Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mulla olla add? Muutamat asiat haittaa jopa mun työntekoa.

Vierailija
19.05.2022 |

en pysty keskittymään pidempiin keskusteluihin/keskusteluihin, joissa on monta ihmistä. Putoan kärryiltä helposti.
kuormitun helposti sosiaalisissa tilanteissa tämän takia, vaikka muuten nautin ihmisten seurasta.
jos joku keskeyttää mut, unohdan mitä olin sanomassa. Sama jos jotain yllättävää tapahtuu, esim paloauto menee vilkut päällä ohi.
mun on vaikeaa keskittyä jos ympärillä on yhtään hälinää. Kovat äänet ärsyttävät.
joskus jos olen vaikka lukemassa syvennyn lukemiseen niin voimakkaasti etten huomaa mitään ympärilläni. Päädyn ihan omaan kuplaani.
yleensä ajanhallinta on mulle vaikeaa. Mun on pakko laittaa monia herätyksiä ja häläreitä, jotta muistan tehdä tarvittavat asiat.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata mutta olen miettinyt samaa. Olen aina ollut ajatuksiin uppoutuva ja hajamielinen, saatan mennä toiseen huoneeseen hakemaan jotain ja kun pääsen sinne, unohdan mitä olin hakemassa, unohdan keskusteluissa helposti mitä olen sanomassa, jos en pysty sanomaan sitä heti, saatan siksi höläyttää asian mahdollisimman äkkiä ja siksi sitten tahtomattani puhua päälle, toisinaan ajatus vain katkeaa kesken puhumisen enkä muista, mitä olin sanomassa, koulutuksissa tai kokouksissa jalka vippasee, saatan olla ajatuksissani ja rekisteröidä, että joku puhuu minulle.ja vastaan jotain muminaa ja sitten havahdun ja joudun kysymään, että mitä. Saatan ajatuksissani ajaa autolla väärästä liittymästä, olen usein kanssa ihan puhki sosiaalisen työn jälkeen, usein aikaansaamaton esim. siivoamaan, vihaan kaikkia hakemuksia ja kirjallisia töitä ja lykkään niitä viimeiseen asti. Koulussa jouduin lukemaan monta kertaa koealueet, kun ajatus karkaili, olen aina ollut huono nukahtamaan, päätä on vaikea saada hiljaiseksi.

Minulla on myös aina ollut häiriöherkkyyttä, jos plen tehnyt jotain keskittymistä vaativaa, niin pitää olla täysi hiljaisuus, samoin kun alan nukkumaan.

Vierailija
22/25 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kuunnella jotain rentoa jazzia. Se auttaa keskittymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla.

Onko sinulla stressiä? Nukutko riittävästi ja lepäätkö? Samoja oireita myös stressistä ja lyhyistä yöunista.

Vierailija
24/25 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla.

Onko sinulla stressiä? Nukutko riittävästi ja lepäätkö? Samoja oireita myös stressistä ja lyhyistä yöunista.

Tätä on jatkunut niin kauan kuin muistan. Ei ole mikään uusi juttu. Ap

Vierailija
25/25 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta siltä. Mulla on add mutta aikatauluttaminen on mulle aina ollut helppoa. Ja en todellakaan ole koskaan päässyt flowtilaan.