaan tehneet tätä annan vinkin, sellaiselta mieheltä tulee kukkia ja huomionosoituksia yllättäen. Se mies voi olla ihan onnessaan viikon.

Olen seurustellut ja tapaillut useiden kymmenien naisten kanssa elämäni aikana. Minulla on ollut kaksi sellaista naista. Toinen oli syntynyt Vietnamissa ja toinen Thaimaassa.

Aidosti kysyn.

Red Pill Uncle

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mie teen kaikki ruuat ja sit hoijan ne tiskit ja sit mie pesen sen vaatteet ja sit mie siivoon sen kodin, ensin mie kuitenkii pijän sen pallit tyhjinä ja sit mie lämmitän saunaa. Ei tarttee mitää tehä kuhan on siin.

Vierailija
22/26 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit varmaan kysyä itseltäsi omasta naismaustasi, jos et ole tuollaisia naisia ennen tavannut. Lähes kaikki naisethan ovat perheissään pääasiallisia ruuanlaittajia, eväiden tekijöitä jne.

Aasiassa ei tehdä voileipiä, se on tuntematon käsite, joten vähän muutenkin epäilen koko tarinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahahahaa, palstaulit yhdessä ketjussa suosittelee vaimonhakua Thaimaaseen, toisessa uikuttaa, kun valkoinen väestö vähenee matalan syntyvyyden takia. Aivosoluja nolla. Syyttävä sormi toki aina osoittaa suomalaisiin naisiin.

Vierailija
24/26 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan melkein koko ajan teen näin. Meillä minä laitan aina ruuat ja tarjoilen ne miehelleni.

Mies sitten hoitaa ns. miesten työt ja ottaa isomman taloudellisen vastuun asioista. Minulle tämä käy oikein hyvin.

Vierailija
25/26 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit varmaan kysyä itseltäsi omasta naismaustasi, jos et ole tuollaisia naisia ennen tavannut. Lähes kaikki naisethan ovat perheissään pääasiallisia ruuanlaittajia, eväiden tekijöitä jne.

Aasiassa ei tehdä voileipiä, se on tuntematon käsite, joten vähän muutenkin epäilen koko tarinaa.

Ihan ilman opettamista eivät tosiaan eivät voileipiä tee eivätkä ruskeaa kastiketta kuoriperunoiden kanssa.

Vierailija
26/26 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monestikin, ja mies on tehnyt voileipiä minulle. Paljon isompiakin juttuja tehdään, sehän on ihan perusasia perheen kesken.