Kannattaako 25-vuotiaan miehen jo luovuttaa, kun kumppania ei löydy?
Olen käyttänyt tinderiä sun muita sovelluksia aktiivisesti. Livenä olen yrittänyt tehdä aloitteita, mutta kiinnistuneita naisia ei ole tähän mennessä juuri ollut. Treffeille olen päässyt mutta ei olla nähty enää uudelleen. Huolettaa alkaako pian olla myöhäistä, enkös 10 vuoden päästä ole muutenkin jo liian vanha isäksi?
Kommentit (27)
Laita välillä sovellus tauolle. Kokeile hengailla livessä, turvallisesti. Minkätyyppistä naista etsit, ratkaisee paikan mistä kannattaa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Laita välillä sovellus tauolle. Kokeile hengailla livessä, turvallisesti. Minkätyyppistä naista etsit, ratkaisee paikan mistä kannattaa katsella.
No aika omantyyppistä etsin, eli sellaista joka tykkää liikkua ja on kiltti ihminen
Ap
Tulevaisuutesi on poikarakkaudessa.
Moni mies on yli 50 v.Löytänyt vasta sen elämän rakkauden.Elettyä ilman sitä parisuhdetta ennen sitä.
Ehdottomasti, 25 v jälkeen ei ole enää elämää. /s
Mietin samaa iässäsi.
Nyt 10 vuotta myöhemmin sanoisin, että ei kannata. Sinun iässä kaikki on vielä mahdollista.
Pyh. jaksat sä vielä, mäkin oon jaksanu jo 13 v kauemmin vaikka koskaan ennoo edes puolisoa ettiny
Ei täällä kannata valittaa, kamalia kommentteja. 35 vuoden jälkeenkin voi tulla isäksi. 50-vuotias voi olla hyvä isä.
Luovuttaa ei kannata, mutta taukoa voi pitää.
Tinder ei ole oikein hyvä paikka.
Kannattaa lopettaa! Ei sitä kannata yrittää mitään! Ihan turhaan! Ei elämässä saa yhtään mitään kuitenkaan!
Minä ja moni kavereistani on löytänyt työyhteisöstään tai sen ympyröihin liittyen puolison ja parasta näissä tietämissäni tapauksissa kaikissa on se, että ainakaan vielä yksikään näistä liitoista ei ole ajanut karille.
Miten on, kannattaisiko sitäkin puolta katsastaa sillä silmällä.
Mun mies oli 27 kun tavattiin (itse muutaman vuoden nuorempi), lapset syntyivät kun mies oli 32 ja 35. Eli älä hätäile ap, sulla on vielä hyvin aikaa. Kannattaa keskittyä harrastuksiin ja niihin asioihin joista tykkää, niiden kautta voi hyvinkin löytyä samanhenkistä seuraa.
Altiivinen kannattaa olla ja tyrkyllä. Eli ei kannata luovuttaa.
Ei muuta kun paritanssikurssille. Jos et ole koskaan tanssinut sitä parempi. Sitten kun 'hidas kävely' alkaa sujua suuntaat lavatansseihin.
Olen 25-vuotias nainen enkä todellakaan ole kiinnostunut perheen perustamisesta tässä vaiheessa, minulla on elämässä aivan muita asioita. Mies muuten olisi oikein mukava ajatus :)
Ei nuoria naisia kinee perheen perustaminen
Alkaa näyttää aika pahalta tuo sun tilanne. Kannattaa luovuttaa ja keskittyä omiin juttuihin ja harrastuksiin. Jos joku tulee joskus vastaan niin sitten tulee.
Tommy Hellsten on kirjoittanut kirjan "Sen saat, mistä luovut." Kannattaa lukea.
Todennäköisesti kannattaa käyttää aika ja energia muihin asioihin. Omien kokemusten mukaan naismenestys pysyy varsin vakiona ellei sitten ole ollut nuorena todella ujo tms.