Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ja mistä löytää kunnon mies?

Kcihihojpkpk
19.05.2022 |

Ikuisuusaihe - tiedän - mutta mistä ja miten löytää kunnon mies? Nyt kaikki vinkit kehiin, sillä tuntuu, että kaikki hyvät on jo käytetty!

Tilanne on siis tämä: Olen 38-vuotias nainen, olen eronnut vuosi sitten (mies petti) ja minulla on teini-ikäinen lapsi, joka asuu vuoroviikoin isänsä luona. Exäni on ainoa suhteeni ikinä, sillä tapasimme ollessani 19-vuotias.

Olen akateemisessa ammatissa, olen ihan hyvännäköinen ja urheilullisen hoikka. Myös sosiaalinen olen ja ystävällinen; päivittäin juttelen ihan vieraillekin esim. kaupassa. Minulla on melkoisen roisi huumorintaju, mutta olen myös sivistynyt - eli tilanteen mukaan osaan olla aika tuhma tai sitten erittäin konservatiivinen. Tykkään seksistä ja näyttää hyvältä. Olen hiton hyvä kokki ja suoraansanottuna olin miehelleni oikea unelmien vaimo - hän päätti kännipäissään pilata kaiken

Töiden lisäksi käyn kävelylenkeillä, kuntosalilla, uimassa, kahviloissa, kirjastossa, näyttelyissä, ulkona syömässä ystävien kanssa ja yksin yms., mutta en silti tunnu tapaavan ketään
Mitä vielä voisi tehdä - vai yritänkö kenties liikaa? Ujo en todellakaan ole, mutta netistä en uskalla lähteä miestä etsimään (ammattini on julkinen) ja lähtökohtaisesti en baaristakaan.

Olisiko jotain, mitä voisin vielä kokeilla? Missä te muut eronneet olette tavanneet sen seuraavan oikean?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi