Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitoalalla olevat, milloin olette joutuneet jäämään sairauslomalla töistä raskauden vuoksi?

Vierailija
19.05.2022 |

Siis ennen äitiysloman alkua.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joutunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En joutunut.

Kiva

Vierailija
4/11 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joutunut, mielellään olisin tehnyt vielä pitempäänkin.

Vierailija
5/11 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta.

Ekan kanssa olin töissä niin että jäin kesälomalle ensin ja siitä äitiyslomalle eli n. rv 32 tai 33 asti.

Tokan kanssa jouduin sairaslomalle supistelun takia rv 24.

Kolmannen kanssa olin töissä rv 34 tai 35 asti, siitä selkäkivun takia sairaslomalle noin viikoksi ja sitten äitiyslomalle.

Neljännen kanssa olin hoitovapaalla vielä ja tein keikkaa työpaikkaani, lopetin keikkailun rv 32. Pidempään en olisi jaksanut.

Vierailija
6/11 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu myös työpaikasta

Vierailija
7/11 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joutunut ekasta saikulle. Lapsi syntyi 1 kk ennen laskettua aikaa ja jäinkin heti äitiyslomalle

Vierailija
8/11 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertyneitä lomia voi (joissain paikoin jopa suotavaa) pitää pois ennen äitiysloman alkua.

Yhdessä raskaudessa kolmesta tein niin.

Todella yksilöllistä ylipäätään jaksaako/pystyykö olla töissä äitiyslomaan asti.

Vierailija
9/11 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin jäämään kuudennella kuukaudella.  Ennenaikaista synnytytstä pelättiin ja piti ottaa rauhallisesti.

Neuvolalääkärillä sai hypätä tämän tästä.

Ihan täysaikaiseksi sitten meni onneksi.

Vierailija
10/11 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta jouduin jäämään 1kk ennen äitiyslomaa supistelujen vuoksi. Nyt kolmas tulossa rv 23 ja en ole vielä tarvinnut sairaslomaa. Kesälomat tulee sopivasti väliin ennen äitiyslomaa.

Vierailija
11/11 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun jouduin heti jäämään. Vanhustyössä oksennus lensi koko ajan, koska en kestänyt enää mitään hajuja, vaikka ennen raskautta ei heilauttanu hajut tai eritteet. Oli viel kesähelle eli nestehukkaa oli ja olin koko ajan töissä puolipökerryksissä. Tein lopulta sen ratkaisun, että vaihdoin raskauden aikana työpaikkaa. Siirryin töihin lasten pariin ja siellä jaksoin loppuraskauteen asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi