Voiko mulla olla add? Muutamat asiat haittaa jopa mun työntekoa.
en pysty keskittymään pidempiin keskusteluihin/keskusteluihin, joissa on monta ihmistä. Putoan kärryiltä helposti.
kuormitun helposti sosiaalisissa tilanteissa tämän takia, vaikka muuten nautin ihmisten seurasta.
jos joku keskeyttää mut, unohdan mitä olin sanomassa. Sama jos jotain yllättävää tapahtuu, esim paloauto menee vilkut päällä ohi.
mun on vaikeaa keskittyä jos ympärillä on yhtään hälinää. Kovat äänet ärsyttävät.
joskus jos olen vaikka lukemassa syvennyn lukemiseen niin voimakkaasti etten huomaa mitään ympärilläni. Päädyn ihan omaan kuplaani.
yleensä ajanhallinta on mulle vaikeaa. Mun on pakko laittaa monia herätyksiä ja häläreitä, jotta muistan tehdä tarvittavat asiat.
Kommentit (25)
Voi olla.
Onko sinulla stressiä? Nukutko riittävästi ja lepäätkö? Samoja oireita myös stressistä ja lyhyistä yöunista.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla.
Onko sinulla stressiä? Nukutko riittävästi ja lepäätkö? Samoja oireita myös stressistä ja lyhyistä yöunista.
Tätä on jatkunut niin kauan kuin muistan. Ei ole mikään uusi juttu. Ap
Ei kuulosta siltä. Mulla on add mutta aikatauluttaminen on mulle aina ollut helppoa. Ja en todellakaan ole koskaan päässyt flowtilaan.
Minulla on myös aina ollut häiriöherkkyyttä, jos plen tehnyt jotain keskittymistä vaativaa, niin pitää olla täysi hiljaisuus, samoin kun alan nukkumaan.