Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat tietämäsi säästökohteet tai tuntemasi kitsain ihminen?

Vierailija
20.05.2022 |

Tulee mieleni nyt jo edesmennyt henkilö kotikylältä, jolla ei olisi ollut rahasta puutetta, mutta hän hävisi kaiken kerralla, koska ei raaskinnut ottaa palovakuutusta ja korjauttaa sähkövikaa, josta palo sai alkunsa.
Töitä ja ylitöitä puskettiin ja kärsittiin varmasti nälkääkin, että saa rahaa säästöön pahanpäivänvaralle. Talo oli huonossa kunnossa, mutta mitään ei tehty, koska se maksaa! Mitään mikä maksoi, ei pitänyt tehdä ja kyllä sai muut kuulla kunniansa, jos rahaa käytettiin johonkin.
Rahaakaan ei enää jätetty pankkiin, koska 90-luvun alun lama ja pankkien kaatuminen sai epävarmaksi, niin rahat aina nostettiin käteisenä ja laitettiin vintille piiloon.
Ja koska sitä sähkövikaa ei korjattu, paloi talo yhtenä päivänä savuna kivijalkaan saakka kaikki säästöt mukanaan.
Palovakuutuksen puuttuminen säästösyistä sitten esti korvauksien saannin ja mies jäi kertaheitolla puille paljaille.
Heti tämän jälkeen hänet löydettiin hirttäytyneenä kotipihansa puusta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut tuon saman jutun vuonna -86, paitsi että kyseinen henkilö päätyi mielisairaalaan.

Huuhaahii.

Vierailija
2/7 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vastenmielinen aloitus. Sinunlaisesi säälittävä älykääpiö se kadehtii jopa huono-onnisia, vai missä empatiakykysi piileskelee!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät on aina keskuudessamme.

Vierailija
4/7 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan viiksetti

Vierailija
5/7 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannatti elää noin

Vierailija
6/7 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kylässä ja piti käydä kakkosella. Jälkeenpäin kommentoitiin että vessapaperi on muuten aika kallista nykyään ja katsottiin harmistuneesti. Minä nousin ja toivotin hyvää loppuelämää ja poistuin Roope Ankan luota. Ja ei ole tullut ikävä.

Vierailija
7/7 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa vastenmielinen aloitus. Sinunlaisesi säälittävä älykääpiö se kadehtii jopa huono-onnisia, vai missä empatiakykysi piileskelee!?

Ap kadehtii tätä itsemurhan tehnyttä kaikkensa menettänyttä? Oudosti päätelty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi