Mikä elokuva on ollut suurin pettymyksesi?
Mihin elokuvaan ollut suuret odotukset mutta osoittautuikin ihan surkeaksi? Eli ei mitään ponterosia miltä ei odotakaan juuri mitään
Kommentit (1231)
Jeanne Dielman. Luin Pravdaata että oli jossain valittu maailman parhaaksi elokuvaksi ja menin mielenkiinnolla katsomaan. Elokuva olikin aivan järkyttävää feminististä paskaa.
MUMMOLA! Ihan uskomattoman surkea, pitkäveteinen, siinä ei tapahtunut mitään... surkea kaikin puolin!
Mustalaisleiri muuttaa taivaaseen. Lähdin pois kesken esityksen.
Koko suomalainen elokuva tarjonta, kurjuuden maksimointia ja itsesäälissä rypemistä. Kuka sellaista pashaa haluaa vapaaehtoisesti katsoa.
Alkuperäinen Bladerunner jossa Harrison Ford. Kauheeta p... aa. Sekava, amatöörimäinen. En ymmärrä miten sitä hehkutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Jeanne Dielman. Luin Pravdaata että oli jossain valittu maailman parhaaksi elokuvaksi ja menin mielenkiinnolla katsomaan. Elokuva olikin aivan järkyttävää feminististä paskaa.
Nykyajan kriitikoiden valintoihin ei voi luottaa, jos nyt sitten edes ennen voi.
Hesarissahan oli vuosi tai pari sitten äänestys parhaasta kappaleesta "asiantuntijoille" ja voittoon päätyi joku neverheard ikivanha ränkytys ilmeisesti sanomansa vuoksi koska se sattui sopimaan hesarilaisten wannabe-parempien ihmiseten intersektionaalien maailmankuvaan.
The Revenant. DiCaprio oli huono näyttelijä, keinoäly karhu kömpelö. Oli muka kauhean kylmää ja silti vesi sulana. Kaikenlaista tökeröyttä ja epäuskottavuutta.
Taru Sormusten Herrasta elokuvat. Olin siis kirjojen suunnaton fani, niin pettymys noista leffoista oli kova.
Ja Tähtien Sota Phantom Menace - olin Star Wars fani, ja toi ei tuntunut lainkaan Star Warsilta.
La La Land. Vitutti koko ajan. Olisin poistunut katsomosta, mutta seurueen takia en viitsinyt lähteä. Aivan hirveää paskaa.
Punttikomedia
Alku oli hyvä ja hyvin tehty puoleen väliin asti. Mutta se loppu, oli sekava ja lässähti hyvä tunnelma, kun vissiin tajuttiin ettei elokuvan aikaraja tuu riittämään. Harmitti ihan, että kiinnostuin mainosten perusteella elokuvasta ja sen katsominen oli täyttä ajan hukkaa
Viimeinen Matrix. Voi jee että voi vetää hyvän leffasarjan kertaheitolla kuralätäkköön!
Minä saan varmaan viharaivon, mutta tämä uusi Myrskyluodon Maija oli pettymys. Olen nähnyt useamman kerran sen vanhan tv-sarja version, niin tahtomattaankin tuli vertailtua tapahtumia. En tykännyt eikä itkettänyt.
Napapiirin sankarit 4, tofua ja sähköautoja, hoh hoi.
Spede. Elokuva loppui kuin veitsellä leikaten ja päättyi johonkin koostekertomukseen. Loppuiko rahat vai mitä ihmettä. Onneksi en maksanut katselusta mitään.
Viimeisin Indiana Jones. Voi taivas, että siihenkin piti tuoda ihmissuhdedraamaa mukaan. Ei kovin vauhdikasta menoa. Onneksi en maksanut siitäkään mitään.
Barbie. Uskomatonta lapsille suunnattua höttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valmiiksi pettynyt Top Gun Maverickiin. Mitä enemmän pätkiä siitä näkee, sitä vähemmän huvittaa maksaa elokuvalipusta.
Ennakkoarviot ainakin kehuneet, mutta tiedä sitten. Ei se alkuperäinen mitenkään erikoinen mielestäni ollut. Enemmän tulee mieleen 80-luvun ajankuvana mieleenjäänyt, mutta elokuvana keskinkertainen.
Elokuvana 0/10.
Punttikomedia. Ootin ihan hirveästi sitä et se on varmaan hauska. Olikin outo, tylsä ja jotenkin kurja jopa. Ei jäänyt juonesta mitään mieleen.
Korso. Ei mitään tekemistä Korson kanssa ja kuvattukin suureksi osaksi muualla.
Vierailija kirjoitti:
Lost in translation. Tekotaiteellista p * s k aa.
Selitäpä taiteellisen ja tekotaiteellisen ero vaikka nyt elokuvasa.
Yleensä tekotaiteellinen = outo, en tajunnut mitään.
Kyllä kuule on. Nimellä Two Jack jos oikein kirjoitin. Yhtä loistava kuin ensimmäinen osaakin.