Älykkäät naiset ja miehet kuuntelevat vai progemusiikkia!
ihan hyvä tää suomi progekin , harvoin progea Suomessa kuulee, koska kaikki ovat niin tyhmiä ihmisiä täällä
Kommentit (20)
Ap on esimerkki tästä tyhmyydestä.
Vai että ihan progee... Itse kuuntelen klassista, äo mitatusti mensan tasolla mutta ilmeisesti se ei riitä sitten ap:lle.
Tässä sinulle älykästä kuunneltavaa
Vierailija kirjoitti:
Vai että ihan progee... Itse kuuntelen klassista, äo mitatusti mensan tasolla mutta ilmeisesti se ei riitä sitten ap:lle.
Että oikein Mensan tasoa :D Älykääpiö siellä taitaa fleksata. Todella älykäs tajuaisi ettei 2/100 ole mikään harvinaisuus.
Älykkäät eivät kategorioi musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että oikein Mensan tasoa :D Älykääpiö siellä taitaa fleksata. Todella älykäs tajuaisi ettei 2/100 ole mikään harvinaisuus.
Että 2% ei ole harvinaisuus? No ei kai sitten jos kerran niin sanot proge-pera.
Älykkäimmät ihmiset kuuntelevat 40-luvun swing-musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät kategorioisi? Kategorioista on paljon hyötyä, kun etsii uutta kuunneltavaa. Asia erikseen on rajatapaukset, joita on vaikea laittaa mihinkään yhteen kategoriaan.
Anyways, jonkun tutkimuksen mukaan elektronisen musiikin kuuntelijat on keskimäärin älykkäimpiä, kun verrataan pääkategorioita: rock, pop, jazz ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät kategorioisi? Kategorioista on paljon hyötyä, kun etsii uutta kuunneltavaa. Asia erikseen on rajatapaukset, joita on vaikea laittaa mihinkään yhteen kategoriaan.
Anyways, jonkun tutkimuksen mukaan elektronisen musiikin kuuntelijat on keskimäärin älykkäimpiä, kun verrataan pääkategorioita: rock, pop, jazz ym.
Jonkun tutkimuksen mukaan Severi Suhosen kuplettien kuuntelijat ovat sitä korkeinta eliittiä.
Viisaat ja avara katseiset henkilöt kuuntelevat hyvin monenlaista musiikkia
Tutkitusti älykkäimmät ihmiset löytyvät metallin parista. No kaipa ap:lle Dream Theater kelpaa progena.
jotain progehiiriä. ei jatkoon
penkki 140 kg
Vierailija kirjoitti:
Kitarat on jo boomereille.
Salli mun nauraa sulle ja sun kommenteille.
Tämä on hieno. Oldfield soittaa kitaraa, kuten selvästi erottaa.
Itse kuuntelen laaja-alaisesti kaikenlaista. En ole lokeroitunut yhteen genreen kuten progeen.
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti älykkäimmät ihmiset löytyvät metallin parista. No kaipa ap:lle Dream Theater kelpaa progena.
Tai elektronisen musiikin parista. Huom: se ei tarkoita jotain yökerhon diskohumppaa, vaan siinä on laaja kirjo, kuten metallissa nykyään.
Hyvä biisi.